ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد فان خال از برنامه فشرده لیگ جزیره


سرمربی منچستریونایتد به انتقاد از برنامه فشرده لیگ برتر پرداخت و عنوان کرد نداشتن تعطیلات زمستانی خیلی بد است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچستریونایتد به انتقاد از برنامه فشرده لیگ برتر پرداخت و عنوان کرد نداشتن تعطیلات زمستانی خیلی بد است.
 
منچستریونایتد این فصل با فان خال نتایج بهتری از فصل قبل خود کسب کرده است و تاحدودی از شرایط بهتری نیز برخوردار است.

لوئیس فان خال درباره شرایط تیمش در این فصل گفت:‌ نداشتن تعطیلات در زمیتان برای فوتبال مضر است. هیچ تعطیلاتی در زمستان وجود ندارد و به نظرم این زیان آورترین مسئله در فرهنگ فوتبال انگلیس است. این موضوع اصلاً برای فوتبال انگلیس خوب نیست، نه برای باشگاه ها خوب است نه برای تیم ملی. باید آن را تغییر بدهند. چند سال است که انگلیس در میادین بین المللی موفق به کسب جام نشده است؟ به خاطر این است که بازیکنان در پایان فصل خسته هستند. بهتر است مسئولتان اتحادیه فوتبال انگلیس فکری به حال شرایط کنند. با این اوضاع نمی توان در اروپا موفق شد.

سرمربی منچستریونایتد که تیبمش این هفته در داربی منچستر برابر سیتی به میدان خواهد رفت ادامه داد:‌ از هر نظر برای این دیدار حساس آماده هستیم تا با تمام قدرت برابر سیتی به میدان برویم. می دانم که آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در برخی از بازی‌هایشان با بد شانسی روبه رو بودند اما این دلیل نمی‌شود که آنها تیم ضعیفی هستند. همان طور که در بازی‌های قبلی توانستیم هو‌اد‌ا‌رانمان را نیز راضی کنیم. در این دیدار نیز برای کسب برد به میدان خواهیم رفت. خیلی خوشحالم که هو‌اد‌ا‌ران منچستریونایتد از من انتظار دارند. من همیشه در مربیگری جاه طلب بودم و اهداف زیادی داشتم. پروژه‌ منچستریونایتد نیز مانند پروژه‌ های دیگر من در زمینه مربیگری است. سیتی صدرنشین لیگ برتر است و این فصل تیم آماده ای بوده است ولی ما باید در این دیدار به برد برسیم.

فان خال در ادامه با تمجید از اسمالینگ، ا‌دا‌مه‌ داد: روی او خیلی کار کردم و به او کمک کردم تا بتواند انتظارات را برآورده کند. اسمالینگ در تمرینات به خوبی شرکت می‌کند، به‌ هر‌ حال هر آنچه که از او خواسته ام تا اینجای فصل آن را برآورده کرده است. به نظر من او یکی از بهترین بازیکنان ما در این فصل بوده است. به بازیکنان آماد‌ه‌ای همچون اسمالینگ نیاز داریم تا بتوانیم قدرت خودمان را به حریف دیکته کنیم. از همینجا باید اعلام کنم که او کاپیتان آینده تیم است. او بازیکن متعهد و خوبی است و از اینکه او را در ترکیب خود داریم بسیار خوشحالم.

فان خال در پایان سخنان خود به ستاش از هوداران منچستریونایتد پرداخت و گفت: تماشاگران همواره از ما حمایت کرده‌اند. باید از آنها تشکر کنم. در هر حالتی، چه وقتی پیروز می‌شویم و چه وقتی شکست می‌خوریم، باید از هواداران تشکر کرد. البته طبیعی است که هنگام پیروزی این کار راحت‌تر است. همیشه ترکیب های کوچک را ترجیح می دهم، فکر میکنم تیمم در لیگ برتر کوچکترین ترکیب را دارد، فصل قبل ۲۴ بازیکن داشتیم. در این فصل نیز اوضاع همینطور است، فکر میکنم ۲۲ بازیکن به علاوه سه دروازه بان کافی باشد. من از این بابت راضی هستم.


ویدیو مرتبط :
خلاصه برنامه + فوتبال : بررسی هفته31 لیگ برتر جزیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد درخشان از نحوه برنامه ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - انتقاد درخشان از نحوه برنامه ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی
درخشان: به عباس زاده گفته بودم عجله نکن/ شاید مجبور شوم در سیرجان ۲۰ دقیقه آخر بازی کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به مصدومیت عباس‌زاده و کمبود مهره‌ای که به آن مواجه هستیم شاید مجبور شوم در سیرجان ۲۰ دقیقه آخر به میدان بروم.

 حمید درخشان در پایان تمرین امروز (سه شنبه) تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: شرایط روحی و روانی بازیکنان بد نیست و آنها از این نظر آماده‌اند تا یک بازی سخت را در سیرجان انجام دهند. با توجه به زمان کمی که بین دو بازی هست فقط یک جلسه تمرین تاکتیکی داشتیم و فردا هم بعد از یک جلسه تمرین سبک راهی سیرجان می‌شویم.

وی با انتقاد از نحوه برنامه ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی ادامه داد: متأسفانه طوری برنامه ریزی کردند که فقط بازی‌ها انجام شود و شرایط تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال را در نظر نمی‌گیرند. این دو باشگاه بازیکنان زیادی تحویل تیم ملی می‌دهند و نباید با این طور برنامه ریزی‌ها لطمه بخورند. این مسئله برای ما معضل شده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا محمد عباس‌زاده بازی با گل‌گهر را از دست داده است یا خیر، گفت: بله متأسفانه عباس‌زاده از همان ناحیه قبلی دوباره دچار کشیدگی شد. به او گفته بودم برای رسیدن به دربی عجله نکند و حتی این مسئله را به دکتر تیم گوشزد کردم اما گوش نکردند و حالا پای این بازیکن بدتر شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به بازیکنان مصدومی که داریم مجبوریم برای تکمیل لیست 18 نفره خود از تیم امید بازیکن بگیریم. شاید خودم مجبور شوم در سیرجان 20 دقیقه بازی کنم.

درخشان با تأکید بر این که به بازیکنانش توصیه کرده دربی را فراموش کنند گفت: در تمرین روز گذشته به بازیکنان گفتم دربی و اتفاقات مربوط به آن را فراموش و روی بازی‌های آینده‌ای که در پیش داریم تمرکز کنند. ما بازی با گل‌گهر، نفت و فولاد را در پیش داریم که بسیار حساس است. دربی دیگر برای ما تمام شده و باید به اهدافی که مدنظرمان است فکر کنیم.

وی درباره دیدار روز پنجشنبه با گل‌گهر در چارچوب مسابقات جام حذفی تصریح کرد: این تیم صددرصد حریف خطرناکی برای ما است. باید از هر لحاظ خود را برای این بازی آماده کنیم و با تمرکز بالا و هوشیارانه در میدان ظاهر شویم. امیدوارم با شکست این تیم راهی نیمه نهایی جام حذفی خواهیم شد.
اخبار ورزشی - تسنیم