ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الگری: شایستگی این برد را داشتیم



 

 

 

الگری: شایستگی این برد را داشتیم

 

ماسیمیلیانو الگری، مربی میلان معتقد است که تیمش شایسته پیروزی در دیدار دوشنبه شب بود.

میلان با نتیجه 0-3 در سن سیرو ناپولی را شکست داد تا اختلافش در صدر جدول رقابتها با ناپولی را به 5امتیاز برساند.

در پایان این مسابقه ماسیمیلیانو الگری مربی میلان با ابراز رضایت از کسب سه امتیاز  این بازی به خبرنگاران گفت:« یکی از صحنه های بازی از بیرون زمین پنالتی به نظر می رسید ولی با تماشای صحنه آهسته شک و شبهات کمتر می شود. حالا جدای از این صحنه،ما خوب بازی کردیم و به ناپولی اجازه ندادیم که برای گلزنی شوت کند و فکر می کنم که شایسته این پیروزی بودیم.در نیمه اول بازی خیلی خوب بودیم ولی در حرکات تهاجمی اشتباهات زیادی را انجام دادیم.من روحیه و شخصیت تیممان را دوست داشتم و از شیوه بازی شاگردانم راضی هستم.»

مربی میلان ادامه داد:« نه تنها از پیروزی تیم خوشحالم، بلکه بازگشت تعدادی از بازیکنان مصدومم به اوج آمادگی نیز مرا خوشحال تر می کند. بواتنگ از آن دسته بازیکنانی است که می تواند روند بازی را تغییر دهد، دقیقا مثل کاری که روبینیو مقابل پارما انجام داد یا نمایش پاتو در دیدار یکشنبه گذشته.»


ویدیو مرتبط :
با اینکه غم داشتیم، صاحب علم داشتیم استوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیمئونه: انگیزه بالایی برای برد داشتیم


سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد که بازیکنانش در پیروزی شب گذشته مقابل ایبار انگیزه بیشتری نسبت به اولین مسابقه این فصل داشتند.

خبرگزاری فارس: دیگو سیمئونه اعلام کرد که بازیکنانش می‌توانند پس از کسب اولین پیروزی فصل در راه دفاع از عنوان قهرمانی خود در لالیگا آسوده باشند.

اتلتیکو مادرید که در اولین بازی خود یک تساوی کسب کرده بود، با نتیجه دو بر یک بر ایبار غلبه کرد تا از دو بازی چهار امتیاز به دست آورد.

سیمئونه پس از این مسابقه اظهار داشت: باید پیشرفت کنیم و به تلاشمان ادامه دهیم. این کاری است که بیشتر از همه دوست داریم انجام دهیم. پیروزی خوبی بود و امیدواریم که بتواند به ما انگیزه بدهد. ویژگی‌های بازیکنانی که تیم را ترک کردند مانند بازیکنانی که جذب کرده‌ایم نیست.

وی ادامه داد: با بازیکنان جدیدمان که هنوز در حال هماهنگ شدن با تیم هستند، عالی کار می‌کنیم. یک تساوی و یک پیروزی کسب کرده‌ایم و این برای با آرامش کار کردن به ما کمک می‌کند. می‌دانستیم که به پیروزی رسیدن در این مسابقه سخت خواهد بود؛ همه بازی‌ها در این فصل بسیار نزدیک به هم بوده‌اند.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: در شروع مسابقه کارمان را عالی انجام دادیم اما پس از آن نتوانستیم راحت کار کنیم. اشتیاق برای کسب امتیاز بیش از انگیزه ما در بازی‌های قبلی بود.

وی اضافه کرد: با مدیر ورزشی باشگاه صحبت کرده‌ام. هنوز برای خرید بازیکن جدید زمان داریم. باید ببینیم کدام بازیکنان به تیم می‌آیند و کدام از تیم خارج می‌شوند.

سیمئونه با اشاره به تعطیلات لیگ برای بازی‌های ملی و بازی بعدی تیمش مقابل رئال مادرید در 13 سپتامبر گفت: مایه تأسف است که به مدت 15 روز بسیاری از بازیکنان تیم را از دست می‌دهیم. این اتفاق پیش از این نمی‌افتاد. قبلا بسیاری از بازیکنان می‌ماندند اما حالا هر بار تعداد کمی از آنها در تیم می‌مانند.