ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امضای قرارداد هافبک ایرانی با تیم لیورنو ایتالیا



اخبار,اخبار ورزشی ,جامی رفعتی

 

اخبار ورزشی - امضای قرارداد هافبک ایرانی با تیم لیورنو ایتالیا/جامی رفعتی را بیشتر بشناسید

این بازیکن 20 ساله ایرانی سال گذشته فرصتی برای بازی در جنوا پیدا کرد تا حالا به صورت قرضی به دسته دوم فوتبال ایتالیا برود.

جامی رفعتی به تیم لیورنوی ایتالیا پیوست. برای آنهایی که این بازیکن ایرانی را نمی شناسنند باید بگوییم که این بازیکن 20 ساله که متولد فلورانس ایتالیاست، فصل قبل و بعد از مدتها حضور در ترکیب تیم جوانان وستهام انگلیس، به ایتالیا برگشت تا برای جنوا بازی کند.

همه امیدوار بودند او بعد از رحمان رضایی، نماینده جدید ایرانی ها در سری A باشد اما این بازیکن که در خط میانی بازی می کند شانسی برای بازی در ترکیب جنوا پیدا نکرد تا امسال به تیم دسته دومی لیورنو برود.

لیورنو فصل قبل در کالچو حضور داشت و با قرار گرفتن در قعر جدول سری A به دسته دوم سقوط کرد.

آنطور که سایت gianlucadimarzio نوشته، جامی هر چقدر از نظر تکنیکی خوب بوده،  به لحاظ قدرت بدنی، برای بازی در سری A کمی ضعیف بوده و به همین دلیل به صورت قرضی راهی لیورنو شده است تا آنجا بتواند روی این موضوع کار کند.

اخبار ورزشی - آی اسپورت

 


ویدیو مرتبط :
مرگ بازیکن 25 ساله تیم لیورنو ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیاتی از برنامه هیات ایرانی عازم فرانسه و ایتالیا/ایران با این 2 کشور در کدام بخش‌ها قرارداد منعقد می‌کند؟



اخبار,اخبار سیاست خارجی,محسن جلالپور

رئیس اتاق بازرگانی ایران از برنامه‌های بخش خصوصی در سفری که به همراه رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه دارند، سخن گفت.

محسن جلالپور ساعاتی پیش از اعزام به ایتالیا و فرانسه در گفت‌وگو با اقتصادنیوز، در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین اتفاقی که قرار است در سفر رئیس جمهور و هیأت همراهش به ایتالیا و فرانسه رخ دهد چیست؟ گفت: اتفاق‌های زیادی در راه است.

 

بخش فولاد ما در ایتالیا قرارداد خواهد بست، بخش ساخت و ساز و Construction ما قراداد خواهد بست، بخش داروهای گیاهی ما قرارداد خواهد بست و در هر دو کشور مجموعه‌هایی از کارهای مختلف را انجام خواهیم داد.

 قرار است رئیس اتاق ایران به همراه هیاتی از فعالان بخش خصوصی در سفر مقامات دولتی ایران به فرانسه و ایتالیا آنها را همراهی کنند.

پیش از این،‌ در اواسط آبان ماه قرار بود این سفر انجام شود که 23 آبان ماه اعلام شد در پی حملات گسترده تروریستی به پایتخت فرانسه ، رئیس جمهور ایران ، سفر خود را به اروپا لغو کرد.

هفته گذشته بود که محسن جلالپور در کانال شخصی‌اش در تلگرام نوشته بود: سفر رئیس جمهور روحانی و هیأت همراه به کشورهای ایتالیا و فرانسه كه به دلیل عملیات تروریستی پاریس به تعویق افتاده بود، از پنجم تا هفتم بهمن ماه انجام خواهد شد.

 

دراین سفر تعدادی از اعضای اتاق كه از طریق سایت اتاق ایران ثبت‌نام كرده‌اند نیز حضور خواهند داشت.

اخبار اقتصادی - اقتصادنیوز