ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امید ابراهیمی در دوراهی قطر و تهران


هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پایان فصل در خصوص آینده خود تصمیم می‌گیرد.

خبرگزاری میزان: امید ابراهیمی در این فصل عملکرد خوبی داشته و با وجود اینکه در پست هافبک بازی می‌کند، بهترین گلزن تیم فوتبال استقلال محسوب می‌شود.

گفته می‌شود وی از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و در فصل آینده راهی این کشور حوزه خلیج فارس خواهد شد.

ابراهیمی پس از پایان لیگ برتر پانزدهم در خصوص ماندن یا رفتن از استقلال تصمیم خواهد گرفت. وی با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران باشگاه استقلال هم مواجه شده و هواداران این تیم هم با تشکیل کمپینی خواهان ادامه حضور او در تیم محبوب‌شان هستند.


ویدیو مرتبط :
گل امید ابراهیمی؛ استقلال تهران ( 2 ) - نفت تهران ( 0 )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امید ابراهیمی به الاهلی قطر پیوست



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ابراهیمی

امید ابراهیمی ملی پوش استقلال تهران به تیم فوتبال الاهلی قطر پیوست.

به گزارش ورزش سه، این هافبک ملی پوش استقلال که پیش از این زمزمه‌های جدایی وی از جمع آبی‌ها شنیده می‌شد با اعلام خبر وب سایت الکاس قطر رسما به تیم الاهلی قطر پیوسته است.

تیم الاهلی در حال حاضر پژمان منتظری و مجتبی جباری را به عنوان دو بازیکن ایرانی در خدمت دارد و امید ابراهیمی سومین ایرانی این باشگاه خواهد بود و جالب اینکه هر سه این بازیکنان سبقه استقلالی دارند.

به این ترتیب بازی فردای استقلال تهران مقابل ذوب‌آهن آخرین مسابقه ابراهیمی با پیراهن آبی پوشان خواهد بود.

ابراهیمی در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران از تیم سپاهان به استقلال پیوست و یک هافبک دفاعی کارساز، پرتلاش و گلزن برای آبی پوشان بود.