ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتشار شایعه حضور مورینیو در سن‌ژرمن


آقای خاص فوتبال جهان بعد از حضور در لیگ‌های معتبر انگلیس، ایتالیا و اسپانیا احتمال دارد، تجربه مربیگری در لیگ فرانسه را نیز کسب کند.

خبرگزاری فارس: روزنامه ساندی اکسپرس در گزارشی که یکشنبه (امروز) منتشر کرد، بحث حضور ژوزه مورینیو در تیم متمول لیگ فرانسه یعنی پاری‌سن‌ژرمن را مطرح کرده است.

بنابه نوشته این نشریه این مربی پرتغالی که به آقای خاص معروف است، در فهرست مربیان باشگاه سن‌ژرمن برای جانشینی احتمالی لوران بلان جای دارد.

گزارشگر این نشریه عنوان کرده قرارداد مورینیو با استمفوردبریجی‌ها تابستان 2019 به اتمام می‌رسد و پاریسی‌ها برای آن زمان از حالا به فکر برنامه‌ریزی هستند.

مورینیو تاکنون در تیم‌های چلسی انگلیس، اینترمیلان ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا کارکرده است.


ویدیو مرتبط :
شایعه انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور سی دقیقه ای مسی برابر پاری سن ژرمن چقدر برای بارسا می ارزید؟



لیونل مسی, لیونل مسی بارسلونا,لیگ قهرمانان اروپا

حضور سی دقیقه ای مسی برابر پاری سن ژرمن چقدر برای بارسا می ارزید؟

سی دقیقه حضور لیونل مسی در دیدار برابر پاری سن ژرمن عواید بسیاری برای بارسلونا داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛بارسلونا که با اتکا به تساوی 2-2 در خانه تیم فرانسوی از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد مسابقات برخوردار بود با گل دقیقه 50 پاستوره تا آستانه حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت.

فشار تا حدی روی آبی و اناری پوشان زیاد شده بود که تیتو ویلانووا تصمیم گرفت دست به ریسک بزرگی بزند و لیونل مسی را که هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده بود در دقیقه 62 مسابقه به جای فابرگاس به زمین بفرستد.

همین حضور 30 دقیقه ای و خلاقیت بهترین بازیکن جهان برای نجات بارسا کافی بود و نماینده اسپانیا توانست در دقیقه 71 مسابقه توسط پدرو به گل تساوی دست پیدا کند. این گل که حکم صعود بارسا به نیمه نهایی اروپا را داشت مستقیماً روی حرکت دیدنی مسی به دست آمد.

اما برای دانستن اینکه این گل تا چه اندازه برای سران این باشگاه کاتالانی اهمیت و ارزش داشته کافی است سری به سایت یوفا بزنیم. جدا از اعتباری که حضور تیم ها در این مرحله دارد، یوفا به هر تیم حاضر در نیمه نهایی مبلغی بیش از 4.2 میلیون یورو (چهار میلیون و دویست هزار یورو) به عنوان جایزه اعطا می کند.

البته به این مبلغ باید عواید حاصل از بلیط فروشی، پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و ... را نیز اضافه کرد. با احتساب اینکه جایزه تیم قهرمان این مسابقات مبلغی بیش از 9 میلیون یورو می باشد و بارسا با رسیدن به نیمه نهایی از شانس بالایی برای دستیابی به این مبلغ نیز برخوردار خواهد بود می توان درک کرد که چرا ویلانووا در برابر پاری سن ژرمن دست به چنین ریسک بزرگی زده است.

بارسا در مرحله نیمه نهایی مسابقات باید با بایرن مونیخ رو به رو شود./خبرآنلاین