ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد آ. اس اسپانیا از تیم ملی ایران



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - انتقاد آ. اس اسپانیا از تیم ملی ایران

وب سایت روزنامه ˈ A.S ˈ اسپانیا معتقد است تیم ملی فوتبال ایران هرگز نتوانست نمایش ارائه شده برابر آرژانتین را در مسابقه مقابل بوسنی تکرار کند.

سایت وابسته به روزنامه ˈآ. اسˈ اسپانیا در گزارش خود از بازی دو تیم ایران و بوسنی نوشت: ایران با همان بازیکنانی وارد میدان شد که مقابل آرژانتین دیده شده بود و سیستم بازی آنها هم تغییر چندانی نداشت؛ اما بین بازی ایران مقابل بوسنی و بازی که از آنها مقابل آرژانتین دیدیم، کوچکترین وجه تشابهی دیده نمی شود.

در ادامه گزارش وقتی بوسنی دقایقی بعد از گل زده قوچان نژاد، گل شماره 3 خود را ثبت می کند، گزارشگر می نویسد: آیا این همان ایرانی است که مقابل آرژانتین دیدیم؟

تیم ملی فوتبال ایران دیشب (چهارشنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه ˈفونته نواˈ شهر ˈسالوادورˈ با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم بوسنی و هرزگوین شکست خورد و با قعرنشینی در گروه D از این رقابت ها حذف شد.

شاگردان «کارلوس کی روش» در تیم ملی فوتبال ایران روز 26 خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل مقابل نیجریه به تساوی بدون گل رسیدند و روز 31 خرداد ماه در مصاف با تیم نامدار آرژانتین با گل دقیقه 1+90 «لیونل مسی» مغلوب شدند تا با یک امتیاز به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.
 اخبار ورزشی  -  ایرنا


ویدیو مرتبط :
دانلود گل های بازی تیم ملی فوتسال ایران و اسپانیا در جام جهانی 2012 تایلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کفاشیان عنوان کرد: آخرین وضعیت دیدار با تیم ملی آمریکا/ بعید است اسپانیا با ایران بازی کند



دیداربلاترو رئیس جمهور,علی کفاشیان

علی کفاشیان عنوان کرد:
آخرین وضعیت دیدار با تیم ملی آمریکا/ بعید است اسپانیا با ایران بازی کند

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه بلاتر در زمان حضور در ایران با حسن روحانی رئیس جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس ایران دیدار می‌کند عنوان کرد امیدواریم به خوبی برنامه‌های‌مان اجرا شود تا میزبانی قابل قبولی از رئیس فیفا داشته باشیم. کفاشیان همچنین برگزاری دیدار با اسپانیا را قطعی ندانست و گفت: بعید می دانم تقویم اسپانیا اجازه بدهد دیداری با ایران داشته باشد.

به گزارش  مهر، علی کفاشیان صبح امروز دوشنبه در خصوص ورود سب بلاتر به ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: ایشان و شیخ سلمان قرار است طی ساعت 14 روز چهارشنبه هفته جاری و به صورت جداگانه از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شوند که رئیس کمیته پزشکی فیفا هم برای افتتاح کنگره علم و فوتبال به همراه ایشان به تهران می‌آید.

وی با اشاره به اینکه در زمان حضور رئیس فیفا و AFC آنها دیدارهایی را با سرپرست وزارت ورزش و اعضای مجمع و سایر مقامات فوتبال خواهند داشت، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است بلاتر پنجشنبه به دیدار رئیس جمهور و رئیس مجلس هم برود و سپس برنامه فستیوال فوتبال اجرا می‌شود. بازدید از آکادمی و مصاحبه مطبوعاتی از دیگر برنامه‌های ایشان است.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با تاکید بر اینکه بلاتر بعدازظهر پنجشنبه تهران را به مقصد امارات ترک می‌کند تا در فینال جام جهانی نوجوانان حضور داشته باشد گفت: تقریباً حضور ایشان در ایران 26 تا 27 ساعت طول می‌کشد و ما تیمی را از مدت‌ها پیش آموزش دادیم و امیدواریم به خوبی برنامه‌ها اجرا شود تا میزبانی قابل قبولی از رئیس فیفا داشته باشیم.

وی در  خصوص اینکه شنیده می‌شود برخی پول‌های بلوکه شده ایران قرار است با هماهنگی فیفا پرداخت شود، تاکید کرد: این مبالغ مربوط به حضور ناظران و داوران ایران در مسابقات بین‌المللی است و همچنین پروژه‌های گل. ما نامه‌ای را از طریق فیفا در حال پیگیری هستیم تا 270 هزار دلار مطالبات مربوط به این بخش پرداخت شود.

کفاشیان با اشاره به اینکه قرار است این مبلغ از طریق حسابی در اروپا به فدراسیون فوتبال پرداخت شود، تاکید کرد: به علت اینکه ما حسابی در اروپا نداریم، قرار شد این پول به حساب سفارت ایران در سوئیس واریز شود تا پول داوران و ناظران را پرداخت کنیم.

وی در این خصوص ادامه داد: علاوه بر این 270 هزار دلار، حدود یک میلیون دلار دیگر هم باید فیفا به ما پرداخت کند، همچنین پاداش صعود به جام جهانی و دیدارهایی که در این مسابقات خواهیم داشت نیز حدود 10 میلیون دلار می شود. امیدواریم شرایط پرداخت آن به ایران فراهم شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از گفتگوی خود با رادیو ورزش در مورد جلسه روز یکشنبه‌اش با کارلوس کی‌روش گفت: ما گفتگوی مفصلی با هم در خصوص برنامه‌های تیم ملی داشتیم و ایشان نیز خودش نگران است زیرا ما در "فیفا دی"های آینده باید در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا به میدان برویم، در حالی که کره‌جنوبی و ژاپن که مستقیماً به جام ملت‌ها صعود کرد‌ه‌اند، به جای دیدارهای مقدماتی بازی‌های دوستانه انجام می‌دهند.

دیداربلاترو رئیس جمهور,علی کفاشیان

وی تصریح کرد: برنامه های لیگ و جام حذفی هم به صورت فشرده برگزار می شود و کی‌روش خواسته است بین آن زمانی را برای برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی داشته باشد. که سازمان لیگ با آن مخالف است. امروز قرار است با مسئولان سازمان لیگ مذاکره کنم تا زمانی را برای برگزاری اردوها و آماده سازی تیم ملی آزاد کنم.

کفاشیان همچنین یادآور شد: کی‌روش نگران لژیونرها نیست زیرا آنها در تیم‌های خود به آمادگی مطلوب می‌رسند اما او زمان می‌خواهد تا بازیکنان خودمان را بتواند برای حضور در جام جهانی آماده کند، اگر شرایط فراهم شود تا اسفندماه تیم ملی 2 تا 3 دیدار تدارکاتی در ایران یا کشورهای دیگر برگزار خواهد کرد.

وی در خصوص حضور سالگادو در ایران و مذاکره با این بازیکن جهت دیدار با تیم ملی اسپانیا اظهار کرد: ما سالگادو را برای حضور در مراسم کنگره علم و فوتبال دعوت کردیم ولی اصولی نیست با او در مورد دیدار با تیم ملی اسپانیا صحبت کنیم. این مساله در شان ما نبوده و باید با فدراسیون اسپانیا مذاکره کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص اضافه کرد: البته برنامه های تیم ملی اسپانیا کاملاً مشخص است و بعید است بخواهند زمانی را برای بازی با ما خالی کنند. البته اگر زودتر رایزنی‌هایی را انجام می‌دادیم، برگزاری این بازی امکان پذیر بود. ضمن اینکه کادر فنی هم فعلاً درخواستی در این خصوص نداده است.

وی در مورد دیدار تیم ملی ایران با آمریکا هم اینگونه پاسخ داد: روز گذشته با کی‌روش در این خصوص هم صحبت کردم و ایشان برای برگزاری این بازی اظهار تمایل کردند اما برگزاری این بازی را به بعد از قرعه کشی جام جهانی که 15 آذرماه انجام می‌شود، موکول کردند و گفتند فعلاً به صورت قطعی در این خصوص اظهار نظر نکنید. برای کی‌روش نام حریف مهم نیست بلکه می‌خواهد بهترین بازی تدارکاتی را برای ایران در نظر بگیرد.

کفاشیان با بیان اینکه دیدار با آمریکا می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد، گفت: آمریکایی‌ها زمان این تورنمنت چهارجانبه را 12 تا 21 می (22 تا 31 اردیبهشت) اعلام کردند که قرار است به غیر از ایران دو تیم از اروپا و آفریقا هم در این تورنمنت حضور داشته باشند. کی‌روش هم موافق حضور در این تورنمنت است اما همه چیز را به بعد از قرعه کشی جام جهانی موکول کرده است.
/مهر