ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امین طاهری قهرمان آسیا شد


در روز نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا، امین طاهری در وزن 120 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.

خبرگزاری ایسنا: در روز نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان آسیا در میانمار، دو نماینده ایران به میدان رفتند که امین طاهری در وزن 120 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 13 بر 2 کشتی گیر هندی را شکست داد وی در دور سوم نیز با نتیجه 9 بر 5 از سد کشتی گیر چینی گذشت و به دیدار فینال راه یافت. طاهری در این دیدار با نتیجه 11 بر یک کشتی گیری از کشور ژاپن را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

دروزن 50 کیلوگرم نیز علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر 5 مقابل کشتی گیر قزاقستانی به برتری رسید اما در دور سوم با نتیجه 7 بر 5 مغلوب کشتی گیر هندی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 12 بر 2 مغلوب کشتی گیری از کشور ازبکستان شد و به مقام پنجم بسنده کرد.

رقابت های شش وزن باقی مانده کشتی آزاد فردا (یکشنبه) برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
امین ایراندوست سه دوره قهرمان پاورلیفتینگ آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال جام باشگاههای جهان: شكست سنگین الوحده مقابل قهرمان آسیا



 

 

 

فوتبال جام باشگاههای جهان: شكست سنگین الوحده مقابل قهرمان آسیا

 

تیم 'سئونگنام ایلهوا چونما' از کره جنوبی که قهرمانی آسیا را یدک می کشد ، شنبه شب موفق شد الوحده از امارات را با شکستی سنگین مواجه کند.

در این دیدار که از سری مسابقات جام باشگاههای جهان در ورزشگاه ال زاید شهر ابوظبی برگزار شد ، تیم کره ای توانست با نتیجه چهار بر یک الوحده را شکست دهد.

تیم الوحده در اولین بازی خود موفق شده بود نماینده اقیانوسیه را شکست دهد و به مرحله دوم مسابقات جام باشگاههای جهان راه یابد .

در این دوره از مسابقات تیم های اینتر میلان قهرمان اروپا و ''اینترناسیونال '' قهرمان آمریکای جنوبی حضور دارند .

در بازیهای جمعه شب نیز تیم مازیمبی از جمهوری کنگو قهرمان قاره آفریقا اولین شگفتی این بازیها را رقم زد و ''پاچوکا'' از مکزیک و قهرمان آمریکای جنوبی و شمالی شکست داد.

مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان از روز پنجشنبه آغاز شده و به مدت یک هفته به طول می انجامد .