ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیر قلعه نویی: سر نخواستن ما دعواست!



 

امیر قلعه نویی: سر نخواستن ما دعواست!

 

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از اظهار نظر در خصوص تیم ملی خودداری کرد و گفت: از سوی فدراسیون فوتبال با من هیچ مذاکره ای نشده و سر نخواستن من دعواست.

 

مهر: امیر قلعه نویی در پایان نشست امروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال با بیان این که در مورد تیم ملی حرف نمی زنم و نمی توانم مباحثی که امروز در کمیته فنی مطرح شد را بیان کنم چرا که آقای فریدون معینی سخنگوی این کمیته هستند و ایشان باید پاسخگوی رسانه ها باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه سر نخواستن من دعواست گفت: از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال با من و مسئولان باشگاه سپاهان برای حضورم در تیم ملی هیچ صحبتی نشده و در این خصوص اطلاعی ندارم.

قلعه نویی در خصوص اینکه بازی استقلال سپاهان را جنگ قهرمانی می خوانند گفت: این بازی می تواند به نوعی جنگ قهرمانی باشد اما در لیگ برتر به غیر از دو تیم استقلال و سپاهان تیم های پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتورسازی هم شانس قهرمانی دارند. بازی استقلال سپاهان به نوعی می تواند به این دو تیم برای قهرمانی کمک کند اما همه چیز نیست.

وی استقلال را تیمی خوب و قدرتمند خواند و گفت: استقلال تیمی است که از یک مربی توانمند بهره می برد و یک مدیر کاربلد چون فتح الله زاده دارد در کل بازی سختی مقابل استقلال پیش رو داریم.

قلعه نویی با اشاره به دیدار روز گذشته سپاهان مقابل پاس همدان گفت: در این بازی 5 تا 6 بازیکن اصلی خود را نداشتیم اما توانستیم پیروز شویم در بازی هفته آینده مقابل استقلال ترکیب کامل را در اختیار خواهیم داشت خوشبختانه به انسجام تاکتیکی و تکنیکی رسیده ایم و امیدوارم یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را مقابل استقلال به نمایش بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه احسان حاج صفی مصدوم نیست و می تواند تیم را همراهی کند اینکه آقای افاضلی عنوان کرده حاج صفی مصدوم است از سر دلسوزی بوده و اینکه نمی خواسته فشار زیادی به این بازیکن وارد آید.

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفت مگر آقای افاضلی پزشک است که از همه چیز خبر دارد، گفت: درست نیست اینقدر مربی ایرانی را خراب کنیم ایشان پزشک نیست اما با کادر پزشکی باشگاه سپاهان، تیم ملی ارتباط دارد و اطلاعاتی که حاصل کرده بر اساس گفت و گو با پزشکان این دو تیم است.../مهر


ویدیو مرتبط :
گفتگو با بادیگارد امیر تتلو و امیر قلعه نویی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: فعلا سر نخواستن من دعواست


سرمربی تیم استقلال می‌گوید تیمش "استقلال‌گونه" الریان قطر را شکست داده است. خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم استقلال می‌گوید تیمش "استقلال‌گونه" الریان قطر را شکست داده است.


امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی برابر الریان قطر اظهار کرد: خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که با یک بازی خوب و استقلال‌گونه که من را یاد استقلال سال 84 می‌انداخت، توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم. این حاصل یک کار دسته‌جمعی است.

وی افزود: البته هواداران که از اول فصل روی روح و روان هاشم بیک‌زاده رفته بودند و او نمی‌توانست به خوبی خود را نشان دهد امروز صبوری کردند و هاشم هم توانست آرام آرام بازی واقعی خود را به نمایش بگذارد و علاوه بر اینکه گل حساسی برای ما زد، خوب هم بازی کرد.

قلعه‌نویی گفت: بیشترین علت خوب بازی کردن ما به خاطر فاصله بازی‌هاست. هیچ جای دنیا این طور نیست. ما در دو ماه گذشته فقط ریکاوری می‌کردیم. تنها این هفته فرصت داشتیم یک کار تاکتیکی انجام دهیم ودیدید بدن‌های بازیکنان در این مسابقه شاداب بود.

وی در واکنش به اینکه آیا این بازی را می‌توان دیدار آشتی‌کنان هواداران و استقلال نامید، گفت: فعلا در مورد هواداران صحبت نمی‌کنم و آخر فصل حرف‌هایم را خواهم زد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران که او هم آی دی کارتی نداشت و مشخص نبود با چه مجوزی در نشست خبری حاضر شده و جزو اولین خبرنگاران سوال می‌پرسد در پاسخ به این سوال که اگر فرصت کافی برای تمرین در بازی‌های قبل هم داشتید استقلالی بهتر را می‌دیدیم، گفت: مسلما همین است. شما سوال خوبی فرمودید. ما فشار زیادی در بازی با سپاهان، نفت، دو بازی رفت و برگشت با الهلال متحمل شدیم و در این دو ماه فقط ریکاوری بود. خدا را شکر که در لیگ قهرمانان بالاخره توانستیم از گروه مان صعود کنیم. البته من مقصر را سازمان لیگ نمی‌دانیم. آن مسئولانی که در گذشته نشان دادند به دنبال چشم آبی‌ها هستند و برای بازی تیم ملی با تاجیکستان و غرب آسیا و حتی بازی با مالدیو دو هفته لیگ را تعطیل کردند آنها مسئول هستند. حالا برای جام جهانی می‌گوییم اشکالی ندارد. این بی‌برنامگی‌ها به سازمان لیگی که مدیرش تاج است ربطی ندارد.

