ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیدوارم باشگاه نفت پولم را بدهد



 

 

امیدوارم باشگاه نفت پولم را بدهد

 

امیدوارم باشگاه نفت پولم را بدهد تا امتیازی از آنها كسر نشود

مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم مسئولان این باشگاه پولم را بدهند تا كار به كسر امتیاز نكشد.

امید طیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی درباره شكایت از باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر گرفتن مطالباتش اظهار داشت: این پرونده مربوط به سال 84 است و در آن زمان كمیته انضباطی رای به پرداخت 14 میلیون تومان از سوی این باشگاه به من را داد. باشگاه نفت به این رای معترض شد و به كمیته استیناف شكایت كرد كه كمیته استیناف نیز رای كمیته انضباطی را تایید كرد.

مربی پیشین استقلال افزود: اكنون كه من پیگیر گرفتن حق و حقوق خود از این باشگاه هستم در چند نوبت این باشگاه رای كمیته انضباطی را تمكین نكرده است. این درحالی بوده كه آقای شریفی برای رسیدن من به حق و حقوقم تلاش خود را انجام داده اما نمی دانم چه جریانی هست كه مانع از این می شود كه این رای اجرایی شود.

طیری تصریح كرد: با پیگیری های كمیته انضباطی نامه ای تنظیم شده كه قرار است امروز این نامه به برای هیات فوتبال خوزستان ارسال شود تا از طریق آنها مسئولان باشگاه صنعت نفت در جریان قرار گیرند. در صورتی كه تا یك هفته دیگر من را راضی نكنند از این تیم امتیاز كسر می شود. من دوست ندارم چنین اتفاقی رخ دهد چون می دانم هواداران آبادانی چقدر مشتاق هستند تا این تیم را بار دیگر در لیگ برتر ببیند و با توجه به شرایطی كه این تیم در جدول دارد كسر 3 امتیاز می تواند به ضرر آنها تمام شود اما اگر مسئولان نفت نسبت به این حكم كمیته انضباطی بی توجهی نشان دهند من هم نمی توانم از حق و حقوقم بگذرم.

وی خاطر نشان كرد: دیروز قرار بود مدیرعامل باشگاه نفت در كمیته انضباطی حاضر شود تا به این مسئله رسیدگی كنیم اما وقتی ایشان در جلسه حضور پیدا نكرد كمیته انضباطی هم این نامه را تنظیم كرد تا قانون تكلیف این پرونده را روشن كند.


ویدیو مرتبط :
تصاویری از باشگاه نفت آبادان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه نفت از فیروز کریمی شکایت کرد



 

 

باشگاه نفت از فیروز کریمی شکایت کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه نفت تهران از فیروز کریمی به دلیل اظهاراتش مبنی بر وجود جادوگر در این تیم لیگ برتری و ارتباط نتایج خوب نفت در لیگ برتر امسال با جادوگری، از این مربی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

 

منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهرات ضمن تایید این خبر به فارس گفت: برای مرتبه دوم است که فیروز کریمی این چنین در مورد باشگاه نفت تهران صحبت می کند و نتایج این تیم را به جادوگر منتسب می کند.

وی ادامه داد: به همین منظور به خاطر اظهارات واهی، غیر فنی و بی مورد این مربی، امروز نامه ای را برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت از فیروز کریمی تنظیم و شنبه آینده این نامه را به کمیته انضباطی ارسال خواهیم کرد.../خبرگزارى فارس