ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد دوباره اسکولز از منچستریونایتد


پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد معتقد است که برای رسیدن یونایتد به قهرمانی، دیگر رقبا باید دچار لغزش شوند.

ورزش سه: شب گذشته آرسنال و سیتی مقابل حریفان شکست خوردند و به رده ی سوم و چهارم سقوط کردند. با پیروزی یونایتد، شاگردان فان‌خال موفق شدند به رده ی دوم برسند و لستر سیتی در حال حاضر صدرنشین است. با این حال، اسکولز معتقد است که قهرمانی یونایتد در این فصل به ثبات یا عدم ثبات دیگر تیم‌ها بستگی دارد.

او گفت:" آیا یونایتد به اندازه کافی خوب است که قهرمان لیگ شود؟ من صد در صد مطمئن نیستم ولی فکر می‌کنم منچسترسیتی و آرسنال به خاطر مصدومیت و فرمشان دچار مشکل خواهند شد."

اسکولز سپس به انتقاد از عملکرد تیم فان‌خال پرداخت و گفت:" پاس‌های متعددی می‌دهند تا به یک سوم حریف برسند و برای همین است که مهاجمی مثل رونی دچار مشکل شده است. به خوبی تغذیه نمی‌شود. دو مدافع میانی  در ده متری میانه میدان بازی می‌کنند و دائم در حال پاسکاری هستند. شواین اشتایگر دائما به دفاع چپ اضافه می‌شود. برای رسیدن به حمله باید پاس‌های رو به جلو ارسال کرد یای پاس‌های هوایی ولی یونایتد برای جلو کشیدن پاس‌های زیادی رد و بدل می‌کند و در نهایت هم رو به جلو حرکت نمی‌کند."


ویدیو مرتبط :
انتقاد به صدا و سیما و سایر قوا، انتقاد به رهبری نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد دوباره اسکولز از فن‌خال


هافبک پیشین منچستریونایتد بار دیگر از سرمربی هلندی این تیم ایراد گرفت و به او گفت به جای تحمیل تاکتیک‌های اشتباهش به شیاطین سرخ، راهی برای بالا بردن آمار گل‌های تیمش پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه پیپل، پل اسکولز که اکنون به عنوان مفسر و کارشناس یکی از شبکه‌های تلویزیونی انگلیس فعالیت دارد، برای چندمین بار به انتقاد از شیوه بازی منچستریونایتد تحت هدایت لوئیز فن‌خال پرداخت و از تاکتیک‌های او ابزار نارضایتی کرد.

اسکولز که در یک مراسم خیریه در هتل فوتبال در نزدیکی ورزشگاه اولدترافورد صحبت می‌کرد، به فن‌خال توصیه کرد فلسفه‌ بازی را که اصرار دارد به شیاطین القا کند، کنار بگذارد و راهی پیدا کند که تا تیم بازی‌های هیجان‌انگیز و پرگل را برای تماشاگران پیدا کند، تماشاگرانی که حوصله‌شان از تماشای‌ بازی‌های کسل‌کننده من‌یونایتد سر رفته است.

وی گفت: بازی منچستریونایتد در 13 ماه گذشته عالی نبوده، اما بهتر است که من حرف زیادی در این باره نزنم، چون لوئیز ممکن است در حال گوش کردن به حرف‌هایم باشد! از فلسفه بازی حرف زده شده است و از یک فرآیند. به نظر من منچستریونایتد به فلسفه بازی نیاز ندارد. هواداران می‌‌خواهند فوتبالی هجومی و پرگل ببینند. این شیوه بازی منچستریونایتد است.

اسکولز در ادامه نکات مثبتی هم برای دوره مربیگری فن‌خال در اولدترافورد برشمرد و اظهار داشت: دیدن بازیکنانی مانند جس لیندگارد در تیم خوب است. اینکه یک بازیکن جوان به ترکیب تیم راه پیدا و خوب هم بازی کند، اتفاق خوبی است. به نظر من لینگارد در بازی من‌یونایتد برابر زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا بهترین بازیکن ما بود.

هافبک پیشین تیم ملی انگلیس در پایان اعتراف کرد که از شغلی فعلی خود به اندازه هم‌تیمی قدیمی‌اش گری نویل لذت نمی‌برد. او عنوان کرد: راستش را بخواهید از ایفای نقش به عنوان یک کارشناس فوتبالی لذت نمی‌برم. دارم تلاش می‌کنم که تا جای ممکن صادق باشم.