ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیدواریم در مجارستان سهمیه بگیریم


سرمربی تیم ملی شنای ایران ابراز امیدواری کرد شناگران در مسابقات بین المللی مجارستان موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی کازان شوند.

خبرگزاری مهر: تیم ملی شنای ایران بامداد روز پنجشنبه تهران را به مقصد بوداپست ترک می کند تا شناگران در تورنمنت بین‌المللی مجارستان حضور یابند.

عباسعلی کشتکار سرمربی تیم ملی شنا با اشاره به این رقابت گفت: اردوهای تیم ملی از سال گذشته به طور منظم و بدون وقفه برگزار شده و اکنون همه چیز برای کسب سهمیه شناگران مهیا شده است.

وی ادامه داد: مسابقات مجارستان از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است زیرا این مسابقات به منزله کسب سهمیه جهانی به شمار می رود و تیم مانیز برای به دست آوردن آن تلاش می‌کند.

وی افزود: با توجه به تمرینات انجام شده از سوی ملی پوشان اعتقاد دارم ورزشکاران ما در مجارستان می توانند به سهمیه های جهانی ایران در مسابقات جهانی کازان روسیه اضافه کنند.

کشتکار گفت: سه شناگر ایران شامل جمال چاووشی، مهدی انصاری و احمدرضا جلالی به مسابقات مجارستان اعزام خواهند شد که هر سه ورزشکار در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند.

​وی ادامه داد: کمیته فنی شنا از دی ماه ۹۲ کار خود را به صورت جدی در فدراسیون با هدف احیای این رشته ورزشی آغاز کرد و ما با سختی های فراوان توانستیم افرادی را که سال ها بنا به دلایلی مانند روابطی بودن انتخاب ها در اردوهای ملی توسط مدیران قبلی با این رشته خداحافظی کرده بودند دوباره به کار گیریم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده قصد داریم تا اردوهای تیم ملی را به طور مداوم در رده های سنی مختلف برگزار کنیم تا بتوانیم روند صعودی شناگران را برای حضور در مسابقات مختلف تحت نظر داشته باشیم.

کشتکار گفت: در صورت برنامه ریزی دقیق و عملیاتی کردن برنامه ها کسب مدال در رده های سنی جوانان و نوجوانان در رقابت‎های آسیایی دور از دسترس نخواهد بود و ما می توانیم دوباره در این رشته به خصوص در قاره کهن بدرخشیم.


ویدیو مرتبط :
جان کری: امیدواریم به توافق هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زرینچه: باید حداقل سهمیه آسیا را بگیریم


جواد زرینچه مربی استقلال معتقد است که این تیم قهرمانی را از دست داده و در حال حاضر برای سهمیه آسیایی تلاش می کند.

ورزش سه: جواد زرینچه مربی استقلال گفت: هواداران استقلال حق دارند که از نتیجه ناراحت باشند. چون به هر حال استقلال تیم دست و پا بسته ای که نیست. اما متاسفانه در این هفته ها خوب نتیجه نگرفته است.

از راه آهن گل تکراری خوردیم

گلی که ما در بازی با ذوب آهن دریافت کردیم در حقیقت گل تکراری است که ما زیاد در بازیهای اخیر دریافت کرده ایم. خطاهای بی مورد در در یک، سوم دفاعی و راحت کرنر دادن به حرف همه و همه اشتباهاتی است که در هر بازی تکرار می شود. به عقیده من این مشکل هم فقط به خط دفاع مربوط نمی شود.

باید فقط به فکر گرفتن سهمیه آسیایی باشیم

ذوب آهن در این بازی موقعیتهای زیادی داشت. اما متاسفانه ما به حریف به راحتی اجازه می دادیم که در زمین ما موقعیت سازی کند. بعد هم از کار انداختن تیم حریف کار سختی می شود. الان 5 بازی است که متاسفانه این اتفاق می افتد. متاسفانه با این نتیجه دیگر قهرمانی دور از دسترس است. 3 امتیاز این بازی می توانست به ما روحیه بدهد. اما الان باید تنها به فکر گرفتن سهمیه آسیایی در دیدارهای بعدی باشیم. این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

نباید به داور اعتراض کرد

ذوب آهنی ها خیلی به خطای پنالتی که داور برای ما گرفت اعتراض داشتند. در یک بازی داور پنالتی می گیرد. در یک دیدار هم اتفاق می افتد که خطا را نگیرد. این دیگر تشخیص داور است و نباید به آن اعتراض کرد.