ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقال فشنگچی به بیمارستان


یکی از بازیکنان تیم فوتبال پیکان در هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد و همین امر باعث شد تا جای او بازیکن دیگری وارد زمین مسابقه شود.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و پیکان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی در حضور حدود 10 هزار تماشاگر آغاز شده است.

پیش از این دیدار و در هنگامی که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن بودند حمیدرضا دیوسالار بازیکن پیکان مصدوم شد که این امر باعث شد به جای او سیداحمد مهدی‌زاده در ترکیب خودروسازان قرار بگیرد.

همچنین در جریان بازی و در دقیقه 34 امیرحسین فشنگچی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که به علت شدید بودن این مصدومیت او را به بیمارستان انتقال دادند. سیدحسین کریمی به جای او وارد بازی شد.

قضاوت این دیدار برعهده حسین زرگر است. او به روسلان وازلگینوف، مدافع نفت کارت زرد نشان داده است.


ویدیو مرتبط :
حاج محمد/پس از انتقال به بیمارستان/

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موسوی به دلیل عدم انتقال به بیمارستان كشته شد



 

 

خواهرزاده موسوی

 

بر اساس گزارشات نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی قوه عاقله‌ای جریانات انحرافی حرمت‌شكن را هدایت و ساماندهی می‌نماید كه متاسفانه بخشی از این قوه عاقله ریشه در خارج كشور دارد.

 

سخنگوی كمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:موسوی حبیبی خامنه به دلیل عدم انتقال به بیمارستان و شدت خونریزی كشته شده است.

به گزارش ایلنا،كاظم جلالی با اشاره به جلسه دیروز كمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در جلسه مشترك دیروز كمیسیون امنیت ملی با كمیسیون قضایی با دعوت از وزیر كشور و معاونت امنیتی و انتظامی وزارت كشور، سردار رادان جانشین نیروی انتظامی ، استاندار تهران و سردار رجب‌زاده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به بررسی حوادث روز عاشورا و حرمت‌شكنی‌های انجام شده توسط عده‌ای قلیل پرداخته و در این خصوص هم‌اندیشی داشتیم.

وی افزود:در این جلسه ابتدا وزیر كشور، استاندار تهران و نیروی انتظامی گزارشی از مسائل پیش آمده در شروع وقایع در روز عاشورا ارائه كردند. بر اساس گزارش ارائه شده جمعی كه ساماندهی شده بودند با حضور در برخی از مناطق تهران ضمن اهانت به امام حسین (ع) و ارزشهای عاشورایی و به آتش كشیدن پرچم و چادر برخی هیات‌ها و ضرب و جرح عزاداران به سنگ پرانی پرداختند.

جلالی تصریح كرد: در این جلسه وزیر كشور اعلام كرد كه در خصوص كشته‌شدگان حوادث روز عاشورا یك مورد كاملا مشخص است كه ترور بوده است.

وی خاطرنشان كرد: موسوی حبیبی خامنه در خیابان شادمان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد متاسفانه وی به بیمارستان منتقل نمی‌شود و بر اثر خونریزی زیاد كشته می‌شود.

جلالی ادامه داد: وزیر كشور در این جلسه گفت: كه این ترور كاملا مشكوك و بر اساس یك برنامه‌ریزی انجام شده است.

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی ادامه داد: در این جلسه همچنین موضوع رفتن یك پاترول دو در در اجتماع مردم كه موجب كشته شدن دو نفر و مجروح شدن حدود بیست نفر شد نیز مورد بحث قرار گرفت. بر اساس گزارش‌های ارائه شده پاترول و صاحب آن شناسایی و مالك پاترول نیز احضار شده است.

جلالی گفت: بر اساس گزارشات ارائه شده یك نفر نیز از پل كالج به پائین پرت شده است كه با عنایت به گزارش نیروی انتظامی مبنی بر اینكه پل مذكور توسط اغتشاشگران اشغال شده بود و هیچ فردی جز اغتشاشگران در بالای پل وجود نداشت پرت شدن این فرد نیز مشكوك می‌باشد.

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی تاكید كرد: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه توسط مسئولین وزارت كشور و نیروی انتظامی یك نفر نیز در افسریه چاقو خورده كه در حال بررسی است و یك نفر نیز كراكی بوده و بر اثر مرگ طبیعی در محیطی مشرف به یكی از مناطق تجمع از دنیا رفته است.

جلالی افزود: سردار رجب‌زاده با جراحاتی بر صورت و چشمان در جلسه حضور یافت و گویا هنگامیكه برای یكی از تجمعات جهت فیصله دادن غائله سخن می‌گفت با پرتاب اشیایی از طرف اغتشاشگران مجروح شد.

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی گفت: در حوادث روز عاشورا متاسفانه حدود ۲۳۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی مجروح شدند و خساراتی به اموال مردم و اموال دولتی وارد آمد.

وی افزود:: اعضاء كمیسیون امنیت ملی و كمیسیون قضایی ضمن تقدیر و تشكر از زحمات نیروی انتظامی و تلاشهای وزیر كشور و استانداری تهران خواستار قاطعیت و جدیت دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین و حرمت‌شكنان شدند.

جلالی تاكید كرد: در این جلسه اعضاء كمیسیون بر ضرورت اطلاع‌رسانی بهنگام به مردم شدند.

وی خاطرنشان كرد: بر اساس گزارشات نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی قوه عاقله‌ای جریانات انحرافی حرمت‌شكن را هدایت و ساماندهی می‌نماید كه متاسفانه بخشی از این قوه عاقله ریشه در خارج كشور دارد و پشتیبانی برخی دشمنان مارك‌دار نظام از آنها نشان می‌دهدكه بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری كرده و باید همگان هوشمندانه برخورد نمایند.