ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد والدانو از رفتار سرد بنیتس با رئالی‌ها


مدیر پیشین ر‌ئال‌ ماد‌رید از رفتار سرمربی کنونی باشگاه انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، خورخه والدانو وضعیت کنونی ر‌ئال‌ ماد‌رید را بررسی کرد و گفت: کارلو آنچلوتی، سرمربی پیشن ر‌ئال‌ ماد‌رید ارتباط خوبی با بازیکنان داشت اما اکنون آنان همچون سربازان در ارتش، تحت اختیار رافائل بنیتس هستند. فلورنتینو پرس، رییس باشگاه در تغییر مربی ریسک بزرگی کرد چون کارلتو رابطه خوبی با بازیکنان داشت. خیلی سخت است گروهی از بازیکنان ممتاز، سرمربی خود را دوست داشته باشند.

مدیر پیشین ر‌ئال‌ ماد‌رید افزود: بنیتس در تلاش است تا به این سطح برسد. آنچلوتی به طور طبیعی رفتار کرد تا بازیکنان به او علاقمند شوند ولی رافا با این روش و رفتار سرد، به سختی می‌تواند به آن برسد.

والدانو آرژانتینی گفت: تیم بنیتس باید به روند پیروزی ادامه دهد. گلزنی رونالدو ادامه پیدا کند و بازی خوبی ارائه دهد و در نهایت نتیجه‌ لازم را کسب کند. در فو‌تبا‌ل فقط نتیجه‌ گرفتن اهمیت ندارد. زمانی که فردی ایده‌ای و ارزشی وجود نداشته باشد پیشرفت سخت است.


ویدیو مرتبط :
بررسی بازی گیخون - رئال و انتقاد از بنیتس توسط دکتر صدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد رسانه‌ ها از رفتار پرخاشگرانه فرگوسن



 

 

انتقاد رسانه‌ ها از رفتار پرخاشگرانه فرگوسن

 

پس از حمله به یک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی رخ داد

انتقاد رسانه‌ ها از رفتار پرخاشگرانه فرگوسن

رسانه‌های خبری از رفتار سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر درگیری لفظی با فرزند همتایش در لیورپول انتقاد کردند.

در یکی، دو روز گذشته رسانه‌های نوشتاری انگلیس و برخی از کشورهای اروپایی از سرآلکس فرگوسن 69 ساله به خاطر الفاظ تندی که در کنفرانس مطبوعاتی پس از تساوی یک بر یک چهارشنبه شب مقابل بنفیکا لیسبون خطاب به کایلی کیتس، خبرنگار شبکه ‌آی.تی.وی و دختر کنی دالگلیش سرمربی لیورپول برزبان آورد، وی را مورد نکوهش قرار دادند.

در آن جلسه مطبوعاتی پس آز آنکه کیتس سئوال دوم خود را در مورد عدم استفاده از داوید دخه‌‌آ، سنگربان اسپانیایی مطرح کرد، با واکنش تند و پرخاشگرانه فرگی مواجه شد.

این اتفاق کیتس دختر کنی دالگلیش، سرمربی لیورپول را به تعجب و حیرت واداشت.

فرگوسن در آن حالت با لحنی تند عنوان کرد: نمی‌دانم چرا این سئوالات بی پایه و اساس را می‌پرسید. شما دنبال جنجال‌سازی بیهوده هستید، جهت اطلاع شما باید بگویم دخه‌آ جایی نرفته است. همین روز یکشنبه و در بازی با چلسی درون دروازه خواهد ایستاد. هیچ اتفاقی هم نخواهد افتاد تا شما بیهوده هیاهو راه بیندازید. این حرف بدان معنا است که ما دو دروازه‌بان درجه یک داریم و شما نباید بیهوده سئوال کنید.