ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیری خط حمله استقلال را کامل می‌کند


اگر داستان توقف فعالیت استقلال در نقل و انتقالات از سوی وزیر ورزش صادر نمی‌شد، شاید امروز مهاجم فصل گذشته نفت‌تهران آبی‌پوش می‌شد.

ورزش سه: طبق قرار آبی‌ها باید هر روز یک بازیکن را به عنوان خرید جدید این باشگاه معرفی می‌کردند اما دستور وزارت ورزش و جوانان مبنی بر توقف مذاکره با بازیکنان در نقل و انتقالات برنامه باشگاه استقلال را به هم ریخت.

قرار بود امروز نام وحید امیری به عنوان چهارمین خرید استقلال در نقل و انتقالات از سوی مسئولان این باشگاه رسانه ای شود اما فعلا مشکلاتی وجود دارد که این باشگاه نمی تواند قراردادی به امضا برساند. در روزهایی که باشگاه پرسپولیس به شدت به دنبال جذب وحید امیری است، این تصمیم وزارت ورزش ممکن است شاه ماهی فصل نقل و انتقالات را از چنگ آبی‌ها دربیاورد.

البته وحید امیری فعلا در اردوی تیم‌ملی است و شرایط خروج از اردو را ندارد و احتمالا با پایان این دور از تمرینات تیم‌ملی قرارداد نهایی را با تیم مورد نظرش امضا خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
پکیج کامل ویدیو های احسان خواجه امیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضعف گلزنی در تیم قلعه‌نویی / استقلال دوازدهمین خط حمله لیگ را دارد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

ضعف گلزنی در تیم قلعه‌نویی / استقلال دوازدهمین خط حمله لیگ را دارد

 استقلالی‌ها تا اینجای کار به اندازه تیم ته جدول گل زده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال تهران که با یک بازی کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم جدول قرار دارد، با 21 گل زده ، دوازدهمین خط حمله لیگ را دارد.

نفت آبادان، تیم هجدهم جدول هم به همین اندازه گل زده است. این در حالی است که استقلالی‌ها در نیم فصل اول تعداد زیادی از مهاجمان سرشناس لیگ مثل آرش برهانی و امین منوچهری را در ترکیب خود داشتند و در نیم فصل دوم هم فرزاد حاتمی و ایمان موسوی به این تیم اضافه شده‌اند.

شاید فرهاد مجیدی بتواند مشکل خط حمله استقلالی‌ها را حل کند./خبرآنلاین