ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و لهستان


بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال لهستان در پایان دیدار این تیم برابر ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را کسب کرد

خبرگزاری مهر: بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال لهستان در پایان دیدار این تیم برابر ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را کسب کرد.

دیوید کونارسکی در دیدار دوم تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان توانست 15 امتیاز کسب کند تا در پایان این مسابقه عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص بدهد. رافائل بوژک هم‌تیمی وی نیز در این دیدار 14 امتیاز به دست آورد و در رده دوم قرار گرفت. محمد موسوی نیز با کسب 10 امتیاز در رده سوم ایستاد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود برابر لهستان در چارچوب رقابتهای هفته پنجم لیگ جهانی 3 بر صفر برنده شد و به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.


ویدیو مرتبط :
در حاشیه نخستین دیدار ایران و لهستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران - برزیل که بود؟


قطر پاسور تیم ملی ایران امتیازآورترین بازیکن دیدار برابر برزیل بود.

ایسنا: قطر پاسور تیم ملی ایران امتیازآورترین بازیکن دیدار برابر برزیل بود.

 تیم ملی والیبال ایران در دور نهایی لیگ جهانی والیبال با نتیجه 3 بر یک برزیل را شکست داد. امیرغفور قطر پاسور ایران در این مسابقه به تنهایی 23 امتیاز گرفت. بدین ترتیب امیرغفور به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد.

غفور در دیدار روسیه نیز با کسب 30 امتیاز این عنوان را به دست آورده بود.