ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد نظری جویباری از عملکرد استقلال


معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران می‌گوید که این تیم دو سه بازی است که نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران می‌گوید که این تیم دو سه بازی است که نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد.

علی نظری‌جویباری پس از تساوی یک - یک استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان در دیدار خانگی هفته نهم اظهار داشت: بازی چنگی به دل نزد. دو سه بازی است که استقلال بازی‌های خوبی را به نمایش نمی‌گذارد.

وی درباره اینکه گویا غیبت و بی‌انضباطی‌های کرار هم در روند حضور او در ترکیب تغییری ایجاد نکرده و این بازیکن با وجود بی‌انضباطی بازهم در ترکیب قرار گرفت، گفت: این نظر سرمربی است. او تیم را تمرین می‌دهد و هر چیزی هم که خودش صلاح بداند، انجام می‌دهد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا کرار جاسم خانه‌اش را تحویل گرفته است، خاطرنشان کرد: خانه را تحویل او داده‌ایم و این هفته هم پولی به حساب باشگاه می‌آید که بین بازیکنان تقسیم خواهیم کرد.

نظری‌جویباری درباره اینکه آیا این پول همان دو میلیاردی است که به حساب باشگاه استقلال واریز می‌شود، اظهار داشت: بله، همان مبلغ دو میلیارد است که بین بازیکنان تقسیم می‌شود.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با نظری جویباری درباره ی آخرین وضعیت جاسم کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: منتظری در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود/نظری‌جویباری جدا نشده بود که برگردد



باشگاه استقلال,پژمان منتظری, گفته های فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت پژمان منتظری

 

یک هافبک وسط برزیلی به جمعمان اضافه می‌شود
فتح‌الله‌زاده: منتظری در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود/نظری‌جویباری جدا نشده بود که برگردد

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت پژمان منتظری اعلام کرد: در مورد این قضیه ما قبلا هم با منتظری صحبت کردیم بازهم صحبت می‌کنیم و به توافق می‌رسیم، پژمان در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله‌زاده طی گفت وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت پژمان منتظری اعلام کرد: در مورد این قضیه ما قبلا هم با منتظری صحبت کردیم بازهم  صحبت می‌کنیم و به توافق می‌رسیم. ان‌شاءا... پژمان در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود.

دکتر فتح‌الله‌زاده  در خصوص انتخاب معاونین جدیدش اظهار داشت: این عزیزان جدیداً به جمع ما اضافه نشده‌اند و اتفاق جدیدی صورت نگرفته است فقط این مسئله در مورد آقای ساعدی صدق می‌کند ایشان از همکاران خوشفکر و نیکنام ما در عرصه مدیریت هستند که من قبلاً هم با وی  کار  کرده‌‌ام. ساعدی آدم بسیار امینی است و به همین دلیل ایشان را به عنوان سخنگو و مشاور خود در باشگاه استقلال انتخاب کردم.

وی در  ادامه در خصوص بازگشت علی نظری به عنوان قائم‌مقام باشگاه استقلال گفت:‌ در مورد آقای نظری هم باید بگویم با ایشان سال‌ها کار کردیم و وی به دلیل مسائل کاری و شخصی و مشکلاتی که داشت باید در برهه‌ای از زمان از جمع ما جدا می‌‌شد تا به آنها رسیدگی کند،

 

در این خصوص با من هم صحبت کرده بود و از بنده مرخصی گرفته بود که البته مرخصی‌اش از دو، سه ماه هم بیشتر شد. من فکر کردم مرخصی او تا به این زمان کافی است و همان‌طور که قبلاً به عنوان قائم‌مقام در باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد الان هم در این پست به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در واقع نظری از استقلال جدا نشده بود که بخواهد برگردد.

دکتر فتح‌الله‌زاده  در ادامه اظهارداشت: بهرام امیری هم مشاور من بود و خیلی وقت پیش برایش این حکم را صادر کرده بودم و در واقع مشاوری ایشان حکم جدیدی منصوب نمی‌شود. در مورد آقای منزوی هم همین مسئله صدق می‌کند ایشان مشاور عالی من بودند و حکم وی هم خیلی وقت‌ پیش صادر شده بود

 

و موضوع جدیدی درمورد ایشان و بقیه معاونان جدید به جز آقای ساعدی وجود ندارد. به هر حال جام‌باشگاه‌های آسیای 2014 نزدیک است و مصمم هستیم که نتیجه 2014 حتی از 2013 هم برای باشگاه پرافتخار استقلال بهتر باشد و در این راه به همکاران باتجربه بیشتر نیاز داشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با خریدهای این تیم در نیم‌فصل هم توضیحاتی به سایت باشگاه استقلال ارائه داد: به اتفاق آقای قلعه‌نویی جلسه‌ای داشتیم و طی لیستی آنچه ‌آقای قلعه‌نویی از من خواستند جذب یک هافبک طراح و یک دفاع راست بود که با هافبک وسط برزیلی تقریباً تمام کردیم و ان‌شاءا... وی به زودی به جمع ما اضافه می‌شود. در مورد مدافع راست هم همچنان مذاکرات‌مان ادامه دارد،

 

علاوه بر اینکه این موارد بخش اصلی درخواست‌های کادرفنی بود دو مورد دیگر هم توسط آقای قلعه‌نویی درخواست شد که به لطف خدا با آنها به توافق رسیدیم. بوبکر کبه و مهرداد اولادی بازیکنان بسیار خوبی هستند و مطمئناً آنها به خوبی در استقلال خواهند درخشید.

/فارس