ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الگری: ما شایسته صعود بودیم نه تاتنهام



 

 

 

الگری: ما شایسته صعود بودیم نه تاتنهام

 

مربی میلان معتقد است که تیمش می بایست به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه می یافت.

ماسیمیلیانو الگری، مربی جوان میلان معتقد است که این حق تیم او بود که به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا می رسید و نه تاتنهام

دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه وایت هارت لین با تساوی بدون گل به پایان رسید و با پیروزی 0-1 تاتنهام در دیدار رفت، این نماینده انگلیسی بود که به دور بعدی رقابتها راه یافت

با این وجود الگری نظر دیگری دارد:« تیم ما عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و فکر می کنم که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، ما شایسته صعود به دور بعد بودیم.متاسفانه اشتباه ما در دیدار رفت برایمان خیلی گران تمام شد. عصر 4شنبه میلان من هرکاری که می توانست انجام داد و با تکنیک و توان بالایی بازی کرد . فقط در تمام کردن کار،چیزی کم داشتیم.»

الگری ادامه داد:« با روبینیو و پاتو فرصتهای متعددی خلق کردیم و بیش از این نمی توانستیم کاری انجام دهیم و باید از این بازیکنان تقدیر کنم. عملکرد ما باید به ما روحیه و اعتماد به نفس بیشتری بدهد تا به کورس رقابتهای سری آ باز گردیم.من نمی توانم راضی باشم و با طعم تلخی لیگ قهرمانان اروپا را ترک می کنیم ولی از اینکه شاگردانم بدین ترتیب جنگیدند، احساس آرامش می کنم.»

مربی میلان در بخش پایانی صحبتهایش به تمجید از زلاتان ایبراهیموویچ و کلارنس سیدورف پرداخت:« معمولا بازیکنان اشتباهات تکنیکی زیادی انجام نمی دهند ولی این بازی ،بازی سختی بود. برای کلارنس سیدورف خیلی خوشحالم.او عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. زلاتان هم درزمینه تمام کردن کار،اندکی ضعیف بود ولی از هر نظر مهاجمان ما خوب بودند و فقط یک گل کم داشتند.»


ویدیو مرتبط :
صعود تاتنهام در آخرین دقیقه بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میثاقیان: شایسته صعود به لیگ برتر بودیم


سرمربی تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و شایسته صعود به لیگ برتر فوتبال بودند.

ایرنا: سرمربی تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و شایسته صعود به لیگ برتر فوتبال بودند.

 اکبر میثاقیان سه شنبه شب پس از پیروزی مقابل میزبان خود گل گهر سیرجان افزود: بازیکنان تیم ما تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه کامل این دیدار به کار گرفتند.

وی اظهار کرد: نتیجه این دیدار برای تیم گل گهر سیرجان نیز مهم بود و به همین دلیل شاهد بازی زیبایی از هر دو تیم بودیم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان نیز گفت: امروز با وجود اینکه بازیکنان تمام توان خود را برای پیروزی در این دیدار به کار گرفتند اما متاسفانه کم شانسی آوردیم.

قاسم شهبا افزود: بازیکنان ما تمام جوانب اخلاق را در این دیدار رعایت کردند.

وی اظهار کرد: اگر چه تیم ما نتیجه بازی را باخت اما اخلاق را برد و از تک تک بازیکنان قدردانی و تشکر می کنم.

تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد، عصر سه شنبه در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های ایران (جام آزادگان) در زمین چمن اختصاصی گل گهر سیرجان با تنها گل دقیقه 57میرمانی هاشمی میزبان خود را شکست داد.

یاران اکبر میثاقیان با این نتیجه 46 امتیازی شده و به لیگ برتر فوتبال صعود کردند.