ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقال 500 هزار یورویی یک بازیکن 14 ساله به میلان



باشگاه میلان ,هاشم مستور

 

باشگاه میلان یک بازیکن 14 ساله را با انتقالی 500 هزار یورویی به خدمت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری میلان در ایران، هاشم مستور از ده سالگی در تیم پایه ی رجینا مشغول کار بود و عصر دیروز با عقد قرار داد به جمع روسونری ها اضافه شد.

میلان پس از مشورت با سرمربی سابق خود آریگو ساکی برای انتقال این بازیکن به میلان اقدام کرد.

این بازیکن ایتالیایی مراکشی الاصل مورد توجه سران اینتر، منچستر سیتی و بارسلونا قرار گرفته بود اما سرانجام به میلان پیوست..../سایت گل


ویدیو مرتبط :
کشف گنج 3 هزار و 500 ساله در یونان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع عمه و دخترعمه 4 ساله فقط برای 500 هزار تومان



کلمات کلیدی

قاتل شیشه‎ای کمتر از 20 ساعت دستگیر شد

قتل فجیع عمه و دخترعمه 4 ساله فقط برای 500 هزار تومان

فرمانده انتظامی استان سمنان از تلاش 19 ساعته مأموران پلیس برای دستگیری قاتل 19 ساله شیشه‎ای خبر داد که عمه و دختر عمه چهار ساله‎اش را برای 500 هزار تومان به طرز فجیعی در شهرستان آرادان به قتل رسانده بود.

به گزارش فارس از استان سمنان، سردار محمدرضا میرزایی پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: ساعت 14 بعد از ظهر شنبه، یازدهم آبان ماه خبر وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل در شهرستان آرادان به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اعلام شد.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس پس از دریافت خبر و با توجه به حساسیت موضوع، بی‎درنگ در محل حادثه حاضر و با صحنه‎ای دردناک روبه‎رو شدند؛ جسد عرق به خون مادر 32 ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و دختر چهار ساله‎اش که با ضربات چاقو مجروح و سپس به طرز فجیعی حلق‏آویز شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: هماهنگی‎های لازم برای حضور مقام قضایی و پزشکی قانونی صورت گرفت و با تأیید مرگ قربانیان از سوی پزشک قانونی و دستور قضایی ویژه قتل، اجساد به سردخانه منتقل شدند.

میرزایی ادامه داد: از همان لحظه نخست، تلاش گسترده‎ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت دردناک که النگوهای مقتوله را نیز به سرقت برده بودند، آغاز شد و تیم‎های مجرب و ویژه‎ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان سمنان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان آرادان، پیگیری پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در بررسی‎های اولیه، سرنخ‎هایی از تردد مشکوک یکی از وابستگان مقتوله (مادر) صبح روز وقوع جنایت به دست آمد و همین سرنخ کافی بود تا پرده از راز این جنایت هولناک برداشته شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در ادامه تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس مشخص شد، برادرزاده مقتوله، جوانی است 19 ساله بیکار دارای سوابق متعدد کیفری و البته معتاد به مواد مخدر صنعتی و خطرناک شیشه است.

میرزایی ادامه داد: تلاش برای دستگیری متهم آغاز شد و نامبرده که در منزل یکی از دوستانش معروف به جواد گدا در یکی از شهرهای اطراف شهرستان آرادان مخفی شده بود، در اقدامی هماهنگ و ضربتی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری بدون هیچ‎گونه مقاومتی به قتل عمه و دختر عمه‎اش اعتراف و صحنه جرم را در حضور مقامات قضایی و مسئولان انتظامی بازسازی کرد.

میرزایی افزود: قاتل مبلغ 500 هزار تومان برای خرید ماده مخدر شیشه از عمه‎اش مطالبه می‎کند که پس از امتناع مقتوله از پرداخت پول با وی درگیر شده و در این درگیری، معتاد شیشه‎ای با جنونی لحظه‎ای دست به این اقدام هولناک می‎زند.

به گفته میرزایی 12 عدد النگوی به سرقت رفته مقتوله نیز در وسایل همراه قاتل که در خانه جواد گدا به جای گذاشته بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه عملیات شناسایی و دستگیری قاتل فقط 19 ساعت به طول انجامید، زمان کوتاه به سرانجام رسیدن این پرونده را ناشی از اشراف اطلاعاتی کامل پلیس و قدرت بالای کشف جرایم جنایی خواند و از مأموران کشف‎کننده پرونده قدردانی کرد.

وی با اشاره به اعتیاد شدید قاتل به ماده مخدر صنعتی شیشه، خاطرنشان کرد: تلاش‎های همه جانبه پلیس در راه ریشه‎کنی بلای خانمان‎سوز اعتیاد بر هیچ فرد منصفی پوشیده نیست اما امر حیاتی برچیده بساط اعتیاد از جامعه عزمی عمومی و ملی را می‎طلبد.

متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
/فارس