ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد آلونسو از تاکتیک‌های گواردیولا


ژابی آلونسو، هافبک بایرن مونیخ عنوان کرد که تیمش بیهوده مالکیت توپ را در اختیار داشت و توانایی گلزنی نداشت.

ورزش سه: هافبک سابق رئال مادرید به انتقاد از تاکتیک‌های تیمش مقابل بارسلونا در شبی که آنها در نوکمپ، 3-0 مغلوب آبی اناری ها شدند پرداخت.

او در جمع خبرنگاران گفت:" مالکیت توپ در اختیار ما بود ولی اگر گلزنی نکنید، داشتن مالکیت توپ تمام دنیا هم کمکی نمی‌کند. ولی به نظرم گل اول تعیین کننده بود و بازی را عوض کرد. نتیجه ی خیلی ضعیفی گرفتیم ولی ممکن است بتوانیم حریف را در بازی برگشت شگفت زده کنیم. نوکمپ من را هو کرد؟ عجیب نیست."


ویدیو مرتبط :
آموزش تاکتیک گواردیولا به لواندوفسکی در تونل ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد کاپیتان بایرن از تاکتیک‌های گواردیولا


کاپیتان تیم بایرن مونیخ می گوید: «هیچ زمان هدف ما این نبود که بارسلونا دوم شویم.»

خبرآنلاین: تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید شکست سنگینی را متحمل شد تا انتقادات از پپ گواردیولا به اوج برسد. باواریایی که فصل گذشته با اقتدار بر بام فوتبال اروپا ایستادند، در فصل جاری با تاکتیک های سرمربی سابق بارسا نتواستند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند. بعد از رسانه های آلمانی و بکن باوئر، حالا نوبت به فیلیپ لام کاپیتان بایرن رسیده که از تاکتیک های سرمربی خود انتقاد کند: «بارسلونا بین سال های 2008 تا 2012 یک الگو بود و فوتبال هیجان انگیزی را به نمایش می گذاشت. اما هیچ زمان هدف ما این نبود که بارسلونا دوم شویم.»

او ادامه داد: «ما زیر نظر پپ گواردیولا هم نشان دادیم که سبک موفقیت آمیز خودمان را داریم. بایرن در کارهای تهاجمی تیم خطرناکی است و از طرفی مالکیت توپ را هم در اختیار دارد، درست مثل بارسلونا. داشتن مالکیت توپ نشان می دهد که شما کنترل بازی را در اختیار دارید. بایرن هیچ زمان تیکی تاکا بازی نکرد. ما راه خودمان برای رسیدن به موفقیت در بالاترین سطح را پیدا کرده ایم و برای پیشرفت تمام تلاش خود را به کار می گیریم.»

فیلیپ لام در مورد حذف بایرن از لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: «هر سال تیم های زیادی می خواهند لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنند و واقعیت این است که تنها یک تیم قهرمان این رقابت ها خواهد شد.»