ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امامی فر: استقلال برنده دربی است!


بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی استقلال تهران در شهرآورد هشتاد و دوم سخن گفت.

باشگاه خبرنگاران: علیرضا امامی فر، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی 82 اظهار کرد: هر 2 تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشتند و بدون شک می توانند یکی از بهترین شهرآوردهای چند سال گذشته فوتبال کشورمان را به ارمغان بیاورند.

وی درباره شرایط پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس در ابتدای فصل با مشکلاتی همراه بود و نتوانست نتایج خوبی را کسب کند اما به گذشت زمان، این تیم نتایج خوبی را کسب کرد و در حال حاضر نیز جزء تیم های بالای جدول لیگ برتر کشورمان محسوب می شود و به نظرمن می تواند در انتهای فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

استقلال نیز با برنامه ریزی فوتبال بازی می کند و تیم خوبی را دارد اما می بایست منتظرماند و دید کدام تیم برنده دیدار دربی می شود اما تصور من آن است که استقلال تهران برنده دربی خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان درباره خاطراتش از دربی بیان کرد: بهترین خاطره ام از فوتبال و دربی، تولد پسرم بود که در یکی از شهرآوردهای پایتخت رخ داد.


ویدیو مرتبط :
استقلال و 4 دربی پشت سر هم برنده بودن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مختاری‌فر: استقلال برنده دربی است


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آبی‌پوشان برنده دربی ۸۲ خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم: جعفر مختاری‌فر درباره پیش‌بینی‌اش از دربی روز جمعه اظهار داشت: استقلال بازی را می‌برد. الان بهترین زمان برای استقلال است تا کم‌کاری در چند دیدار گذشته را جبران کند. استقلالی‌ها می‌توانند با بردن پرسپولیس، هم ناکامی‌های خود را جبران کنند و هم به قهرمانی برسند.

وی در واکنش به این موضوع که برخی‌ها اعتقاد دارند پرسپولیس به لحاظ فنی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد، تصریح کرد: من هم با این موضوع هم‌عقیده هستم که پرسپولیس از نظر فنی قوی‌تر از استقلال است اما تجربه‌ام می‌گوید استقلال برنده دربی خواهد بود. توصیه من به پرویز مظلومی این است که تیم را با اعتماد به نفس راهی میدان کند.

پیشکسوت استقلال در مورد خاطراتش از حضور در دربی‌های گذشته گفت: سال 62 دربی جالبی برای من بود. پس از گذشت چند سال برایم تعریف کردند که علی آقا (پروین) در رختکن به بازیکنانش گفته که ما امروز با دو تیم بازی داریم. این دو تیم استقلال و جعفر مختاری‌فر هستند. من در آن حد نبودم اما پروین به من محبت داشت و این حرف را زد. این خاطره را در جایی عنوان نکرده بودم و برای نخستین بار است که آن را تعریف می‌کنم.