ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیر عابدینی فاش کرد؛ فشار مستقیم وزارت ورزش برای رای دادن به قریب



وزارت ورزش , مدیرعامل داماش گیلان , فدراسیون فوتبال

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: «وزارت ورزش به شدت دنبال این است تا قریب رای بیاورد به همین دلیل به هیات ها زنگ می زنند و فشار می آورند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از پانا، امیر عابدینی درباره رد صلاحیت جعفری و شفق برای انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «صلاحیت این نفرات رد نشده چون کسی نیست بگوید افرادی که ثبت نام کردند صلاحیت انجام کار دارند یا ندارند. این فقط به خاطر ناقص بودن برخی مدارک و اسناد بوده. تاج هم به من گفت که انصراف داده. او انصراف داد که عزیزمحمدی آمد. این 2 نفر با هم ائتلاف کردند.»

وی افزود: «قریب چون گزینه وزارت ورزش است، این وزارتخانه به صورت جد و شدید دنبال این است که او رای بیاورد به همین خاطر به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و هیات های فوتبال استانی فشار می آورد. به خاطر این فشارها قریب باب طبع فوتبالی ها نیست وگرنه خودش آدم خوبی است. این نوع فشار آوردن ها تکرار مکررات است.»

مدیرعامل داماش تصریح کرد: «اگر 2 سال دیگر وزیر عوض شود، رئیس فدراسیونی که توسط خودش برسرکار آمده هم عوض خواهد شد ولی اگر رئیس از طریق رای مجمع مشخص شود، این ثبات دارد. باید به مجمع اعتماد کنند. وزارت ورزش به من زنگ نمی زند ولی مطمئن باشید که قطعا به هیات ها از طریق ادارات کل زنگ می زنند.»

عابدینی گفت: «تعجبم از کارشناس داوری است که خود را در همه عرصه ها استاد می داند. اظهار نظر این افراد در بحث های حقوقی دردآور است که به خود اجازه می دهند در صدا و سیما هرطور که دلشان می خواهد صحبت کنند. فدراسیون فوتبال یک "NGO" است ولی این کارشناس داوری می گفت که فدراسیون مجموعه غیر دولتی ولی دولتی است!»

وی تاکید کرد: «آقایان اگر فدراسیون فوتبال مجموعه ای دولتی یا زیرمجموعه آن است، پس لطف کنند ردیف بودجه بدهند. نصیرزاده به خاطر این که دخالت وزیر ورزش را در انتخابات توجیه کند می گوید که فدراسیون دولتی است. با همه این تفاسیر معتقدم مجمع مستقل عمل می کند و گزینه وزارت ورزش رای نمی آورد. من انتخاب کفاشیان و عزیزمحمدی را بالا می دانم.»

مدیرعامل داماش گیلان در خصوص وضعیت تیم افزود: «خوشبختانه پس از صحبت هایی که با بازیکنان داشتم، بچه ها دارند تمرین می کنند. حالا که این اتفاق افتاده امیدوارم اتفاقات خوب هم بیفتد. کارشناسان برای باشگاه قیمت داده اند و امیدوارم قوه قضائیه کمک به واگذاری کند. به جز هدایتی نفرات دیگری هم هستند که خریدار باشند. قوه قضائیه فقط باید قیمت بدهد.»

عابدینی در خصوص بخشیده شدن زنیدپور و عسگری گفت: «گفته ام که این دو بازیکن برگردند. نه من و نه کسی توقع عذرخواهی از آنها ندارد. همین که بگویند دیگر این حرکات را انجام نمی دهند، بس است.»


ویدیو مرتبط :
حاشیه های رای عدم اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت علوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییرات قریب‌الوقوع در وزارت ورزش


وزارت ورزش به زودی شاهد تغییراتی در سطح مدیریتی خواهد بود.

خبرآنلاین: محمود گودرزی وزیر ورزش به زودی تغییراتی در سطح مدیران وزارت ورزش ایجاد خواهد کرد. قرار است او امیر خادم را به عنوان معاون پارلمانی وزارتخانه منصوب کند. همچنین کیومرث هاشمی معاون ورزشی وزیر خواهد شد. باقرزاده رئیس حوزه وزارتی می‌شود و نصرالله سجادی که معاون ورزش قهرمانی وزارتخانه است، از بدنه وزارت ورزش جدا می‌شود تا به دانشگاه برگردد و به تدریس ادامه دهد.