ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انریکه: امشب هر چه زدیم گل شد


بارسلونا که در 4 بازی قبلی خود در لالیگا تنها یک امتیاز گرفته و صدرنشینی اش به خطر افتاده بود امشب در زمین دپورتیوو به یک پیروزی پرگل دست یافت.

ورزش سه: بارسلونا که در 4 بازی قبلی خود در لالیگا تنها یک امتیاز گرفته و صدرنشینی اش به خطر افتاده بود امشب در زمین دپورتیوو به یک پیروزی پرگل دست یافت.

بارسا پس از سه شکست متوالی برابر رئال مادرید، سوسیداد و والنسیا به مصاف دپور آمده بود و با 8 گل این تیم را درهم کوبید. لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی به خبرنگاران گفت:" برابر والنسیا هرچه زدیم گل نشد اما امشب برعکس بود و هر توپی که روی دروازه دپور آوردیم تبدیل به گل شد. مقابل والنسیا هم عالی بازی کرده بودیم اما از آن همه موقعیت گل فقط یکی را گل کردیم تا در انتها بازنده شویم. فوتبال ورزش خاصی است و از این مسائل درش اتفاق می افتد.

می دانستیم که چه چالش مهمی پیش رویمان قرار دارد و به یک نتیجه عالی برابر دپور نیاز داشتیم که به هدفمان نیز رسیدیم. از کناره های زمین بهترین استفاده را بردیم و دپورتیوو این اجازه را به ما داد. مسی در میانه زمین موقعیت های خوبی خلق می کرد و توانستیم از اولین فرصت هایمان بهترین استفاده را ببریم که تاثیر زیادی در نتیجه پایانی داشت."

قهرمانی:"  هنوز 4 بازی دیگر باقی مانده و هدف ما امشب کسب یک پیروزی خوب بود. در نهایت تیم قهرمان هفته 38 مشخص خواهد شد نه هفته 34. تیمی که در این 4 بازی باقیمانده بهتر ظاهر شود قهرمان خواهد شد."


ویدیو مرتبط :
گل و پاس گل دلوفئو تو بازی امشب اورتون و میدلزبرو !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: باید 3 گل به استقلال می‌زدیم



رویانیان: به پرسپولیس امیدوار شدم/ باید 3 گل به استقلال می‌زدیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم 3 گل به استقلال بزنیم.

محمد رویانیان در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: در 5 هفته گذشته بازیکنان ما از لحاظ روحی - روانی کمی دچار مشکل شده بودند اما در دربی خوب ظاهر شدند و بازی تقریبا قابل قبولی به نمایش گذاشتند. این در شرایطی است که به بازیکنان ما لقب‌های مختلفی دادند و این موضوع کمی تمرکز آنها را به هم ریخت.

وی در خصوص عملکرد ژوزه گفت: ژوزه تحت فشار کارش را آغاز کرد و این اتفاق از همان بازی اول افتاد اما در حال حاضر شناخت بیشتری از تیم پیدا کرده و ما هم از ایشان حمایت می‌کنیم. روز گذشته دیدید که بهتر از قبل بودیم و اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم استقلال را با اختلاف 2 یا 3 گل می‌بردیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: این بازی نوید بخش روزهای خوب پرسپولیس در آینده بود. امیدوارم تیم با یکدلی و کنار زدن حواشی‌ و افرادی که دوست ندارند پرسپولیس ‌موفق شوند در هفته‌های آینده به نتایج دلخواه برسد. همچنین امیدوارم هواداران، باهوش باشند و اجازه ندهند برخی به تیم ضربه بزنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای  این دیدار گفت: اتفاقات حاشیه‌ای که در دربی افتاد به ضرر تیم ما تمام شد در حالی که فکر می‌کنم افرادی که دست به این کار زدند استقلالی و پرسپولیسی نبودند. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

رویانیان در پایان گفت: اینکه می‌گویند قرار است ژوزه اخراج شود شایعه است. باید کمک کنیم با وجود برخی کارهای تحریک آمیز پرسپولیس به نتایج خوب برسد. برخی‌ دنبال حاشیه سازی هستند و نباید به آنها اجازه دهیم در پرسپولیس رخنه کنند./فارس