ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیرآبادی: مظلومی روی من را زمین نزد


بازیکن پیشین تیم استقلال دلایل خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی امیرآبادی در مورد خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال، حضور در اردوی استقلال، دعوت نشدن مهدی رحمتی به تیم ملی و ... صحبت‌ کرد.

* چه اتفاقی افتاد که به یک‌باره تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفتی؟

اتفاق خاصی نیفتاد. به خاطر برخی‌ نامهربانی‌ها تصمیم گرفتم فوتبال را کنار بگذارم. در این یکی دو سال هم در سازمان ورزش تربیت بدنی کار آموزش را برعهده داشتم.

* یعنی فکر می‌کنی می‌توانستی باز هم به فوتبال ادامه دهی؟

بله، این توانایی را داشتم که بازی کنم ولی همانطور که گفتم به خاطر برخی نامهربانی‌ها دوست نداشتم در فوتبال بمانم. احساس کردم بزرگتر از من در استقلال هستند و برای بازیکنی که برای تیم زحمت کشیده است، ارزشی قائل نمی‌شوند. ای کاش برای بازیکنی که بالای 5 سال برای استقلال بازی کرده بازی خداحافظی ترتیب می‌دادند تا حداقل ارزش قائل بشوند. کاری ندارم کشورهای عربی برای بازیکن تیم‌شان چه کارهایی می‌کنند ولی حداقل کاری که می‌توانستند، انجام دهند برگزاری بازی خداحافظی است. ما چیزی نخواستیم و همه می‌دانند که از ابتدای فوتبالم آدم ساکتی بودم. می‌دانم برای بزرگان فوتبال بازی خداحافظی نگذاشتند چه برسد به من.

* شب گذشته به چه دلیلی در اردوی استقلال حضور یافتی؟

برای برخی بچه‌هایی که به آنهایی آموزش می‌دهم، پیراهن استقلال را به اردو بردم تا اعضای تیم آن را امضا کنند. برحسب اتفاق دیدم که حبیب کاشانی و علی ضیا نیز در اردوی استقلال حضور دارند. از طرفی از شانس من تیم‌های سایپا، فولادخوزستان و استقلال در هتل بودند که من در هر سه تیم بازی کرده بودم. در اردو با دوستانم از جمله حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، مهدی رحمتی و آرش برهانی خوش و بش کردم. حنیف مدام از من خاطره تعریف می‌کرد و باعث شده بود یاد روزهای گذشته بیفتم. فقط می‌توانم بگویم یادش بخیر.

* چه نظری درباره اتفاقات رخ داده بین علی ضیا و پرویز مظلومی داری؟

از هواداران استقلال خواهش می‌کنم که به این کار خاتمه دهند. مظلومی، ضیا را بخشید و بخشش از بزرگان است. همه ما خطاکار هستیم و بهتر است به این کارها دامن نزنیم. حسین سلیمانی یکی از هنرمندان کشور قصد داشت از مظلومی عذرخواهی کند که مظلومی به هیچ عنوان او را نمی‌پذیرفت ولی وقتی من از او درخواست کردم او را ببخشد، روی مرا زمین نزد.

* فکر می‌کنی چرا مهدی رحمتی به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟

رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و برای من جای تعجب است که چرا کی‌روش او را به تیم ملی دعوت نمی‌کند.


ویدیو مرتبط :
زمین زدن جعفر کریمی توسط من و مظلومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: پاسخ توهین سپاهانی‌ها را در زمین می‌دهیم



برنده بازی فردا تا قهرمانی آسیا پیش می‌رود

مظلومی: پاسخ توهین سپاهانی‌ها را در زمین می‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال گفت: سپاهانی‌ها با حرف‌هایشان به ما توهین کردند و فردا در زمین پاسخ این توهین‌ها را خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار فردا مقابل سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ابتدا جا دارد قهرمانی سپاهان را به مسئولان این تیم تبریک بگویم و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت کنم.

وی افزود: شرایط به گونه‌ای رقم خورده که باید دو تیم ایرانی به مصاف یکدیگر بروند. هر دو تیم نفرات خوبی دارند و از انگیزه و توان بالایی برخوردار هستند. اعتقاد دارم برنده دیدار فردا می‌تواند تا قهرمانی آسیا پیش برود. از سپاهان شناخت کافی داریم و می‌دانیم آنها مربی خوبی دارند اما ما هم توانمند هستیم و می‌خواهیم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم. استقلال برای برد به اصفهان آمده است.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که چرا بین شما و مرزبان و عوامل کادر فنی سپاهان کری و درگیری لفظی به وجود آمده تصریح کرد: من همیشه برای مربیان احترام قائلم. ما جمله‌ای گفتیم و شوخی کردیم و فکر نمی‌کردم این جمله شوخی را بنویسند و اگر می‌دانستم این کار را انجام می‌دهند آن حرف را نمی‌زدم. با وجود احترامی که برای کادر فنی سپاهان قائلم اما آنها خیلی کری خواندند و بدجوری به ما توهین کردند و مطمئن باشید فردا در زمین پاسخ مرزبان و آنها را می‌دهیم.

 

وی در خصوص اینکه تعدادی از کارشناسان معتقدند سپاهان شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود گفت: کدام کارشناس این حرف را زده است؟ ما با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم و هر مربی که به سپاهان بیاید به خاطر امکانات خوب این باشگاه موفق می‌شود. ما هم استقلال هستیم و فردا قدرتمان را نشان خواهیم داد.

 

مظلومی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش اظهار داشت: کیانوش رحمتی به دلیل مصدومیت و امیرآبادی به دلیل محرومیت در اختیار ما نیستند. آرزو می‌کنم فردا دو تیم فوتبالی قابل قبول را به نمایش بگذارند چون لیاقت فوتبال ایران این است که تیم‌هایش در آسیا قهرمان شوند و هواداران هم انتظار فوتبالی جذاب از دو تیم را دارند. مطمئناً ارائه فوتبال خوب تأثیر مثبتی روی تیم ملی دارد و به شخصه برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم./فارس