ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امکان استیضاح وزیر ورزش



اخبار,اخبارورزشی,استیضاح وزیر ورزش


 اخبار ورزشی - امکان استیضاح وزیر ورزش

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه وزارت ورزش را مصمم به واگذاری استقلال و پرسپولیس نمی‌داند، گفت که اقدامات منفعلانه وزارت ورزش در این زمینه ممکن است منجر به سوال یا استیضاح وزیر ورزش شود.

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به نظر من وزارت ورزش مصمم به واگذاری و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها نیست. در ماجرای تغییرات باشگاه پرسپولیس دیدید که وقتی دعوای افراد پیش آمد چه مطالبی مطرح شد.

وی افزود: ما از ابتدا گفتیم که باید از شکل قانونی وارد موضوع واگذاری باشگاه‌های ورزشی شویم اما متاسفانه علیرغم اینکه برای استقلال و پرسپولیس مشتری وجود داشت از شکل قانونی وارد نشدند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که به مدیران دستگاه‌های اجرایی اعتماد کنیم اما من به وزارت ورزش خوشبین نیستم و اگر آنها نسبت به خصوصی‌سازی باشگاه‌ها اقدام نکنند برخورد محکمی با آنها خواهیم داشت.

حسینی یادآور شد: ما قطعا با وزارت ورزش در این زمینه اتمام حجت می‌کنیم چرا که مراحلی که لازم بود در مورد وزیر ورزش قبل از سوال و استیضاح را پیش رفته‌ایم و ممکن است مجبور شویم کار سخت‌تری انجام دهیم.

وی در پایان گفت که اقدام منفعلانه وزارت ورزش و تعلل در واگذاری باشگاه‌ها ممکن است به سوال و استیضاح وزیر ورزش بینجامد.


  اخبار ورزشی - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
استیضاح وزیر ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان به دلیل اشتباه داوری



 

 

 

استیضاح وزیر ورزش و جوانان , استقلال , تراکتور سازی

 

نماینده مردم اهر در مجلس از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان به دلیل اشتباه داوری در بازی استقلال و تراکتور سازی خبر داد.

به نقل از خانه ملت، غلامرضا مسعودی ریحان گفت: در بازی استقلال و تراکتور سازی که من نیز در ورزشگاه حضور داشتم٬ امید حدود هفتاد هزار نفر تماشاچی که در سرمای ۴ درجه زیر صفر به استادیوم آمده بودند٬ از بین رفت.

نماینده مردم هریس و اهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور٬ حمایت و مشارکت تماشاگران در عرصه ورزش در تمام دنیا  به عنوان سرمایه اجتماعی برای کشور تلقی می‌شود و لازم است از سرمایه اجتماعی برای ایجاد نظم و تامین امنیت کشور استفاده شود.

وی تصریح کرد: ورزش ما می‌توانست چنین استفاده‌ای را داشته باشد اما یک سوت و قضاوت نابجا و جانبدارانه از سوی داور باعث شد احساسات و هیجانات مردم جریحه‌دار شود و شور و نشاط مردمی که به ورزشگاه آمده بودند٬ به خشم و نفرت تبدیل شود.

خاطیان داوری با اشد مجازات تنبیه شوند

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه فرصت تیم تراکتورسازی به تهدید و تخریب تبدیل شد٬ اضافه کرد: من در نامه‌ای که به آقای عباسی نوشتم و به امضای برخی از نمایندگان نیز رسیده است٬ خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش٬ نماینده‌ای از فدراسیون فوتبال٬ هیئت داوران٬ مدیر عامل تیم تراکتور٬ تربیت بدنی استان٬ مسوولین تیم تراکتور و نمایندگان شدم تا فیلم بازبینی شود.

عضو فراکسیون اقلیت با بیان اینکه این حرکت داور عامدانه بود٬ تصریح کرد: از وزیر می‌خواهیم با رسیدگی جدی به این موضوع٬ ضمن عذرخواهی از مردم آذربایجان و طرفداران تیم تراکتورسازی٬ خسارت وارده به این تیم را جبران و افراد خاطی را با اشد مجازات تنبیه کند تا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.

به فیفا شکایت می‌کنم

وی با اشاره به تذکر کتبی امروز خود به وزیر ورزش و جوانان گفت: من به دنبال استیضاح وزیر ورزش هستم که تاکنون ۵ نفر آن را امضا کردند؛‌ضمن آنکه فردا نیز بر اساس ماده ۲۱۹ آیین‌نامه و اصل ۸۹ قانون اساسی تذکر شفاهی خواهم داد.

مسعودی ریحان یادآور شد: تیم ما در جایگاه سوم جدول قرار داشت اما فدراسیون در این رابطه حساسیت نشان می‌دهد و گویا نمی‌خواهند تیم ما در صدر جدول دیده شود.

وی تاکید کرد در صورت رسیدگی نشدن به این موضوع به فیفا شکایت خواهد کرد.