ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امید نوروزی: از مردم عذرخواهی می‌کنم


دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی المپیک جهان بعد از اتفاقاتی که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در مشهد رخ داد بابت رفتارش از مردم و علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فارس: امید نوروزی با اظهار پشیمانی از رفتارش در پایان مسابقه با مهدی زیدوند در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی در مشهد گفت: به خاطر رفتارم از تمام مردم ایران و علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی می‌کنم. اتفاقاتی که رخ داد به دلیل استرس و فشار روانی ایجاد شده بود.

وی ادامه داد: 10 سال در سطح اول کشتی فرنگی حضور داشتم و هیچگاه به کسی بی‌احترامی و حاشیه‌سازی نکرده‌ام اما اتفاقاتی در یکی دو سال اخیر در کشتی فرنگی رخ داده است که آرامش را از ما سلب کرده است.

قهرمان المپیک تصریح کرد: از این اتفاقی که رخ داد که البته من در آن تنها مقصر نبودم از مردم عذرخواهی می‌کنم اما باید بگویم که حرف‌های ناگفته زیادی دارم.

 روز گذشته و در جریان برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی و در دیدار بین امید نوروزی و مهدی زیدوند، نوروزی پس از اینکه اعتراضاتش به داوران مبنی بر نادیده گرفتن امتیازش در اجرای فن بر روی زیدوند ثمربخش نبود در ثانیه‌های پایانی و در حالی که با نتیجه 5 بر یک از حریفش عقب بود اقدام به ترک تشک مسابقه کرد البته این پایان کار نبود و نوروزی در هنگام خروج از تشک و ورود به رختکن سالن کنترل خود را از دست داد و اقدام به حرکاتی غیر منتظره کرد که واکنش تماشاگران حاضر در سالن را به همراه داشت. این موضوع باعث شد جو سالن برای دقایقی متشنج شود.


ویدیو مرتبط :
امید نوروزی قهرمان 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ شیراز پس از قهرمانی امید نوروزی


پس از قهرمانی امید نوروزی، وزرشکار شیرازی در المپیک مردم شیراز به شاد پرداختند.