ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد مدیر استقلالی از آقای هت تریک پرسپولیسی ها



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,ایمون زاید

مدیرعامل سابق استقلال به حرف های زاید، بازیکنی که در دربی هت تریک کرد، واکنش نشان می دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ایمون زاید پس از انتشار عکسی از سوی مجیدی که نشان می داد ورزشگاه پر از تماشاگر آبی است، با هواداران پرسپولیس همراهی کرد. قرمزها می گفتند مجیدی با فتوشاپ طرفداران پرسپولیسی را هم در ورزشگاه آبی کرده است.

 

ایمون زاید هم به تمسخر عکسی از چند بازیکن پرسپولیس در اینستاگرامش گذاشت و لباسشان را آبی کرد. این مسئله با واکنش زیادی از سوی استقلالی ها روبرو شد و البته تمجید هواداران پرسپولیس را به همراه داشت. علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال با انتقاد از این بازیکن می گوید: «مشخص است که زاید اصلا سنش به این مسایل قد نمی دهد که بداند استقلال در بازی نیروی هوایی عراق یا جوبیلو ایواتای ژاپن، 120 هزار تماشاگر داشت. او از جایی به ایران آمده است که به 30 هزار تماشاگر می گویند «خیلی». پس خق دارد وقتی دو تا بازی اخیر پرسپولیس را رایگان اعلام کردند و طرفدار 10،15 هزار نفری پرسپولیس به 60،70 هزار نفر افزایش پیدا کرد، شوکه شود. »

 

او در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی ها به حرف های زاید استناد کرده اند، می گوید: «آن بنده خدا خودش چه کسی بود که به حرفش استناد کنند. زاید آنقدر بد بود که ردش کردند رفت. اصلا اظهار نظر این بازیکن قابل استناد نیست.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
گلزنی ایمون زاید در ایرلند(یادی از آقای هت تریک)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو پس از هت تریک: کسانی که از من انتقاد می کنند، فوتبال نمی فهمند!



 

رونالدو پس از هت تریک: کسانی که از من انتقاد می کنند، فوتبال نمی فهمند!

 

رونالدو در پایان بازی با مصاحبه ای خشمگینانه نشان داد که در این یک هفته چقدر تحت فشار بوده است.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، سه گل کریس رونالدو ستاره پرتغالی او را به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگا قرار داد. برنده کفش طلای اروپا حالا 20 گل زده که رقمی خارق العاده محسوب می شود.

رونالدو که امشب یک گل تماشایی هم به ثمر رساند در پایان بازی با مصاحبه ای خشمگینانه نشان دادکه در این یک هفته چقدر تحت فشار بوده است.

او که با لاسکستا مصاحبه می کرد گفت: «کاری کردم که دهان منتقدان بسته شود. آنهایی که از من انتقاد می کنند، درک درستی از فوتبال ندارند. خوشحالم با این برد خوب صدرنشین شدیم و با روحیه به تعطیلات می رویم.»

به گزارش مارکا کریستیانو رونالدو برابر سویا نه تنها رکورد گل های خوانیتو را شکست، بلکه او را پشت سر گذاشت. بازیکن پرتغالی به رکورد 86 گل لالیگایی رسید که یکی بیشتر از شماره 7 اسطوره ای است.