ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد شدید کاپیتان پرسپولیس از عدم برخورد با بازیکنان حاشیه دار



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارمحمدنوری

 انتقاد شدید کاپیتان پرسپولیس از عدم برخورد با بازیکنان حاشیه دار

نوری: پرسپولیس هرگز اینقدر بی‌انضباط نبوده

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس اعتقاد دارد مسوولان باشگاه باید با بی نظمی خیلی جدی تر و محکم تر برخورد کند.

نوری در خصوص استعفای حمید درخشان، اخراج سوشا مکانی توسط سرمربی و سایر مسائل باشگاه در آستانه بازی حساس برابر النصر عربستان گفت و گویی مفصل با "ورزش سه" انجام داد:

درخشان پرسپولیسی می ماند
آقای درخشان در این مدت فشار زیادی را تحمل کرد و من به ایشان به خاطر زحماتی که در این مدت برای پرسپولیس کشید، خسته نباشید می گویم. شاید ایشان خواستند با رفتن شان از تیم به پرسپولیس شوک بدهد. آقای درخشان مربی خوب و با شخصیتی بودند.مربی که استعفا می دهد و از حق و حقوش می گذرد پرسپولیسی بوده و پرسپولیسی هم می ماند.امیدوارم آقای عبدی هم در بازی با النصر همراه تیم موفق باشند.

باید جواب خوشحالی عربستانی ها را بدهیم
باشگاه باید در مورد کادر فنی تصمیم بگیرد که می خواهد کدام مربی را به تیم بیاورد. بازیکنان باید بهترین عملکرد و کارایی را داشته باشند.بازیکنان باید تحت هر شرایطی با تمام وجود برای تیم بازی کند و ما هم تابع هستیم. عربستانی ها بعد از گلی که زدند می خواستند ما را تحقیر کنند اما ما باید بتوانیم در این بازی جبران کنیم و جواب حرکات آنها را بدهیم.

اینقدر برخورد نکردند که کار به اینجا رسید
به نظر من مهم ترین کاری که باشگاه باید انجام می داد در مورد مسائل انضباطی است. باشگاه در مورد مسائل انضباطی اینقدر کاری نکرد که کار به جاهای باریک کشیده شده و اگر روز اول محکم برخورد می کردند کار به اینجا نمی رسید. بازیکنان و مسوولان هم از این اتفاقات ناراحت هستند و اینقدر با این مسائل شل برخورد کردند که شرایط همینی شد که می بینید. در حال حاضر هواداران هم از این اتفاقات ناراحت هستند.ما از این مسائل ضربه خوردیم و همه نتیجه اش را دیدند.امیدوارم مسوولان برخورد جدی کنند تا از این بعد از مسائل در تیم نبینیم.

باید محکم برخورد کنند
او در جواب این سوال که باید بازیکنان خاطی را ببخشند یا جریمه کنند،گفت:من نمی توانم در این مورد تصمیم گیرنده باشم.هر کاری می کنند باید محکم باشند. حتی اگر محمد نوری هم اشتباه کرد باید با او محکم برخورد کنند و هیچ فرقی وجود ندارد. نباید اجازه دهند این انضباطی ها در تیم وجود داشته باشند تا این حاشیه ها به تیم ضربه نزند. باید اینقدر برخورد قوی باشد که هیچ بازیکنی به خودش اجازه ندهد این کارها را بکند چون پرسپولیس به اندازه کافی مشکل دارد.باید در این شرایط هم روی مسائل روحی و روانی کار کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

درخشان را فراموش نمی کنیم
آقای درخشان هیچی به ما نگفت و کسی نمی دانست می خواهد استعفا دهد. حتما او فکر کرد و بعد از این تصمیم را گرفته به هر حال او خیلی تحت فشار بود. امیدوارم او هر جا هست موفق باشد و بچه ها هیچوقت او را فراموش نمی کنند چون با تمام وجود برای تیم زحمت کشید.

