ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیری: ضربه من فقط با «لایی» گل می‌شد


مهاجم تیم فوتبال نفت گفت: شرایط به گونه‌ای بود که خدا خواست به مکانی لایی بزنم. به هیچ شکل دیگری نمی‌شد این توپ را وارد دروازه کرد.

خبرگزاری میزان: وحید امیری در خصوص پیروزی 2-صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: روی ما فشار زیادی بود ولی خدا را شکر در نهایت پیروز شدیم. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و زمان زیادی هم بود که شکست نخورده بود. همه این مسائل به ما انگیزه داد که بازی را ببریم.

وی با اشاره به گلی که در این بازی به ثمر رساند، ادامه داد: زمانی به گل رسیدیم که فشار زیادی روی ما بود. البته پرسپولیس هم کم آورده بود. به نظرم زمان خوبی توانستیم گل بزنیم. مهم سه امتیاز بازی بود که خدا را شکر به دست آوردیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت در مورد اینکه گفته می‌شود گل او در موقعیت آفساید به ثمر رسیده، تصریح کرد: در آن لحظه حس کردم من و علیرضا نورمحمدی در یک خط قرار داریم.

امیری در مورد اینکه عبور توپ از میان پاهای مکانی به سوژه‌ای در فضای مجازی تبدیل شده، گفت: شرایط به گونه‌ای بود که خدا خواست به مکانی لایی بزنم. به هیچ شکل دیگری نمی‌شد این توپ را وارد دروازه کرد و فقط در صورتی گل می‌شد که دروازه‌بان پرسپولیس لایی می‌خورد.

وی در خصوص اینکه قبل از بازی گفته می‌شد او و علیرضا بیرانوند پرسپولیسی هستند و شاید تأثیرگذار بازی نکنند، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم‌مان انجام می‌دهیم. بیرانوند داد می‌زند که پرسپولیسی است ولی من نمی‌گویم. فعلا هم نمی‌گویم استقلالی هستم یا پرسپولیسی.


ویدیو مرتبط :
لایی لایی گل یاسینم/باصدای محمدقاضوی شب 7 محبین الائمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل لایی که این آقا خورد باعث آبروریزی پرسپولیس شد



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی  - باقری؛
گل لایی که این آقا خورد باعث آبروریزی پرسپولیس شد

پس از اینکه مربی گلرهای اسبق پرسپولیس علیه مربی دروازه بان های کنونی این تیم موضع گرفت، نادر باقری دست از سکوت برداشت و جواب قلیچ را داد.

همین یکی، دو روز پیش بود که وحید قلیچ دروازه بان و مربی گلرهای اسبق پرسپولیس به خاطر گل بدی که سوشا مکانی مقابل گسترش فولاد دریافت کرد، تقصیرات را به گردن مربی گلرهای کنونی تیم انداخت و در مصاحبه ای تند، نادر باقری را مقصر ضعف گلرهای تیم به هواداران معرفی کرد. اما نادر باقری پس از یک روز سکوت کامل، بالاخره به حرف آمد و جواب قلیچ را داد.

او گفت: «کارنامه فنی و اخلاقی من مشخص است. هرگز به هیچ یک از بزرگ تر ها و پیشکسوتانم بی احترامی نکرده ام و هرگز نخواستم کسی را برنجانم اما شرایط به گونه ایست که برخلاف میل باطنی، مجبور به جواب دادن هستم.»

باقری اضافه کرد: «وحید قلیچ از من انتقاد کرده و گفته کار من به اندازه کافی خوب نبوده ام. من از ایشان می خواهم در این مورد حرفی نزنند. بهتر است هر کسی دلش می خواهد حرف بزند به غیر از این یک نفر! انگار آقای قلیچ از خاطرشان رفته که خودشان چه کیفیتی در پرسپولیس داشتند. مثل اینکه از یادشان رفته پرسپولیسی ها از دست این آقا چه می کشیدند.»

مربی دروازه بان های پرسپولیس سپس به ذکر خاطره ای پرداخت و گفت: «در اواخر دهه 60 بود که در یک بازی، پرسپولیس باید حریفش را شکست می داد اما در دقیقه 80 همین آقای قلیچ یک گل لایی دریافت کرد. همان گل باعث باخت پرسپولیس و آبروریزی شد. در آن سال علی پروین که سرمربی تیم بود از قلیچ و بهروز سلطانی به صورت یک بازی در میان استفاده می کرد اما وقتی قلیچ چنین گل بدی دریافت کرد، همه طرفداران پرسپولیس، پروین را التماس می کردند دیگر به قلیچ بازی ندهد و همین اتفاق هم افتاد. پروین حتی مجبور شد در مصاحبه ای بگوید نقطه ضعف قلیچ این است که خیلی دیر، گرم می شود!»

 وی ادامه داد: «به هر حال هر دروازه بانی گل بد دریافت می کند. بزرگ ترین دروازه بان های تاریخ هم چنین وضعیتی داشته اند و گل بد خوردند اما مگر می شود با یک گل، یک دروازه بان که بر روی او سرمایه گذاری های زیادی صورت گرفته را نابود کرد؟ من منتظر انتقاد هر کسی بودم به غیر از شخص قلیچ.»

باقری همچنین گفت: «شاید منظور قلیچ از انتقادهای بی موقع این است که در آستانه دربی، تیم را به حاشیه ببرد و به نفع استقلال کار کند.

 

اگر ایشان پرسپولیسی بود، وضعیت را می سنجید و چنین رفتاری نداشت. اگر وحید قلیچ پرسپولیسی بود، این طور صحبت نمی کرد آن هم در شرایطی که ما باید هفته بعد با استقلال بازی کنیم. من باز هم تاکید می کنم درست نیست پرسپولیسی ها مقابل هم بایستند، ما باید کنار هم باشیم و دست به دست یکدیگر بدهیم تا تیم از این وضعیت خود خارج شود نه اینکه با صحبت علیه هم، جو را آشفته تر کنیم. این مساله به ضرر پرسپولیس و پرسپولیسی ها خواهد بود.»

 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین