ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد صریح وزیر از حسین رضازاده


وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری باید انصاف داشته باشد و بین شورای شهر و فدراسیون یکی را انتخاب کند.

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری باید انصاف داشته باشد و بین شورای شهر و فدراسیون یکی را انتخاب کند.

درخصوص تکلیف حسین رضازاده برای انتخاب فعالیت در شورای شهر یا فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: قانون و ناظرین بر اجرای قانون اعلام کردند که رضازاده دو شغله است و باید یک جا را انتخاب کند و تا زمان ثبت‌نام فرصت دارد که تصمیم‌گیری کند.

وی ادامه داد: قرار بود بعد از یک هفته بین شورای شهر یا فدراسیون یکی را انتخاب کند، اما چون بالاخره قهرمان ملی است تلاش نمی‌کنیم با برخوردهای نسنجیده کسی را آزار دهیم. رضازاده خودش باید انصاف داشته باشد. همه ما باید تابع قانون باشیم و خوشحال باشیم از اینکه در ورزش قرار است قانون‌گرایی ایجاد شود. وی هم خادم است و خدمات زیادی به ورزش کشور کرده است، اما حالا باید یا شورای شهر را انتخاب کند و یا فدراسیون وزنه‌برداری.

گودرزی درمورد آخرین شرایط حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیأت مدیره احتمال می‌داد که سیاسی به زودی آزاد می‌شود، اما اگر قرار باشد ادامه داشته باشد باید فکری برای جایگزینی وی انجام دهیم. هنوز گزینه‌های جایگزینی وی مشخص نیستند و چیزی در این خصوص نشنیده‌ام، اما باید به فکر این موضوع باشیم.


ویدیو مرتبط :
انتقاد صریح روحانی به غرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد صریح خواننده سرشناس از وزیر ارشاد



 اخبارفرهنگی -  انتقاد صریح حسین زمان از وزیر ارشاد

حسین زمان، خواننده سرشناس از محافظه‌کاری بیش از اندازه وزارت ارشاد در اجرای سیاست‌های فرهنگی دولت انتقاد کرده است. زمان با بیان این که به اقرار مدیران به خاطر فشارهای بیرونی قادر به گرفتن مجوز نیست، از وزیر ارشاد خواسته است تا درباره این فشارها افشاگری کند.

وی در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است:

آقای وزیر ارشاد هر قدر لازم بود صبر کردم ومنتظر وعده های مسئولین شما ماندم ولی گویا در سایه درخت تدبیر شما ودوستانتان امثال من را جایی نیست. من را دیگر به تدبیر شما امیدی نیست اگرچه از ابتدا هم چنین تصوری داشتم ولی به پاس احترام به کسانی که از من خواسته بودند از حق خودم و ایشان نگذرم باز هم صبوری کردم. اگر شجاعت چاشنی تدبیر نباشد میشود همان محافظه کاری که سالهای زیادی است روزگار این ملت را سیاه کرده است.

مسئولین و مدیران شما بارها اقرار کردند تحت فشارند ولی در تلاشند به نوعی این فشار را بردارند تا بتوانند به من مجوز بدهند و وعده های گوناگون از جمله آخر سال گذشته و آخر فروردین را برای حل مشکل دادند ولی من هم میدانم با مماشات و محافظه کاری مشکل حل نخواهد شد. حداقل کاری که میتوانستید بکنید اعلام این واقعیت بود که نیرویی فرای قدرت شما اجازه این کار را نمیدهد تا به این وسیله پرده از واقعیت بر میداشتید و نشان میدادید این حقوق چگونه پایمال میشوند .

 

در مجموع ضمن تشکر از تلاشی که کردید مجددا تاکید میکنم تا شجاعت و جرأت مبنای تدبیرتان نباشد راه به جایی نخواهید برد و همواره مجبورید در مقابل فشارها منفعلانه عمل نمایید .

 

شعارها وحرف های مردم پسند اگر به مرحله عمل در نیایند پس از مدتی اعتبار خود را از دست میدهند و ارزش تبلیغاتی نیز نخواهند داشت . قرار نیست من دنبال شما بدوم این وظیفه مدعیان تدبیر و دفاع از حقوق هنرمندان است که در پی حل مشکلات امثال من باشند . یادتان باشد شما نیز نتوانستید حق من را به من بازگردانید و این نیست جز ضعف و بی تدبیری . من اگر کوچکترین از جامعه هنری کشور باشم به اندازه خودم حق دارم و شما موظف بودید به احقاق حقوق من .

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سیاست‌های فرهنگی دولت

 اخبار فر هنگی - پیام نو