ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقال مسلمان در گرو رضایت یحیی


سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن انتقال محسن مسلمان به استقلال را منوط به نظر گل‌محمدی دانست.

ورزش سه: حال باید منتظر ماند و دید آیا گل‌محمدی موافقت خود را با انتقال او به استقلال اعلام خواهد کرد، آن هم در شرایطی که حضور آندرانیک تیموریان در ذوب‌آهن منتفی شده است. چرا که این بازیکن پیشنهاد درشتی از یک باشگاه لیگ‌برتری دارد.

سعید آذری بلافاصله پس از برگزاری جلسه اش با بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که حضور محسن مسلمان در استقلال منوط به نظر قطعی یحیی گل‌محمدی است. پس از مدتی اخباری که از این جلسه به بیرون درز پیدا کرد، حاکی از آن بود که آذری در قبال صدور رضایتنامه مسلمان خواهان انتقال آندرانیک تیموریان به ذوب‌آهن شده است. حال به نظر می‌ رسد با توجه به پیشنهاد بسیار خوبی که آندو از یکی از تیم های لیگ‌برتری دارد، حضور او در ذوب‌آهن منتفی است. بنابراین باید دید آیا گل‌محمدی راضی خواهد شد مسلمان را ازای دریافت مبلغی به استقلال بدهد یا نه؟ این در حالی است که پرسپولیس هم خواهان جذب محسن مسلمان است.


ویدیو مرتبط :
رضایت خداوند در گرو رضایت پدر و مادر است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز انتقالات دانشگاه آزاد از این هفته/ رضایت واحد مبدأ شرط انتقال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امتیاز دارندگان معدل بالا/

آغاز انتقالات دانشگاه آزاد از این هفته/ رضایت واحد مبدأ شرط انتقال

بر اساس بخشنامه جدید دانشگاه آزاد، نقل و انتقال دانشجویان این دانشگاه تنها یکبار در سال جاری اجرا می شود و فرایند نقل و انتقال دانشجویی در این دانشگاه از این هفته به مدت یک ماه کلید می خورد.

مهر: دانشجویان فعلی شاغل به تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه می توانند با شرط موافقت واحدهای مبداء و مقصد به محل سکونت خود به جز تهران منتقل شوند.

اگر دانشجو معدل بالاتر از 17 کسب کند میهمانی به انتقال تبدیل می شود و در صورتی که معدل دانشجوی دختر کمتر از 17 و بیشتر از 15 باشد می تواند با حفظ این معدل میهمانی را تمدید کند و تا پایان دوره تحصیلی میهمانی دائم را با حفظ همین معدل داشته باشد اما در صورتی که دانشجوی پسر معدلی کمتر از 17 کسب کند باید به واحد مبداء خود برگردد.

نقل و انتقالات در دانشگاه آزاد در حالی این هفته آغاز می شود که آئین نامه نقل و انتقالات پیشین این دانشگاه همچنان برقرار است و اگر دانشجوی دختر ازدواج کند یا بستگان درجه یک دانشجویی فوت کنند امکان انتقال این دانشجویان به محل سکونتشان وجود دارد.

دانشجویان برای انتقال لازم است ابتدا رضایت واحد مبداء را کسب کند و این واحد باید درخواست آنان را امضا کند. بعد از تایید درخواست از طریق سایت نقل و انتقالات دانشجویی که در اختیار حوزه دانشجویی همان واحد قرار دارد دانشجو می تواند تقاضای خود را به وسیله کارمندان حوزه دانشجویی ثبت کند./مهر