ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتخابات فدارسیون فوتبال باطل می شود؟



انتخابات فدارسیون فوتبال , فدراسیون , انتخابات فدارسیون

 

انتخابات فدارسیون فوتبال باطل می شود؟ این سئوالی است که پس از ورود سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای انتخابات فدراسیون فوتبال، شنیده می شود و حتی احتمال دارد پرونده انتخابات این فدراسیون به قوه قضائیه ارجاع شود.

 طبق اعلام سازمان بازرسی کل کشور فدراسیون فوتبال موسسه‌ عمومی غیردولتی است. به همین دلیل سازمان بازرسی کل کشور پیش از برگزاری مجمع و انتخابات فدراسیون فوتبال دوبار با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد حضور بازنشستگان در این انتخابات غیر قانونی است.

با این حال فدراسیون فوتبال اعلام کرد طبق اساسنامه، حضور بازنشستگان خلاف آئین‌نامه فدراسیون فوتبال نیست. به هر حال امروز انتخابات برگزار و علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

در مجمع عمومی امروز فدراسیون فوتبال نماینده‌ای از سازمان بازرسی کل کشور شرکت نکرد.

بنابراین گزارش، در صورت اثبات تخلف، انتخابات فدراسیون فوتبال باطل می شود و پرونده این انتخابات به قوه قضائیه ارجاع می‌شود.

این در حالی است که ورود قوه قضاییه به ماجرای انتخابات فدارسیون، تخلف محسوب نشده و موجب تعلیق فوتبال ایران توسط فیفا نمی شود.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از مجمع فدارسیون فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخابات هیئت فوتبال فارس باطل شد


قرار است مجمع جدید پس از نامنویسی از کاندیداها برگزار گردد

گل: دفتر امور مشترک فدراسیون ها با ارسال نمابری به اداره کل ورزش و جوانان فارس و فدراسیون فوتبال مراتب ابطال انتخابات هیئت فوتبال فارس را اعلام و خواستار معرفی سرپرست موقت برای آن هیئت، نامنویسی جدید از کاندیداها و برگزاری مجدد مجمع و انتخابات گردید.

در پی بروز اتفاقات و مشکلات متعدد در برگزاری آن مجمع، هفته گذشته جلسه ای با حضور کفاشیان در وزارت ورزش برگزار شده بود که نتیجه آن اینگونه و باابطال انتخابات اعلام گردید.در مجمع قبلی آیت اللهی به عنوان رییس انتخاب شده بود.

انتخابات هیئت فوتبال فارس باطل شد