ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیر غفور پیشنهاد 250 هزار یورویی را رد کرد


یک تیم لهستانی پیشنهادی به ارزش ۲۵۰ هزار یورو در سال به امیر غفور داد اما وقتی او مبلغ این پیشنهاد را شنید، حتی حاضر به ادامه مذاکره نشد!

خبرگزاری تسنیم: جاکوب مالکه، یک مدیر ورزشی شناخته شده در لهستان است. او اطلاعات جالبی از بازار نقل و انتقالات اروپا و پیشنهادهای تیم‌های قاره سبز به ملی پوشان والیبال ایران دارد.

مالکه در این باره گفت: سال گذشته، یک تیم لهستانی پیشنهادی به ارزش 250 هزار یورو در سال به امیر غفور داد اما وقتی او مبلغ این پیشنهاد را شنید، حتی حاضر به ادامه مذاکره نشد. این پیشنهاد خیلی کمی برای او بود.

مالکه ادامه داد: همین موضوع برای سید محمد موسوی هم اتفاق افتاد. او پیشنهادی از لیگ روسیه داشت که به دلیل چشمگیر نبودن مبلغ آن،‌ قید بازی در لیگ روسیه را زد. سعید معروف اما تنها بازیکنی بود که به پیشنهادش از لیگ روسیه جواب مثبت داد ولی تیم زنیت،‌ مبلغ خیلی خیلی زیادی برای این نقل و انتقال هزینه کرد.

جاکوب مالکه، نام تیم‌های لهستانی و روسی که خواهان امیر غفور و محمد موسوی بودند را فاش نکرد. موسوی فصل گذشته با تیم پیکان، قهرمان لیگ برتر ایران شد و امیر غفور بیشتر فصل قبل را با مصدومیت در تیم متین ورامین گذراند.


ویدیو مرتبط :
خسارت 9 هزار یورویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده رشت: احمدی‌نژاد نمی‌تواند با رشوه 250 هزار تومانی برگردد/ مردم در انتخابات سال 96 او را رد صلاحیت می‌کنند



احمدی نژاد دیگر در کشور تکرار نخواهد شد

همانطور که پیش بینی می‌شد احمدی نژاد و حلقه نزدیک به او در آغاز سال 95 فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 آماده می‌کنند. رئیس جمهور سابق ایران در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت:« انشاالله سال 96 همه همدیگر را خواهیم دید»

پیش از این نیز احمدی نژادی‌ها خبر از حضور احمدی نژاد در انتخابات داده بودند و حتی اعلام کرده بودند که او با وعده یارانه 250 هزار تومانی برای هر ایرانی وارد کارزار خواهد شد.

در همین ارتباط غلامعلی جعفر زاده نماینده مردم رشت در مجلس نهم در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران در مورد حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: منتظر آن روز تاریخی که احمدی نژاد و روحانی با هم رقابت می‌کنند هستم تا نظر مردم را ببینم.

وی ادامه داد: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند.

نماینده منتخب مجلس دهم افزود: مردم به عقلانیت سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که دیگر نمی‌شود با شعور آنها با پول بازی کرد. احمدی نژاد نشان داده است که تمام ابزارش برای رسیدن به قدرت پول است و آنهم پولی که از جیب بیت المال است نه جیب خودش.

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, نماینده رشت


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که مردم در انتخابات به احمدی نژاد رای نخواهند داد و این احتمال هم وجود دارد که به دلیل فسادهایی که در دولت او اتفاق افتاده است شورای نگهبان احمدی نژاد را رد صلاحیت کند.

وی تصریح کرد: او اگر رد صلاحیت هم نشود، مردم خود اقدام خواهند کرد و در انتخابات سال آینده احمدی نژاد را رد صلاحیت می‌کنند.

جعفرزاده گفت: سو مدیریت‌های اخلاقی و اجتماعی او باعث شده است که مردم به او پشت کنند. مردم ثابت خواهند کرد که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی با عقلانیت رای به تدبیر و امید خواهند داد.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه احمدی نژاد فساد را در کشور نهادینه کرد ادامه داد: او بی قانونی و قانون شکنی را در جامعه ایرانی نهادینه کرد. او به بسیاری یا داد که می‌شود با پول بیت المال و مردم هرکاری کرد و این یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در مورد علت عدم حضور مشایی در کنار احمدی نژاد بعد از پایان دولت دهم گفت: این یک استراتژی از سوی احمدی نژاد است. آنها می‌دانند که مشایی خط قرمز اصول‌گرایان است به خاطر همین سعی می‌کنند نشان دهند که بین این دو هیچ رابطه‌ای وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: مطمئن هستم احمدی نژاد دیگر در کشور تکرار نخواهد شد. به ویژه اینکه او دیگر در شهرهای بزرگ به ویژه تهران فاقد رای و پایگاه اجتماعی است.

جعفرزاده در پایان با توصیه به رسانه‌ها گفت: احمدی نژاد با طرح مباحثی مانند یارانه 250 هزار تومان می‌خواهد خود را در رسانه‌ها و تیتر یک آنها برجسته کند، پس بهتر است اهالی رسانه وارد این بازی نشوند و بیش از این به موضوع احمدی نژاد نپردازند.

 

 اخبار  سیاسی -   عصر  ایران