ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد تند خواهر رونالدو از مخالفین برادرش


خواهر کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید به انتقادی تند از افرادی پرداخت که در زادگاه رونالدو، روی مجسمه او نام و شماره مسی را حک کرده بودند.

ورزش سه: پس از انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال در سال 2015 و اعطای توپ طلا به ستاره آرژانتینی، دوست داران این بازیکن در شهر مادیرا، زادگاه رونالدو، سراغ مجسمه کریستیانو رفتند و در پشت مجسمه، نام مسی و شماره 10 را با اسپری حک کردند. کاتیا آویتو، خواهر رونالدو، از این اقدام انتقاد کرد و برای مخربین ابراز تاسف کرد.

او گفت:" همه ی شما می‌دانید که من خواهر این مرد هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم زیرا او فرد بسیار جنگجویی است. ساعت‌ها می‌توانم کیفیت‌ها و رفتارهای او را تحلیل کنم. برای این کار و افرادی که از روی حسادت به او این کار را انجام دادند متاسفم.حقارتی که در این کار به چشم می‌خورد، باعث می‌شود که من به عنوان یک پرتغالی احساس شرم کنم. افرادی که مسئول این کار و دیگر اقدامات علیه این مرد هستند باید بدانند که جزیره ما به عنوان بهترین جزیره در دنیا انتخاب شده و دلیلش، نه دریاهای زیبا و غذاهای عالی آن، بلکه این مرد بزرگ است که همیشه به هویت و زادگاهش افتخار کرده است.

پافشاری او روی این جیزره باعث شده تا توریست‌های زیادی به اینجا بیاییند و کارهای زیادی ایجاد شود. بیشتر ما باید سپاسگزار او باشیم. به خاطر اوست که اهالی جزیره همچنان شغل‌هایشان را دارند. جزیره زیبای من، همچنان پر از افرادی است که مستحق زندگی در سوریه هستند. افرادی که هیچ احترامی از خود نشان نمی‌دهند و ارزشی برای جامعه قائل نیستند. از آنهایی که در غم و غصه ی جنگ زندگی می‌کنند عذرمی‌خواهم ولی فکر می‌کنم بعضی افراد متعلق به سرزمینی که در آن زندگی می‌کنند نیستند."


ویدیو مرتبط :
هدیه خواهر به برادرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد تند مانوئل ژوزه از رونالدو


سرمربی سابق پرسپولیس به انتقاد تند از کریستیانو رونالدو پرداخت. او معتقد است که این بازیکن پرتغالی خود را سرتر از دیگر هم تیمی هایش می داند و این اصلا درست نیست.

ایسنا: سرمربی سابق پرسپولیس به انتقاد تند از کریستیانو رونالدو پرداخت. او معتقد است که این بازیکن پرتغالی خود را سرتر از دیگر هم تیمی هایش می داند و این اصلا درست نیست.

تیم ملی فوتبال پرتغال نمایش ضعیفی در جام جهانی 2014 برزیل داشت و نتوانست از گروه خود به دور بعد صعود کند.

قبل از آغاز جام جهانی 2014 برزیل انتظار می رفت که پرتغال با حضور کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان در سال 2013 حضوری درخشان داشته باشد، اما مهاجم رئال مادرید نشان داد که از روزهای اوج خود به دور است و نتوانست زمینه را برای راهیابی تیمش به دور بعد فراهم کند تا انتقاد از او بسیار زیاد شود.

وداع زودهنگام رونالدو از جام جهانی باعث شد تا مانوئل ژوزه سرمربی سابق پرسپولیس به انتقاد تند از این بازیکن پرتغالی بپردازد. او در گفت و گویی که با شبکه TSF داشت گفت: رونالدو بازیکن خوبی است اما هرگاه با تیم ملی پرتغال در تورنمت بزرگی شرکت می کند یا زیاد صحبت می کند و یا با جدال و درگیری با بعضی می پردازد و این بر روی عملکرد او تاثیر می‌گذارد. او به برزیل آمد تا بگوید که تیم ملی پرتغال شایسته قهرمانی در جام جهانی نیست. چنانچه او از تیم ملی راضی نیست این باعث می‌شود تا به همبازی‌هایش اعتماد نکند. چنین سخنانی از رونالدو بسیار بد و نابجا است و روحیه تیم را از بین می‌برد.

ژوزه ادامه داد: نباید رونالدو چنین سخنانی را قبل از آغاز رقابتی بزرگ چون جام جهانی بر زبان می‌آورد. درست است که رونالدو بهترین بازیکن جهان است، اما او انگشتری از الماس نیست که به هیچ وجه نتوان از او انتقاد کرد. او مانند دیگر بازیکنان است و هیچ فرقی با آنها ندارد. وقتی تیم نتایج خوبی کسب نمی‌کند باید همه نقد شوند و رونالدو هم از این قاعده مستثنی نیست. من برای رونالدو احترام قائل هستم. او بازیکن بسیار خوبی است و کسی این را انکار را نمی‌کند. اما باید گفته شود که او در برزیل خوب کار نکرد.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان سخنان خود گفت: حضور پرتغال در جام جهانی کاملا ناامید کننده بود. شاگردان پینتو بسیار ضعیف ظاهر شدند. آنها در هر سه بازی خود از نظر بدنی کاملا کم آوردند و طبیعی بود که نتوانند جواز صعود به دور بعد را به دست آورند.

تیم ملی فوتبال پرتغال در نخستین بازی خود در جام جهانی 2014 برزیل با چهار گل برابر آلمان تن به شکست داد. این تیم در دیدار دوم برابر آمریکا متوقف شد و در دیدار سوم موفق شد غنا را از پیش رو بردارد تا با چهار امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آمریکا نتواند جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.