ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد یک استقلالی از فرهاد مجیدی



اخبار,اخبار ورزشی , داریوش یزدانی

 

اخبار ورزشی - انتقاد یک استقلالی از فرهاد مجیدی: ادبیات زیباتر و بهتری را استفاده کن!

داریوش یزدانی بازیکن سابق استقلال انتقاداتی را نسبت به صحبت های او در برنامه 90 را ابراز کرد

بازیکن سابق استقلال در اینستاگرامش نوشت:"  با توجه به علاقه و ارتباط دوستانه اى كه با مجیدى داشتم برنامه نود را دو مرتبه تماشا كردم .

فرهاد مجیدى مى تواند در دو عرصه مربیگرى یا مدیریتى مشغول شود اما براى حضور در هر كدام باید صاحب تدبیر و سیاست بود كه در برنامه نود چنین دیده نشد و این هنر فرهاد است كه قبل از ورود به این عرصه بتواند خود را به دو سلاح تدبیر و سیاست مجهز كند.

 

همچنین فرهاد باید از ادبیات بهتر و زیباترى استفاده كند و كمى در حوزه نطق و سخنورى مسلط تر باشد. با آرزوى توفیق براى دوست خوبم فرهاد مجیدى"
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
گلها و حرکات زیبای فرهاد مجیدی(نوستالژی استقلالی ها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره باهانوفر و کلن برای انتقال یک استقلالی/ فرهاد مجیدی برمی‌گردد!



مذاکره باهانوفر و کلن برای انتقال یک استقلالی/ فرهاد مجیدی برمی‌گردد!

مدیر عامل باشگاه استقلال ضمن اعلام مذاکره جدی با باشگاه‌های هانوفر و کلن برای انتقال مدافع تیم فوتبال این باشگاه،گفت: فرهاد مجیدی از تصمیمش برای خداحافظی منصرف نشده و ما هم قصد داریم پس از حضور در کلاش مربیگری از وی در استقلال استفاده کنیم.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتقال یک بازیکن اصلی تیم استقلال به بوندس لیگا گفت: در حال حاضر دو باشگاه هانوفر و اف سی کلن در فوتبال آلمان خواهان به خدمت گرفتن علی حمودی هستند و ما مذاکرات خوبی را با این دوباشگاه آلمانی بویژه هانوفر انجام داده ایم و اگر به توافق نهایی برسیم این انتقال در نیم فصل صورت می گیرد.

وی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در مراسم ختم مادر قلعه نویی و صحبت هایی که پس از آن در خصوص احتمال بازگشت مجیدی به استقلال مطرح شده، اظهار داشت: طی آخرین صحبت هایی که با فرهاد مجیدی کردم وی بر تصمیم قبلی خود یعنی خداحافظی از دنیای فوتبال اصرار دارد و حتی حضور وی در مراسم ختم مادر قلعه نویی باعث نشد که او صحبتی در خصوص تغییر تصمیم خود بکند.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: در حال حاضر خود مجیدی علاقه زیادی دارد که همه تلاش و وقت خود را برای گذراندن دوره های مربیگری بگذارد. ما دوست داریم که مجیدی پس از گذراندن دوره های مربوطه مربیگری خود را از استقلال شروع کند. من فقط خوشحالم دوستانی که علاقه داشتند بین فرهاد مجیدی و استقلال فاصله ایجاد کنند به هدف خود نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد خیلی دوست داشتند که در برخی از رسانه ها اینگونه القا کنند که ما از تشویق فرهاد در ورزشگاه ناراحت می شویم اما وقتی بازی با صبا تمام شد خود من به میان هواداران رفتم و از آنها خواستم که شروع به تشویق کردن مجیدی بکنند تا ثابت کنم مجیدی جزئی از خانواده استقلال است و هیچ اختلافی بین وی و باشگاه استقلال وجود ندارد. خوشبختانه با هوشیاری که خود مجیدی و ما در باشگاه استقلال انجام دادیم، مانع از این شدیم که استقلال به حاشیه برود.

فتح الله زاده در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال که هنوز حل نشده گفت: هنوز وزارت ورزش به تعهد مالی خود در قبال استقلال که در این فصل از رقابت های لیگ برتر حدود 6 میلیارد تومان است عمل نکرده و ما نیز در حال نقد کردن چک های مدت دار اسپانسر جدید باشگاه هستیم.

وی در همین خصوص افزود: متاسفانه یکی از رسانه ها خبری را مبنی بر انصراف اسپانسر جدید باشگاه استقلال مطرح کرده بود که این خبر به هیچ وجه صحت ندارد چون همه اسپانسرهای ما شرکت ها و موسسات معتبری هستند که چک های آنها نیز به موقع پاس شده است و خوشبختانه هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص جدایی دروازه بان استرالیایی این تیم نیز تصریح کرد: در حال حاضر چند باشگاه ایرانی خواهان به خدمت گرفتن لیام ردی هستند که ما در این زمینه مذاکراتی را با آنها انجام داده ایم و اگر با آنها به توافق نهایی برسیم این دروازه بان استرالیایی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر از ما جدا خواهد شد./مهر