ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انریکه: از نتیجه بازی بسیار خوشحالم


با وجود پیروزی برابر اتلتیکومادرید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است شانس صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی از شانس روخی بلانکو بیشتر نیست.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بارسلونا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا موفق شد اتلتیکومادرید را در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه یک بر صفر شکست دهد که تنها گل این بازی را لیونل مسی 5 دقیقه به پایان بازی از ریباند پنالتی که خودش آن را به هدر داد به ثمر رساند. با وجود کسب پیروزی، لوئیس انریکه معتقد بود که تیمش هنوز پیشرفت فراوانی باید داشته باشد تا به مرحله نیمه نهایی برسد چرا که آنها تنها نیمی از راه را پیموده‌‌اند.

انریکه اظهار داشت: من نتیجه را بسیار مثبت می‌بینم. می‌دانستیم که باید بسیار یک‌دست باشیم و من انتظار مسابقه‌ای متفاوت از چیزی که در این بازی دیدید را نداشتم چون اتلتیکو تیمی است که بسیار خوب دفاع می‌کند و بسیار جنگنده، آماده و منظم است و از توپ‌های مرده برای ضد حمله زدن به خوبی استفاده می‌کند با این حال ما توپ را در زمین بازی بسیار خوب به حرکت درمی‌آوردیم و با یک بازی بسیار خوب از نظر دفاعی توانستیم پیروز شویم.

انریکه افزود: من از نتیجه بازی بسیار خوشحالم چرا که فکر می‌کنم نتیجه‌ای عادلانه است و به ما اجازه می‌دهد با خوشبینی برای بازی برگشت آماده شویم و مانند بازی رفت با هدف کسب پیروزی به میدان برویم. البته دوست داشتم که بارسا این بازی را 5 بر صفر برده بود. بازی برگشت بسیار مهیج خواهد بود و ما با هدف ایجاد موقعیت‌‌های فراوان و سلب موقعیت از اتلتیکومادرید به میدان می‌رویم.

سرمربی آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا تصریح کرد: با شناختی که از دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید دارم و دانستن اینکه آنها در چند فصل گذشته چه کارهایی انجام داده‌اند، من هنوز شانس صعودمان را 50 درصد می‌بینم، اگرچه هر نتیجه‌ای که در بازی امشب رقم می‌خورد، هدف ما از بازی در خانه اتلتیکو مادرید کسب پیروزی بود اگرچه اکنون با یک تساوی هم می‌توانیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

انریکه 44 ساله اعتراف کرد که هنوز به ترکیب اصلی که برای بازی برگشت قرار است به میدان بفرست فکر نکرده است. او عنوان کرد: من یک ترکیب اصلی خاص ندارم. من تیمی دارم که مایلم آن را اداره کنم. من می‌خواهم تمام بازیکنم را در اختیار داشته باشم، نه بیشتر و نه کمتر.


ویدیو مرتبط :
انریکه در حال کفتر بازی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قط نتیجه بازی بااستوك خوشحال‌كننده است



 

آنجلوتی:فقط نتیجه بازی بااستوك خوشحال‌كننده است

 

به دلیل عدم ارائه بازی قابل قبول

آنجلوتی: فقط نتیجه بازی با استوك خوشحال‌كننده است

سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس گفت: فقط از كسب نتیجه برد مقابل استوك خوشحال هستم.

به نقل از رویترز، كارلو آنجلوتی اظهار داشت: از كسب نتیجه بازی با استوك‌سیتی خوشحالم. چون ما برنده شدیم. باید اعتراف كنم كه بازی خوبی ارائه نكردیم و سرعت بالایی نداشتیم.

وی كه در مدت یك سال اخیر هدایت تیم استامفورد بریجی را برعهده داشته است، شب گذشته در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، پس از دو برد پرگل شش بر صفر مقابل آلبیون و ویگان، برد 2 بر صفر مقابل استوك را تجربه كرد.

وی افزود: آنچه مقابل استوك نشان دادیم، بهترین نمایش ما تا به اینجا نبوده است. البته سرعت تیمی كم نبود،‌ ولی ثباتی هم نداشت.

این مربی ادامه داد: با این نتیجه صاحب سه برد شدیم و در صدر جدول ماندیم. در هفته‌ای كه گذشت تمرینات دشواری انجام دادیم كه فكر می‌كنم نمایش امروز بخاطر همان تمرینات بود.

او تصریح كرد: بازیكنان هفته‌ای بسیار سنگینی را پشت سرگذاشتند و در وضعیت آمادگی كامل برای این جدال نبودند.

شاگردان وی موفق شدند 2 بر صفر مقابل استوك‌سیتی به برتری برسند.