ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد گزارشگران فاکس اسپورتس از فغانی


گزارشگران شبکه فاکس اسپورتس استرالیا از عملکرد علیرضا فغانی انتقاد کردند.

ورزش سه: در شرایطی که قضاوت علیرضا فغانی در دیدار فینال جام ملتها تقریبا بدون ایراد بود گزارشگران شبکه فاکس اسپورتس مدعی شدند که این داور برای فینال نبوده و سوتهای او جهت دار بوده است.

آنها در گزارششان به این نکته اشاره کرده اند که فغانی عامدانه علیه میزبان جام ملتها سوت زده است و از آنجایی که تیم ملی به خاطر قضاوت داور استرالیایی حذف شد، فغانی خواسته به این سبک انتقام گیری کند! حرفهایی که معلوم است هیچ دلیل منطقی برای بیان آن وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
جلالی به فغانی چه گفت؟تیزر مستند علیرضا فغانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد جالب فغانی در مراسم برترین‌های لیگ


بهترین داور فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال پس از دریافت جایزه‌اش از فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

ایسنا: علیرضا فغانی که به عنوان بهترین داور فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال انتخاب شده است، پس از دریافت جایزه‌اش از دست علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، گفت: عنوان برترین داور برازنده همه داوران ایران است اما می‌خواهم انتقاد کوچکی از فدراسیون فوتبال داشته باشم. هنوز دستمزد دو سال اخیرمان را نگرفته‌ایم!