ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امانی: می‌خواهند دایی را تخریب کنند/ صحبت‌های رویانیان سؤال‌برانگیز است



باشگاه راه‌آهن,صحبت های سوال برانگیز رویانیان

مالک باشگاه راه‌آهن فقط به رویانیان وقت ملاقات داد

امانی: می‌خواهند دایی را تخریب کنند/ صحبت‌های رویانیان سؤال‌برانگیز است

قائم مقام باشگاه راه‌آهن گفت:‌ اینکه دایی به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس مطرح شده، یک سناریوست.

کاظم امانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مذاکرات باشگاه پرسپولیس با علی دایی عنوان کرد: ما خیلی دوست داریم که تیم بزرگ پرسپولیس بتواند موفق باشد اما اصول حرفه‌ای داریم و طبق آن عمل می‌کنیم. ما بر اساس برنامه‌ریزی که انجام دادیم دایی را برای فصل آینده انتخاب کردیم و بازیکنان مورد نیاز او را هم جذب و یا رد کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده مالک باشگاه راه‌آهن با این موضوع موافقت کرده و حتی کتبی هم این مسئله را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است، تاکید کرد: مالک باشگاه راه‌آهن فقط وقتی به رویانیان داده که با او صحبت کند و به صورت کتبی نبوده است.  لازم است که اگر رویانیان چنین مطلبی دارد در رسانه‌ها آن را اعلام کند. ما شب گذشته تا ساعت 11 در باشگاه بودیم و چنین موضوعی را مطلع نشدیم حتی بیانیه‌ای که صادر کردیم با هماهنگی زنجانی مالک باشگاه بود.

قائم‌ مقام باشگاه راه‌آهن افزود: از صحبت‌های رویانیان تعجب می‌کنم. این مسئله سؤال برانگیز است و بیشتر شبیه یک سناریوست. می‌خواهند موضع بگیرند و بگویند ما برای انتخاب دایی تلاش کردیم و مالک باشگاه هم پذیرفت اما باشگاه راه‌آهن اجازه چنین کاری را نداد. در حالی که این اقدام به هیچ عنوان نیست.

امانی در مورد اینکه دایی موافقت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده، یادآور شد: بعید می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد. 3،4 روز قبل از اینکه دایی به سفر برود با ما در تماس بود و برنامه‌های خود را به ما اعلام کرد. باشگاه راه‌آهن برنامه‌های بلندمدتی دارد که می‌خواهیم در فصل آینده جزو 4 تیم اول باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رویانیان اگر اطلاعات جدیدی دارد این مسائل را رو کند. دایی گزینه نهایی آنها نخواهد بود زیرا حتما در راه‌آهن می‌ماند. شاید آنها می‌خواهند سکوها را آرام کنند که چنین گزینه‌ای را مطرح می‌کنند و شاید هم می‌خواهند دایی را تخریب کنند./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ مصاحبه جنجالی علی دایی علیه رویانیان-تو رفتنی هستی،امثال دایی و کریمی می مانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: باید با دایی درباره انصاری‌فرد صحبت کنم/ شاید هر کسی در زندگی اشتباه کند



اخبارورزشی,کریم انصاری‌فرد

کریم انصاری‌فرد فرزندخوانده و پسر پرسپولیس است

رویانیان: باید با دایی درباره انصاری‌فرد صحبت کنم/ شاید هر کسی در زندگی اشتباه کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید در خصوص کریم انصاری‌فرد با علی دایی صحبت کنم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با  فارس درباره موضوع کریم انصاری‌فرد و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کریم انصاری‌فرد پسری دوست‌داشتنی و با غیرت و با تعصب است و در هر شرایطی یا در هر تیمی که باشد مثل پسرم علاقه‌ای معنوی به این جوان با ارزش و برومند دارم.

وی افزود: اخلاق کریم انصاری‌فرد همیشه من را جذب خودش کرده و به همین دلیل علاقه‌ای پدرانه به این بازیکن خوب و ملی‌پوش دارم. کریم انصاری‌فرد عزیز من است.

 

رویانیان ادامه داد: اما باید چند نکته درباره ایشان اعلام کنم، من خیلی ناراحتم که کار انصاری‌فرد و پرسپولیس به خبرهایی که امروز در رسانه‌ها اعلام شده کشیده است، نمی‌دانم آیا انصاری‌فرد تصمیم اشتباه گرفته یا خیر اما ای کاش او به موقع به درخواست دایی پاسخ می‌داد و ما را بی‌خبر نمی‌گذاشت. اگر هم انصاری‌فرد بی‌تفاوت در این خصوص بوده باشد نمی‌توانیم او را مقصر قلمداد کنیم چون او جوان است و شاید نیاز به استراحت داشت اما ما هم مطیع تصمیم کادر فنی خودمان و علی دایی هستیم.

مدیرعامل قرمزها تأکید کرد: به هر حال همه در زندگی اشتباه می‌کنند، شاید کریم هم اشتباه کرده باشد اما اشکالی ندارد.

 

وی افزود: من باید شهادت دهم که دایی اولین بار که من را دید و لیست خود را معرفی کرد روی کریم انصاری‌فرد تأکید زیادی داشت. او می‌گفت انصاری‌فرد را نگه دارم و نباید اجازه بدهیم جای دیگری برود. من خودم شاهد بودم اما با توجه به اینکه ما از 7 خرداد تمرینات‌مان را شروع کردیم و حدود 40 روز انصاری‌فرد را نداشتیم قطعاً این موضوع کمی نیاز به بررسی بیشتر دارد که چرا کریم نیامد و یا چه مسائل دیگری اتفاق افتاد.

 

رویانیان ادامه داد: باید به این مسئله توجه کرد که دایی علاقه‌ ویژه‌ای به انصاری‌فرد دارد و همین‌طور هم انصاری‌فرد علاقه زیادی به دایی دارد پس من در خصوص رفتن انصاری‌فرد حرفی نمی‌زنم و قطعاً باید موضوع را بررسی و سپس با سرمربی محترم تیم صحبت و سپس حرفم را بزنم. این را بدانید بنده به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم شأن و شئون انصاری‌فرد زیر سؤال برود او فرزندخوانده پرسپولیس و دایی است و مسائلی که به وجود آمد با یک گفتمان ساده حل می‌شود و نباید آن را بزرگش کرد تا دیگران سوءاستفاده کنند./فارس