ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد یوهان کرایف از عملکرد تیم ملی هلند


یوهان کرایف اسطوره نارنجی‌‌پوشان اروپا از تیم ملی فعلی هلند انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر: با توجه به این که تیم ملی هلند تا آستانه نرسیدن به یورو ۲۰۱۶ پیش رفته، یوهان کرایوف در این باره گفت: حتی مقابل تیم‌های ضعیف‌ هم سازماندهی تیم ملی خوب نیست و نمی‌توانیم برابر تیم حریف تهاجمی بازی کنیم. دروازه‌بان ما نزدیک به ۲۰ توپ گرفت، اما متاسفانه در تمام بازی فقط یک بار توپ به پای فن پرسی خورد.

کرایف ۶۸ ساله افزود: این که هلند بازیکنان جوان خوب ندارد، منطقی نیست.

این بازیکن و سرمربی محبوب از نسل پیش افزود: در بازی‌های جام جهانی ما تا تا نیمه نهایی پیش رفتیم، اما تحلیل درستی از وضعیت خودمان نداشتیم و حالا روشن می‌شود که هلند چه مشکلاتی دارد.

هلند برای این که بتواند به یورو ۲۰۱۶ برسد باید در آخرین بازی‌اش که با جمهوری چک است، به پیروزی برسد. این بازی سه‌شنبه شب انجام می‌شود. اما لازم است ترکیه هم برابر ایسلند شکست بخورد تا هلند صعود کند.


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120- بررسی عملکرد ضعیف هیدینک در تیم ملی هلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار دوستانه بایرن مونیخ و تیم ملی هلند برای رفع اختلافات بر سر روبن!



 

 

 

دیدار دوستانه بایرن مونیخ و تیم ملی هلند برای رفع اختلافات بر سر روبن!

 

بایرن و اتحادیه فوتبال هلند بر سر دیداری دوستانه به توافق رسیده‌اند.

بحث و جدل بایرن مونیخ و اتحادیه فوتبال هلند بر سر مصدومیت همسترینگ آرین روبن دارد به پایان می‌رسد و دو طرف مشکلات را در دیداری دوستانه حل خواهند کرد.

بال هلندی در حالی از جام جهانی برگشت که شکافی پنج سانتی‌متری در همسترینگ او به وجود آمده بود و بایرن که دستمزد او را می‌پردازد به دنبال دریافت خسارت بود.

روبن فصل پاییز را به کلی از دست داد و اتحادیه فوتبال هلند هم حاضر به پرداخت حقوق او در این ماه نشد. در هر حال دو طرف تصمیم به برگزاری دیداری دوستانه گرفته‌اند.

کارل هاینس رومنیگه، رییس باشگاه بایرن گفته است: «هلندی‌ها می‌خواهند مشکل حل شود. ما هم دچار خسارت‌های ورزشی و مالی شده‌ایم.

راه حل مسابقه‌ای بین هلند و بایرن است که به ما اجازه می‌دهد ضررهای مالی‌مان را جبران کنیم. دو طرف بر سر این راه حل به توافق رسیده‌اند.»

تاریخ دقیق این دیدار مشخص نیست.