ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتخاب سیاسی پروژه از پیش تعیین شده بود؟


به نظر می‌رسد انتخاب حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس پروژه‌ای بوده که از قبل طراحی شده است.

خبرگزاری فارس: پس از چند ماه که باشگاه پرسپولیس با سرپرستی بهروز منتقمی اداره می‌شد، امروز پس از جلسه اعضای هیأت مدیره این باشگاه حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا اتفاقی که از چند وقت پیش قابل پیش‌بینی بود در این باشگاه رخ بدهد.

در جلسه امروز هیأت مدیره اعضای این هیأت با رأی خود سیاسی را که بارها عنوان کرده بود که قصد مدیرعاملی ندارد اما در عمل امور اجرایی باشگاه را در اختیار گرفته بود، به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کردند. این درحالی است که بهروز منتقمی سرپرست این باشگاه با این شرایط از فردا دیگر به عنوان سرپرست در پرسپولیس حضور نخواهد داشت. هرچند که مشخص نیست تا زمان خصوصی شدن پرسپولیس آیا باز هم شاهد تحولاتی در این باشگاه خواهیم بود یا نه.

البته انتخاب سیاسی به عنوان مدیرعامل قابل پیش‌بینی بود چرا که با کنار گذاشتن خواجه‌وند و کاظم‌پور دو عضو مخالف سیاسی در هیأت مدیره و حضور جعفر کاشانی و همچنین حسین کلانی در هیأت مدیره پرسپولیس می‌شد حدس زد که سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود. چرا که با آرایش جدید این هیأت مدیره آرا 4 بر 3 به سود سیاسی شد هرچند که گفته می‌شود انتخاب سیاسی باید به تأیید وزیر ورزش برسد، اما از آنجایی که اعضای هیأت مدیره منصوب شده وزیر ورزش هستند، به نظر نمی‌رسد گودرزی با انتخاب سیاسی به عنوان مدیرعامل مخالفتی داشته باشد.

حضور افرادی مانند جعفر کاشانی، حسین کلانی، سلیمی و زادمهر که موافقان سیاسی در هیأت مدیره هستند، باعث شد تا بهروز منتقمی پس از ماه‌ها فعالیت در باشگاه پرسپولیس از سمتش کنار برود و اینطور به نظر می‌رسد که این پروژه از قبل طراحی شده بود.


ویدیو مرتبط :
نحوه انتخاب نوع شماره گیری (تعیین وضعیت تن و پالس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زوج سیاسی رقیب اوباما رسما انتخاب شدند



زوج سیاسی رقیب اوباما رسما انتخاب شدند

نظر سنجی های انجام شده نشان می دهد با وجودی که رامنی با فاصله ای اندک از اوباما عقب است اما وی توانسته در هفته های گذشته با نزدیک تر شدن به جایگاه اوباما در افکار عمومی رشد کند.نمایندگان حزب جمهوریخواه آمریکا شب گذشته در گردهمایی خود در شهر تمپا ایالت فلوریدا میت رامنی را به عنوان نامزد نهایی حزب برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور انتخاب کردند.

به گزارش عصر ایران رامنی توانست با کسب بیش از 2 هزار رای رسما نامزد حزب جمهوریخواه شود . در این گردهمایی پاول رایان نامزد معاونت رامنی نیز به عنوان معاون رامنی رای آورد.گردهمایی جمهوریخواهان به دلیل توفان با یک روز تاخیر برگزار شد .

شب گذشته " آن رامنی " همسر میت رامنی نیز در جمع نمایندگان حزب جمهوریخواه سخنرانی کرد و از همسرش دفاع کرد . آن با اشاره به اینکه آمریکا به رامنی نیاز دارد وی را فردی مورد اطمینان خواند که رای دهندگان را ناامید نمی کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با انتخاب رسمی رامنی و رایان به عنوان زوج رقیب اوباما در انتخابات ریاست جمهوری  6 نوامبر ، دو ماه  آینده تا زمان برگزاری انتخابات ، تبلیغات و سفرهای انتخاباتی دو نامزد رقیب به اوج خواهد رسید.

رامنی پیشتر فرماندار ماساچوست بود و رایان نیز رییس کمیته بودجه مجلس نمایندگان آمریکا است. نظر سنجی های انجام شده نشان می دهد با وجودی که رامنی با فاصله ای اندک از اوباما عقب است اما وی توانسته در هفته های گذشته با نزدیک تر شدن به جایگاه اوباما در افکار عمومی رشد کند و همزمان به طور قابل ملاحظه ای از محبوبیت اوباما کاسته شده است ، با این حال بسیاری از ناظران هنوز شانس اوباما را برای پیروزی در انتخابات پیش رو بیش از رقیب جمهوریخواهش می دانند./عصرایران