ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ال کلاسیکو قهرمان را مشخص نمی‌کند


سرمربی بارسلونا می‌گوید ال کلاسیکو قهرمان لیگا را مشخص نخواهد کرد. او همچنین از کسب پیروزی برابر ایبار ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا در هفته‌ هشتم لیگا با سه گل ایبار را شکست داد تا هم‌چنان در صدر جدول لیگا باقی مانده باشد.

آبی اناری‌ها تاکنون در این فصل لیگا گلی را دریافت نکرده‌اند و در هفته‌ نهم باید در دیداری حساس به مصاف رئال مادرید بروند؛ دیداری که انریکه معتقد است سرنوشت قهرمانی در این فصل را مشخص نخواهد کرد.

لوئیس انریکه پس از پیروزی تیمش برابر ایبار در هفته‌ هشتم لیگا، گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیا‌ز حساس این دیدار را به دست بیاوریم. در این مقطع از فصل مهم‌ترین موضوع برای ما کسب پیروزی است و این که بتوانیم دیدارهایمان را با سه امتیا‌ز به پایان برسانیم.

سرمربی بارسلونا درباره بازی هفته‌ آینده برابر رئال مادرید، گفت: این دیدار سرنوشت قهرمانی را مشخص نمی‌کند. بهترین شرایط برای ما این است که بتوانیم از مادرید با سه امتیا‌ز بازگردیم. هدفمان در این دیدار پیروزی است و برای کسب برد به میدان خواهیم رفت. می‌دانیم که رئال مادرید در ادامه فصل به ما نزدیک خواهد شد و این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. آنها می‌خواهند شکست خودشان را جبران کنند. فراموش نکنید که قبل از آن باید با آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم. این دیدار که سه‌شنبه برگزار می‌شود اهمیت زیادی برای ما دارد و باید برای این دیدار آماده شویم.

انریکه با تمجید از لیونل مسی، گفت: مسی در این دیدار مثل بازی‌های گذشته با قدرت ظاهر شد و من از عملکرد او کاملا راضی هستم. مسی در دیدار ویژه‌ای به میدان رفت.

سرمربی جوان بارسلونا ادامه داد: مسئولیت ما در بارسلونا سنگین است. بارسلونا باید مظهر شجاعت در زمین باشد و در همه بازی‌ها این موضوع را نشان دهد. نه تنها مربی که بازیکنان نیز باید با شجاعت در زمین حاضر شوند. ایبار این فصل نتایج خوبی گرفته که شانسی نبوده است. برای همین می‌دانستیم که بازی سختی برابر آنها داریم. آنها یک نیمه نیز مقاومت کردند و دروازه‌شان را بسته نگه داشتند. در نیمه دوم تراکم بازیکنان ما در زمین حریف بیشتر شد و توانستیم به آنچه می‌خواستیم برسیم. علاوه بر این خوشحالم که دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. هدفمان این نبود که گل نخوریم، بلکه هدفمان کسب پیروزی بود.

بارسلونا سه‌شنبه در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آژاکس خواهد رفت تا شکست برابر پاری‌سن‌ژرمن را جبران کند. آبی اناری‌ها شنبه نیز در هفته‌ نهم لیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهند رفت تا اولین ال کلاسیکو را برگزار کنند.


ویدیو مرتبط :
ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ال کلاسیکو مشخص شد



اخبار ,اخبار ورزشی,زمان برگزاری ال کلاسیکو

 

اخبار ورزشی - زمان ال کلاسیکو مشخص شد؛ 4 فروردین

زمان پیکار دو تیم مطرح لالیگا مشخص شد.

مسئولان لیگ اسپانیا برای زمان برگزاری ال کلاسیکو تصمیمشان را گرفتند.

 

بنابراین گزارش دومین ال کلاسیکو فصل 23 مارس برابر 4 فروردین ساعت 2 بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. این دیدار به میزبانی سانتیاگو برنابئو خواهد بود.

 

گفتنی است اولین ال کلاسیکو این فصل 4 آبان در نیو کمپ برگزار شد که با نتیجه 2 بر 1 به نفع کاتالان ها به پایان رسید .

اخبار ورزشی - تدبیر