 امیر قلعه‌نویی در ادامه نشست خبری در واکنش به اینکه قبول دارید اگر هر کسی غیر از شما سرمربی استقلال بود فرهاد مجیدی این جور بازی نمی‌کرد، گفت: ما وظیفه داریم احترام و قداست بازیکنان را حفظ کنیم. هم هواداران و هم سرمربی تیم می‌تواند با رفتارش به این موضوع کمک کند. وقتی فرهاد را آوردم به احترام مردم و زحمت‌هایش در استقلال بود و احدی با من صحبت نکرد. فقط خودم یک بار در مصاحبه رادیویی اعلام کردم فرهاد مجیدی می‌تواند به استقلال برگردد که فتح‌الله‌زاده تازه بعد از آن خبردار شده بود. مجیدی وقتی به ایران برگشت در اولین اقدام به خانه من آمد. با او حرف زدم و سعی کردم راهنمایی‌هایی که برای یک بازیکن بزرگ و ادامه مسیرش لازم است را به او بگویم. او ابتدا بدنش خیلی آماده نبود اما کم کم که آماده شد توانست در زمین هم بازی کند و الان سه مسابقه است که از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد. طبیعتا اگر بازیکنی بهتر از او باشد جایش را می‌گیرد.

قلعه‌نویی گفت: نه من حب و بغض دارم و نه استقلال ارث پدری من است. شاید یک درصد کوچکی در موفقیت‌های این تیم نقش داشته باشم. امثال جباری‌ها و مرحوم حجازی از بزرگان این باشگاه هستند. منصور پورحیدری پرافتخارترین مربی تاج و استقلال است. افسوس که از پورحیدری قدردانی نمی‌شود. یا امثال حسن روشن برای این تیم زحمت کشیده‌اند. می‌گوید اعتبار سکنی به موسپیدهای آنجاست و من خواستم پیشکسوتان استقلال در کنار ما باشند.

وی در واکنش به اینکه آیا فکر نمی‌کنید علاوه بر گل‌هایی که زدید استقلال چندین فرصت را با بی‌دقتی از دست داد و برای حل این موضوع در آینده که بازی‌های سخت‌تر و حساس‌تری خواهید داشت چه برنامه‌ای دارید گفت: وقتی تیمی ایجاد موقعیت می‌کند مربی ناراحت نمی‌شود. اگر نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم باید ناراحت شوم. به هر حال فرصت‌هایی تبدیل به گل می‌شود و فرصت‌هایی هم تبدیل به گل نمی‌شود و در گل‌نشدن برخی از موقعیت‌ها عوامل مختلفی می‌تواند دخیل باشد. وقتی که آن همه توپ گل نمی‌شود ممکن است نگران شویم یک توپ هم از این طرف بیاید و وارد دروازه ما شود اما در مجموع قبول دارم که باید بیشتر کار کنیم که در بازی‌های حساس آینده دچار مشکل نشویم. من بین دو نیمه بحث فنی نکردم و فقط گفتم بروید و از گلی که زدید محافظت کنید و اگر توانستید گل‌های بعدی را هم با تمرکز بالا بزنید.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که برای بازی با العین که بازی تعیین کننده برای سرگروهی شماست چه برنامه‌ای دارید، گفت: ما مثل برنامه‌ای که براری این بازی داشتیم فردا (چهارشنبه) را ریکاوری می‌کنیم، پس فردا کار قدرتی انجام می‌دهیم و تا شنبه صبح تمرینات را تعطیل می‌کنیم. بازی با العین برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم با شکست دادن این تیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شویم.

قلعه‌نویی همچنین در واکنش به اینکه اگر در استقلال بمانید چقدر این تیم را تغییر خواهید داد، اظهار کرد: سال آینده که معلوم نیست چه می‌شود. فعلا سر نخواستن من دعواست. معلوم نیست آخر فصل باشم یا نباشم. همین جا هم اعلام می‌کنم نه من لیستی برای بازیکنانی که می‌خواهم دادم نه بازیکنانی را می‌خواهم. هنوز هیچ چیز معلوم نیست. در این مملکت ظرف 24 ساعت ممکن است هر اتفاق یا تغییری رخ دهد و مثل مار و پله از آن بالا به پایین سقوط کنی. متاسفانه ارزش‌گذاری نیست و توانایی‌ها دیده نمی‌شود. یکی را می‌فرستند و آن نیشی که می‌خواهد بزند را می‌زند. حالا فعلا وقت هست و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.