ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتخاب برترین ورزشکار مرد 2015 کرواسی


هافبک تیم فوتبال بارسلونا که فصل گذشته با این تیم فاتح سه‌گانه قهرمانی اسپانیا و اروپا شد، به عنوان بهترین ورزشکار مرد کرواسی در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم: ایوان راکیتیچ که فصل 15-2014 با بارسلونا قهرمانی در لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد به عنوان برترین ورزشکار کرواسی در سال 2015 انتخاب شد.

این هافبک کروات که به دلیل همراهی کردن بارسلونا در بازی عصر امروز (شنبه) مقابل دپورتیوو لاکرونیا در چارچوب رقابت‌های لالیگا نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند، به شبکه تلویزیونی «بارسا تی‌وی» گفت: از اینکه به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال کرواسی انتخاب شدم، خیلی خوشحالم و همچنین افتخار می‌کنم که چنین سال پرفروغی را سپری کردم. این عنوان انگیزه بالایی به من می‌دهد تا در سال پیش‌رو (2016) حتی بهتر عمل کنم.

انتخاب برترین ورزشکار مرد 2015 کرواسی

راکیتیچ که حالا پس از داور شوکر و ماریو ماندزوکیچ، سومین فوتبالیستی شد که به این عنوان می‌رسد، تصریح کرد: با توجه به سابقه‌ای که کشور ما در فوتبال آن هم با بازیکنان فوق‌العاده دارد، صادقانه می‌گویم از اینکه سومین فوتبالیستی شدم که عنوان برترین ورزشکار کرواسی را از آن خود می‌کند، احساس غرور می‌کنم.

همچنین برترین ورزشکار زن سال کرواسی برای چهارمین سال پیاپی به ساندرا پرکوویچ رسید که در رشته پرتاب دیسک فعالیت دارد.


ویدیو مرتبط :
‫مراسم انتخاب برترین های سال 2015 لیگ انگلیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین ورزشکار مرد بلژیک در سال 2014 انتخاب شد +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,برترین ورزشکار مرد بلژیک

 

اخبار ورزشی - دروازه‌بان چلسی ورزشکار سال بلژیک شد؛
برترین ورزشکار مرد بلژیک در سال 2014 انتخاب شد +عکس

سنگربان تیم فوتبال چلسی به عنوان برترین ورزشکار کشور بلژیک در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.

در مراسمی که شب گذشته (دوشنبه) در شهر بروکسل، پایتخت بلژیک برگزار شد، تیبا کورتوا، سنگربان تیم فوتبال چلسی به عنوان برترین ورزشکار مرد بلژیک در سال 2014 انتخاب شد.

کورتوای 22 ساله که اولین دروازه‌بانی است که از اولین سال معرفی برترین‌های ورزش بلژیک در سال 1967 تاکنون، موفق به کسب جایزه ورزشکار سال کشورش شده، فصل گذشته با عملکردی تحسین برانگیز در اتلتیکومادرید، سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لالیگا پس از 18 سال و همچنین راهیابی آن به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت.

او که تابستان امسال پس از سه فصل حضور قرضی در ویسنته کالدرون به تیمی اصلی‌اش، چلسی بازگشت، در رده ملی هم عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت و به بلژیکی‌ها برای صعود به جام جهانی 2014 پس از 12 سال دوری از این رقابت‌ها کمک کرد.
 
کورتوا در فصل جاری فوتبال انگلیس هم فوق‌العاده کار کرده به طوری که در 14 بازی که در لیگ برتر به میدان رفته است، پنج بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، تأثیرگذار بوده است.

کورتوا برای کسب عنوان ورزشکار سال بلژیک، رقیبی همچون هم‌تیمی‌اش ادن ازار داشت که البته هافبک چلسی در رأی‌گیری پنجم شد. کوین دی‌بروین، دیگر بازیکن تیم ملی بلژیک هم هشتم شد.
اخبار ورزشی - تسنیم