ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد گسترده پرسپولیسی ها از رای دروازه بان استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - انتقاد گسترده پرسپولیسی ها از رای دروازه بان استقلال

محروم نشدن دروازه‌بان استقلال پس از انجام حرکتی منشوری در بازی برابر ملوان با واکنش‌های منفی هواداران رقیب مواجه شده است.

 سید مهدی رحمتی در جریان دیدار استقلال برابر ملوان در واکنش به شعارهای حمایتی انزلی چی ها از دانیال داوری و شعار علیه وی دست به حرکتی عجیب و منشوری زد.

با گذشت مدت ها از انجام بازی، مسئولان کمیته انضباطی اعلام کردند پس از تعطیلات نوروزی حکم این بازیکن را اعلام می کنند؛ برخی از محرومیت یک تا دو جلسه ای خبر دادند و برخی دیگر از محرومیت سنگین 4 ماهه صحبت کردند.

استقلالی ها نگران بودند که این بازیکن را در دو بازی حساس پایانی در اختیار نداشته باشند ولی حکم وی پیش از دیدار با فولاد اعلام نشد تا با خیالی آسوده در این مسابقه حاضر شود. با این حال روز گذشته حکم وی صادر شد و کمیته انضباطی به یک تذکر بسنده کرد و عکس های منتشر شده در خصوص حرکت منشوری وی را برای حکم محرومیت کافی ندانست.


 بخشش رحمتی اما موجی از اعتراض را در فضای مجازی به همراه داشت و پرسپولیسی ها فدراسیون و کمیته انضباطی را به حمایت از استقلال متهم کرده اند و معتقدند اگر یک پرسپولیسی چنین حرکتی انجام می داد قطعا با محرومیت مواجه می شد.
اخبار ورزشی - نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
مزاحمت پرسپولیسی ها برای غلامی دروازه بان گل گهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وعده پرسپولیسی ها به دروازه بان استقلال که وی را وسوسه کرده



اخبار,اخبارورزشی, سرمربی   پرسپولیس

دروازه بان فصل پیش استقلال به حدی مشتاق است با برانکو کار کند که می گوید اگر وی الان سرمربی هر تیمی غیر از پرسپولیس بود، چشم بسته با او توافق می کرد!

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی پرسپولیس که در زمان سرمربیگری تیم ملی اعتقاد خاص به وحید طالب لو داشت و با وجود استفاده دائمی از ابراهیم میرزاپور، در تمامی اردوهای ملی طالب لو را فرا می خواند و این دروازه بان را به جام جهانی هم برد، حالا خواهان وی شده و به پرسپولیسی ها گفته هر طور شده این دروازه بان را جذب کنند.

 طالب لو هم به اندازه ای مشتاق است با برانکو کار کند که می گوید اگر برانکو سرمربی هر تیم دیگری غیر از پرسپولیس بود، چشم بسته پیشنهاد او را می پذیرفت.

 اما آنچه وحید را وسوسه کرده به پیشنهاد پرسپولیس فکر کند این است که پرسپولیسی ها به او گفته اند: «اگر به تیم ما بیایی فصل را با تو شروع می کنیم. سوشا مکانی 3 جلسه محروم است و تو می توانی در 3 بازی نخست فصل دروازه بان ما باشی و اگر خوب کار کردی به عنوان دروازه بان اول در پرسپولیس می مانی.»

 طالب لو با پستی که در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت، به همه فهماند وسوسه شده به پرسپولیس برود. البته اگر استقلالی ها او را در لیست مازاد قرار بدهند!


 اخبار ورزشی  - جام نیوز