کریمی به تیم روحیه داد
حضور علی کریمی و سایر پیشکسوتان از نظر روحی و روانی خیلی تاثیر گذار بود و می تواند به تیم کمک کند. باعث افتخار باشگاه پرسپولیس است که این پیشکسوتان را دارد چون تجربه بین المللی بالایی دارند و می توانند به ما روحیه بدهند.

پرسپولیس زمان ندارد
ما بازیکن هستیم و زیاد نمی توانیم در مورد اینکه مربی چه کسی باشد تصمیم گیرنده باشیم.اما اعتقاد دارم مربی که به پرسپولیس می آید باید از تیم و بازیکنان ایرانی شناخت داشته باشد تا بتواند روی تیم تاثیر بگذارد. ولی اگر شناخت نداشته باشد زمان می برد تا با تیم آشنا شود و پرسپولیس تنها چیزی که ندارد زمان است.

هواداران از تیم حمایت کنند
هواداران در بدترین شرایط هم از تیم حمایت کردند. هواداران واقعی به ورزشگاه می آیند و از تیم ما حمایت می کنند.تیم های بزرگ دنیا مانند دورتموند، آث میلان، لیورپول و تیم های دیگر هم دچار بحران می شوند. پشتوانه پرسپولیس هواداران هستند و باید پرسپولیس را به جایگاهی که خیلی از آن دور شده برسد.

هیچوقت پرسپولیس اینقدر بی انضباط نبوده
در این 5، 6 سالی که در پرسپولیس هستم شاید از نظر نتیجه گیری این شرایط را داشتیم اما از نظر حاشیه ای و بی انضباطی در تیم هیچوقت این شرایط را نداشتیم و باشگاه باید برخورد جدی بکند. برای تیمی که پرطرفدارترین تیم آسیاست این رفتارها خوب نیست و هواداران را آزرده می کند و اگر برخورد نشود باز هم پیش می آید.هواداران وقتی با من صحبت می کنند خیلی ناراحت هستند.

 

دنبال رکورد نیستم
من دنبال رکورد نیستم و اینکه چند گل زدم. اما برایم باعث افتخار است که اسمم جزو هافبک ها وگلزنان و گاپیتان های تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت شده.بزرگترین افتخار ورزشی ام پوشیدن پیراهن پرسپولیس است و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنم.

اخبار ورزشی - ورزش3

 


ویدیو مرتبط :
عدم تعادل بازیکنان پرسپولیس در رختکن اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید دایی از شروط وزارت ورزش برای قرارداد بازیکنان پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دایی: شروط وزارت ورزش مثل عقد قرارداد ترکمنچای است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تعیین نوع قرارداد بازیکنان سرخپوش پایتخت از سوی وزارت ورزش و امور جوانان همچون عقد قرارداد ترکمنچای است.

 محمد دایی اظهار داشت: شروطی که وزارت ورزش و امور جوانان برای تزریق 2 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس قید کرده است همچون عقد قرارداد ترکمنچای است و من به طور قطع تاکید می‌کنم که باشگاه پرسپولیس در این فصل در زمره سه تیمی بود که در لیگ برتر سیزدهم فوتبال ایران پایین‌ترین ارقام قرارداد را داشتند.
 
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: این جدول قراردادهای بازیکنان پرسپولیس که منتشر شده ابتدا باید بررسی کرد که چه کسی می‌تواند این موضوع را رسانه‌ای کند زیرا اگر حقیقت هم داشته باشد نباید این موارد را از درون یک خانواده به بیرون منعکس کرد.

وی افزود: من تنها در این فصل 90 میلیون تومان دریافت کرده‌ام و نمی‌دانم این موضوع 40 درصدی که در برخی رسانه‌ها عنوان می‌شود از کجا به قرارداد من اضافه شده زیرا به هیچ وجه چنین موردی وجود ندارد و کذب محض است.
 
دایی اشاره کرد: بازیکنان پرسپولیس تاکنون به خاطر هواداران پرشور این باشگاه و علی دایی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و باید اضافه کنم که اگر علی دایی سرمربی سرخپوشان پایتخت نبود هیچ کس دیگری به جای وی نمی‌توانست این امتیازات را نیز کسب کند.
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران