ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الگری: پاسخ خوبی به تمام انتقادات دادیم



 

 

الگری: پاسخ خوبی به تمام انتقادات دادیم

 

مربی روسونری بعد از پیروزی تیمش در المپیکو به شدت خوشحال به نظر می رسید.

ماسیمیلیانو الگری مربی میلان از برد 2-3 تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل رم به شدت خوشحال است. او معتقد است که تیمش به بهترین نحو ممکن پاسخ انتقادات داده است.

گلهای زلاتان ایبراهیموویچ و الساندرو نستا باعث شد تا میلان بتواند به چهارمین پیروزی پی در پی اش در سری آ برسد و گلهای نیکلاس بوردیسو و بویان کرکیچ برای تیم میزبان امتیازی را به ارمغان نیاورد.

درپایان این دیدار، الگری به خبرنگاران گفت:« تیم ما در بازی شنبه شب واکنش خیلی خوبی به تمام انتقادات نشان داد. ما سختی زیادی نکشیدیم. البته گل دقایق پایانی رم ، باعث شد تا بازی در آن دقایق به تعادل کشیده شود. زمانی که می بایست فشار را تحمل می کردیم؛ متحد و منسجم بودیم و واقعا از این عملکرد تیممان راضی ام.»

مربی سابق کالیاری در ادامه درمورد زلاتان ایبراهیموویچ صحبت کرد و به تمجید از او و دروازه بان تیمش پرداخت:« زلاتان بازی فوق العاده ای انجام داد و کریستین آبیاتی هم همین طور. آبیاتی چند مهار فوق العاده در این بازی داشت. واقعا حیف شد که ما روی کرنر گل خوردیم.»

الگری ادامه داد:« نکته مهم در این بازی رسیدن به پیروزی و نزدیک تر شدن به صدر جدول بود. این اولین برد ما مقابل رقیبان بالای جدولی، بعد از شکستهایمان مقابل ناپولی و یوونتوس بود. الان باید تمرکزمان را روی بازی لیگ قهرمانان اروپا قرار دهیم و بعد از آن خودمان را برای بازی مقابل کاتانیا آماده کنیم.»

میلان روز سه شنبه در دور چهارم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل باته بوریسوف قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی، می تواند صعود زودهنگامش به مرحله حذفی این رقابتها را جشن بگیرد.


ویدیو مرتبط :
پاسخ به انتقادات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كیفیت بازی خوبی مقابل استرالیانشان دادیم



 

 

 

لام:كیفیت بازی خوبی مقابل استرالیانشان دادیم

 

همگام با جام‌جهانی 2010 -‌آفریقای‌جنوبی

لام: كیفیت بازی خوبی مقابل استرالیا نشان دادیم

كاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان گفت: با ارائه بازی عادی و همیشگی خود كیفیت خوبی مقابل استرالیا ارائه كردیم.

فیلیپ لام اظهار داشت: در اولین دقیقه بازی هنوز به شرایط و فضا تسلط نداشتیم كه با خوش ‌شانسی برابر حریف آسیب ندیدیم؛ ولی بعد تیم بازی عادی خود و كیفیت كار بسیار خوبی ارائه كرد.

وی افزود: توانستیم موقعیت‌های خیلی خوبی خلق كنیم. خیلی خوشحال هستم كه تیم در این بازی نمره قبولی گرفت و توانست به برخی از منتقدین نشان دهد از چه پتانسیل خوبی برخوردار است.
او ادامه داد: كسب چنین بردی در ابتدای راه بسیار خوشحال كننده است زیرا ما در ابتدای راه چنین نتیجه خوبی گرفتیم؛ ولی باید در نظر بگیریم راه بسیار طولانی در پیش داریم.

پیكارهای جام‌جهانی از عصر روز جمعه آغاز شد و روز گذشته ژرمن‌ها با 4 گل در گروه چهارم از سد استرالیا عبور كردند و غنا نیز با یك گل از همین گروه بر صربستان غلبه كرد.