ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد تند بارسلونا از فیفا


رییس باشگاه بارسلونا به انتقاد از حکم فیفا پرداخت و آن را ظلم آشکار دانست. او تاکید کرد که لاماسیا به هیچ وجه دست از الگوی خود برنخواهد داشت.

ایسنا: رییس باشگاه بارسلونا به انتقاد از حکم فیفا پرداخت و آن را ظلم آشکار دانست. او تاکید کرد که لاماسیا به هیچ وجه دست از الگوی خود برنخواهد داشت.
 
چهارشنبه هفته گذشته فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) باشگاه بارسلونا را به خاطر جذب بازیکنان کمتر از 18 سال 504 هزار و 700 دلار جریمه کرد، همچنین این باشگاه اسپانیایی را از فعالیت در بازار نقل و انتقالات برای چهارده ماه محروم کرد.

باشگاه بارسلونا به شدت از این حکم فیفا خشمگین است و آن را ظلم آشکار دانست. ماریا پارتومیو، رییس باشگاه بارسلونا در واکنش به این حکم فیفا گفت: چنین محرومیت و جریمه ای یک ظلم آشکار است. اصلا نمی‌توانیم چنین حکمی را بپذیریم. فعالیت بارسلونا در جذب بازیکنان کاملا شفاف و بدون هر گونه تخلفی است. حکم فیفا را اصلا قبول ندارم و درخواست استیناف خواهیم کرد حتی اگر لازم باشد به دادگاه داوری ورزشی مراجعه خواهیم کرد.

او افزود: بارسلونا در فصل جابجایی حداقل به یک دروازبان و یک مدافع جدید نیاز دارد چطور می توانیم دست رو دست بگذاریم و در حالی که تیم به بازیکنان جدیدی نیاز دارد هیچ فعالیتی در فصل جابجایی نداشته باشیم. از این حکم فیفا به شدت عصبانی و خشمگین هستیم و اصلا نمی‌توانیم آن را قبول کنیم.

رییس باشگاه بارسلونا گفت: احساس می‌کنیم که قربانی یک ظلم آشکار هستیم. فیفا می‌خواهد الگویی را که 35 سال است به خوبی فعالیت می کند نابود کند. لاماسیا یک نمونه است و بازیکنان بزرگی چون مسی، ژاوی، اینیستا، پدرو و بوسکتس را معرفی کرده است. چطور ممکن است که این الگو را نابود کرد. این اصلا قابل قبول نیست.

پارتومیو ادامه داد: فیفا به خوبی می داند که فعالیت باشگاه بارسلونا در جذب بازیکنان جوان کاملا قانونی و بدور از هرگونه مشکل است. ما بازیکنان جوان را جذب می کنیم و در لاماسیا آن را آموزش می دهیم، کجای این کار اشکال دارد؟ به هیچ وجه نمی خواهیم الگوی خود را تغییر دهیم و بدون شک به آن ادامه خواهیم داد. الگوی لاماسیا با وجود این حکم ظالمانه فیفا ادامه خواهد یافت.

ماریا پارتومیو که پس از تخلف مالیاتی راسل سکان ریاست آبی-اناریها را برعهده گرفت، در پایان سخنان خود گفت: دستانتان را از لاماسیا دور کنید. این پیامی است که می خواهم آن را به همگان اعلام کنم. تا پایان از الگوی لاماسیا حمایت خواهیم کرد چرا که این الگو تیمی را ساخته است که به بهترین تیم تاریخ فوتبال تبدیل شد.


ویدیو مرتبط :
انتقاد تند به اصولگرایان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد تند پلاتینی از فیفا



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,پلاتینی

رئیس سابق یوفا با وجود کاهش محرومیتش به انتقاد تند از فیفا پرداخت و تاکید کرد که به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد و به مبارزه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، کمیته استیناف فیفا در جلسه‌ای که روز چهارشنبه تشکیل داد محرومیت میشل پلاتینی و سپ بلاتر را از 8 سال به 6 سال کاهش داد.

هر چند محرومیت پلاتینی کاهش یافته است اما رئیس سابق یوفا در آستانه انتخابات ریاست فیفا به انتقاد شدید از این نهاد بین المللی پرداخت و گفت: محرومیت من یک تصمیم سیاسی بود. اتهاماتی که به من وارد شده است بی اساس و کاملا دروغ است. من به مبارزه خود ادامه می‌دهم. تا زمانی که بی گناهی‌ام ثابت شود دست از تلاش بر نمی‌دارم.

او ادامه داد: نمی‌توانم چنین چیزهای را که می‌بینم باور کنم. این مایه شرم‌ساری و آبروریزی است. به دادگاه داوری عالی ورزشی پناه می‌برم و به مبارزه‌ام تا زمان اثبات بی گناهی ادامه می‌دهم.

پلاتینی یکی از گزینه‌های اصلی پیروزی در انتخابات ریاست فیفا بود اما او به اتهام دریافت رشوه از فیفا محکوم و در نهایت اتهام او هم ثابت شد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا