ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امری: اخراج بازیکن ما،دلیل برد سویا



 

 

 

امری: اخراج بازیکن ما،دلیل برد سویا

 

اونای امری مربی والنسیا معتقد است که اخراج مهمت توپال از ترکیب تیمش، روند بازی را تغییر داد.

اونای امری مربی جوان باشگاه والنسیا معتقد است که تصمیم داور برای اخراج مهمت توپال با کارت قرمز مستقیم در دقیقه 25 بازی ، کار را برای تیمش در راستای کسب نتیجه مطلوب مقابل سویا سخت کرد.

امری در کنفرانس خبری ، با مقصر دانستن ایتورالده گونسالس، داور این مسابقه اعلام کرد که تصمیم داور اشتباه بوده و گفت:« بازی کاملا تحت تاثیر این اخراج قرار گرفت. داور اشتباه کرد و با این اخراج، امتیاز مثبت بزرگی به تیم میزبان، در ورزشگاه خانگی اش داد.»

او ادامه داد:« تیم من به رغم آنکه یک یار کمتر داشت، هنوز به هدف برد بازی می کرد. ما مقابل حریف بزرگی بازی کردیم و فرصت مساوی کردن بازی را داشتیم. به تلاش سختمان ادامه خواهیم داد و کاملا به بازیکنانم اعتماد دارم. شاید جایگاه چهارممان را از دست داده باشیم ولی می خواهیم این جایگاه را باز پس بگیریم.»


ویدیو مرتبط :
تمارض آشکار فابرگاس و اخراج بی دلیل هافبک سویا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل اخراج بازیکن پرسپولیس مشخص شد؟



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «نمی دانم خبر سرپرستی نژادفلاح از کجا بیرون آمده اما برای تایید آن باید به ما اعلام شود.»

 مهدی خواجه وند در رابطه با اینکه تکلیف سرپرستی نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس چه شد، اظهار داشت: «تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ اعلام رسمی یا غیر رسمی به ما در این باره صورت نگرفته و طاهری نیز در باشگاه حضور دارد و کارهای جاری باشگاه را پیش می برد. نمی دانم خبر نژادفلاح از کجا بیرون آمده اما برای تایید آن باید به ما اعلام شود.»

 وی درباره اینکه مگر هیات مدیره نباید در خصوص سرپرست تصمیم بگیرند، افزود: «درباره مدیرعامل باشگاه که مشخصا هیات مدیره تصمیم می گیرد اما درباره سرپرستی یک شخص هم هیات مدیره می تواند این کار را انجام دهد و هم مجمع که در راس آن وزیر ورزش است. به هر حال خبری از نژادفلاح نداریم.»

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت 3 بازیکن اخراجی تصریح کرد: «من دیروز سر تمرین بودم و دیدم که به این 3 بازیکن اجازه تمرین داده نشد. سرمربی تیم به هر دلیلی می تواند بازیکن را از تمرین سلب کند که به نظر دلیل درخشان انضباطی بود و باید گزارشش به باشگاه برسد تا بتوانیم درباره عباس زاده، دغاغله و اسماعیل زاده تصمیم گیری کنیم.»

خواجه وند در خصوص اینکه گفته می شود این بازیکنان به خاطر رمالی اخراج شده اند، گفت: «نمی دانم چطور رسانه ها یک گام از اخبار رسمی جلوتر هستند و خیلی از پیش بینی های آنها نیز درست در می آید اما درباره این مساله من نمی توانم رسمی چیزی را تایید کنم.»

 اخبار ورزشی  -  کاپ