ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امید عالیشاه در راه روسیه


امید عالیشاه مهاجم پرسپولیس مورد توجه یک تیم از روسیه قرار گرفته است.

جام نیوز: امید عالیشاه که امسال با گلزنی در دربی جایگاه خاصی بین طرفداران پرسپولیس بدست آورد از سوی یکی از تیم های روسی مورد توجه قرار گرفته است. قرارداد عالیشاه با پرسپولیس به اتمام رسیده و این احتمال وجود دارد بعد از علیرضا حقیقی و سردار آزمون فوتبالش را در این کشور سردسیر دنبال کند.

هنوز تکلیف باشگاه پرسپولیس مشخص نیست و به همین خاطر شاید این بازیکن برای نشان دادن توانایی هایش لژیونر شود. ظرف چند روز آینده این بازیکن تصمیمش را برای فصل آینده می گیرد.


ویدیو مرتبط :
عالیشاه مازنی ، امید درخشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افاضلی: بازی با روسیه تجربه خوبی برای ملی‌پوشان امید است



 

 

 

افاضلی: بازی با روسیه تجربه خوبی برای ملی‌پوشان امید است

 

مربی تیم فوتبال امید گفت: بازی با روسیه تجربه خوبی برای ملی‌پوشان تیم امید است.

هومن افاضلی در مورد اینکه چرا تیم امید برای برگزاری تدارکاتی به دوحه نمی رود تا با قطر بازی کند، اظهار داشت: فراهم کردن شرایط خروج بازیکنان تیم امید کار راحتی نیست. این یک مسئله زمان بر است که باید زودتر از این به دنبال خروجی بازیکنان می رفتیم. فاصله زمانی که فدراسیون قطر اعلام کرد نمی آید برای جور شدن این سفر زیاد نبود.

وی در پاسخ به این سوال چرا با وجودی که بازی رسمی تیم امید نزدیک است اما با حضور سه بازیکن اصلی این تیم در تیم ملی بزرگسالان موافقت کرده، گفت: مگر تیم ملی ایران هر چند سال یکبار با تیم بزرگی مثل روسیه بازی دارد؟ ما باید این فرصت را در اختیار بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند، بگذاریم. بازی با چنین تیم هایی به تجربه آنها اضافه می کند. اگر تیم ملی مثلا با امارت بازی داشت اولویت قطعا با تیم امید می شد اما بازی با روسیه اهمیت دارد.

افاضلی در مورد شرایط تیم امید گفت: ما بازیکنان خوب و با استعدادی داریم اگر همه آنها در اردو حضور داشته باشند مشکل دیگری نداریم.