ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتشار مدارک مصدومیت هلمکه + عکس


کمیته پزشکی باشگاه استقلال مدارک پزشکی مربوط به مصدومیت هلمکه را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم: جهت روشن سازی افکار عمومی، صراحت و شفافیت کامل درباره پرونده پزشکی این بازیکن خارجی و مقابله با برخی اظهارات کذب و بی‌مسئولانه، کمیته پزشکی این باشگاه تصمیم گرفت با انتشار اطلاعیه‌ای توضیحات لازم را در این مورد به اطلاع عموم هواداران برساند:

۱ - متاسفانه شاهد هستیم در برخی از مصاحبه‌ها و گزارش‌ها، اظهارات غیرمسئولانه‌ای صورت گرفته و به نظر می‌رسد که هدف این عده، زیر سوال بردن صلاحیت بهترین متخصصان پزشکی در ایران است.

۲ - دکتر سهراب کیهانی و دکتر محمدرضا ابراهیمیان دو پزشک متبحر، سرشناس و حاذق کشورمان هستند که شهرت آنها در تشخیص درست و موفقیت آمیز در خاورمیانه نیازی به توضیح اضافی ندارد  به پیوست این اطلاعیه تصویر نامه این دو پزشک حاوی نظر تخصصی آنها درباره مصدومیت هلمکه منتشر شده است که مطالعه آنها پاسخ محکم و قاطعی برای شایعه سازان خواهد بود. همچنین گزارش ام آر آی این بازیکن هم با تشخیص دکتر علی رادمهر در زیر انتشار یافته است.

در پایان یکبار دیگر از برخی رسانه‌ها و افراد می‌خواهیم که با نظرات غیر تخصصی و عامیانه به این موضوع ورود نکنند. بدیهی است که تمامی اظهارات بی‌مسئولانه قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

انتشار مدارک مصدومیت هلمکه + عکس

انتشار مدارک مصدومیت هلمکه + عکس

انتشار مدارک مصدومیت هلمکه + عکس


ویدیو مرتبط :
روسیه انتشار مدارک اثبات نقش ترکیه در تجارت نفت داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشخیص مصدومیت هلمکه اشتباه بود (عکس)



 هلمکه اخبار,اخبار,ورزشی,اخبار جدید

 جوابیه رسمی هافبک برزیلی استقلال

بازیکن آلمانی که در نیم فصل به استقلال تهران پیوست در نهایت با مصدومیتی که برایش به وجود آمد با این باشگاه فسخ نمود.

مدیربرنامه‌های هلمکه در ایران در خصوص این انتقال توضیحاتی را  داده است که در زیر می‌خوانید:

1- از آنجا که بر طبق مقررات نقل و انتقال ایران، انجام معاینات پزشکی بر عهده کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال می باشد که هنریک هلمکه در تاریخ 16/10/1393 کلیه معاینات پزشکی را انجام داده که هیچگونه مشکل یا آسیب دیدگی اعم از کلی یا جزیی مشاهده نشده و کپی این آزمایشات جهت انتشار ارائه می شود.
 
2- از زمان انجام این معاینات، پزشک باشگاه استقلال و با انجام مصاحبه‌های مختلف از اینکه در روند انتقال بازیکن دخالتی نداشته بدون هیج دلیل منطقی شروع به مخالفت می کند .

3- بازیکن آلمانی در تمرینات کیش به همراه تیم شرکت کرده که هیج گونه موردی از آسیب دیدگی دیده نمی شود .

4- در جریان بازی دوستانه با باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکن تیم صنعت تکل بسیارخطرناکی بر روی بازیکن زده که طبق گزارشات موجود مطبوعات موجب اعتراض شدید کادر فنی باشگاه می شود.
 
5- در حالیکه بازیکن آلمانی، آمادگی خود را جهت انجام بازی تا آخر فصل به اطلاع باشگاه می رساند، تیم پزشکی باشگاه با تشخیص خود انجام عمل جراحی بر روی بازیکن را ضروری دانسته و حداقل 6 هفته جهت بهبود بازیکن بعد از عمل را لازم می داند و در نتیجه فسخ کردن قرارداد از سوی باشگاه را توصیه می کند.

6- مسئولین باشگاه علی رغم میل باطنی بازیکن، درخواست فسخ قرارداد با بازیکن را با پرداخت نصف مبلغ قرارداد در 3 ماه آینده را پیشنهاد نموده تا با خارج نمودن وی از لیست، بازیکن دیگری را جایگزین نماید.

7- کل مبلغ پرداختی به بازیکن تا امروز 1000 دلار آمریکا بوده است.

8- بر اساس گزارش خبرگزاری الاهرام مصر، با توجه به آزمایشات به عمل آمده و انجام معاینات دقیق از سوی پزشک متخصص باشگاه آسیب دیدگی بازیکن را سطحی و طول درمان را 3 هفته تشخیص داده و براین اساس قراردادی 5/3 سال را به بازیکن منعقد نمودند .

9- با توجه به سوابق باشگاه الاهلی به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه آفریقایی مطمئنا این باشگاه با آگاهی و علم کافی و با اطمینان از کیفیت فنی بازیکن آلمانی مبادرت به عقد قرارداد با وی نموده و قطعاً از پزشکانی مجرب برای ارزیابی بازیکنان استفاده می کنند.

هلمکه اخبار,اخبار,ورزشی,اخبار جدید

 مطمئنا پشت پرده جدایی هلمکه چیزی به جز عدم آگاهی و تشخیص نادرست تیم پزشکی باشگاه استقلال وجود ندارد و به باشگاه استقلال توصیه می‌کنم از وجود افرادی استفاده کنند که بیش از این به اعتبار و حیثیت باشگاه استقلال خدشه وارد نسازند.
 
گذشت زمان به خوبی نشان خواهد داد که باشگاه استقلال و فوتبال ایران چه بازیکن ارزشمندی را از دست داد و اینجانب با توجه به این موضوع و علی رغم داشتن پیشنهاداتی از باشگاه سنت پائولی آلمان و الاهلی مصر، این بازیکن را مجاب به حضور در فوتبال ایران نموده بودم.

 

هلمکه اخبار,اخبار,ورزشی,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی- ورزش 3