ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امید نمازی، مهمان تمرینات تاتنهام


مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، یک هفته مهمان تمرینات تاتنهام خواهد بود.

خبر آنلاین: امید نمازی كه مدتی دستیار كارلوس كروش بود و سال گذشته از تیم ملی ایران جدا شد، یك هفته مهمان تمرینات تاتنهام است. او این خبر را از طریق صفحه اینستاگرام خود منتشر كرده است.

امید نمازی، مهمان تمرینات تاتنهام


ویدیو مرتبط :
کلیپی جالب از تمرینات تاتنهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استعفای امید نمازی برای پیوستن به تیم فوتبال زنان آمریکا !



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - استعفای امید نمازی برای پیوستن به تیم فوتبال زنان آمریکا !

امید نمازی به خاطر پیوستن به کادر فنی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از حضور در کادر فنی تیم ملی ایران استعفا داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال، امید نمازی در سفری که اخیرا به آمریکا داشت، با سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا برای پیوستن به کادرفنی تیم ملی این کشور توافق کرد و پس از آن در بازگشت به ایران از سمتش در کادرفنی تیم ملی ایران استعفا داد.

نمازی در حالی اقدام به این کار کرد که با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد و او باید پس از موافقت با استعفایش چنین توافقی را با سرمربی تیم زنان آمریکا انجام می داد، بنابراین جدا از مباحث اخلاقی چرایی ترجیح دادن مربیگری تیم زنان آمریکا به مربیگری تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، اقدام یک کار غیرحرفه ای به حساب می آید.

قرارداد نمازی با فدراسیون فوتبال آمریکا هنوز امضا نشده است. 

اخبار ورزشی - ایسنا