ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الکسیس سانچز در یک قدمی آرسنال


به نظر می رسد بارسلونا با فروش ستاره شیلیایی خود به تیم ونگر موافقت کرده باشد!

طرفداری: به نظر می رسد بارسلونا با فروش ستاره شیلیایی خود به تیم ونگر موافقت کرده باشد!

این خبر که اختصاصا توسط سایت بین المللی گل منتشر شده است می گوید که سران باشگاه لندنی آرسنال پیشنهادی 40 میلیون یورویی به نیوکمپ فرستاده اند که مورد قبول سران کاتالونیا قرار گرفته است.

به نظر می رسد سران دو تیم با یکدیگر به توافق رسیده اند تا با مبلغ 32 میلیون پوند ( 40 میلیون یورو ) این ستاره شیلیایی را به امارات بفرستند، این در حالیست که هنوز توافق خاصی با الکسیس صورت نگرفته است و سران آرسنال در تلاشند طی 48 ساعت آینده با سانچز به توافقات شخصی رسیده و در هفته آینده این خبر را به صورت رسمی رسانه ای کنند.

نکته جالب این است که سانچز به ادامه فوتبال خود در یوونتوس علاقه داشت، همچنین سران لیورپول در تلاش بودند از او در انتقال سوارز به نیوکمپ استفاده کنند ولی سران بارسلونا با تصمیمی ناگهانی خواهان انتقال او به آرسنال هستند.

به نظر می رسد پول این انتقال صرف خرید 80 میلیونی بارسلونا یعنی لوئیس سوارز خواهد شد!

در زیر آمار الکسیس سانچز در فصل گذشته لالیگا را از نظر می گذرانیم؛ به نظر شما این ستاره جوان شیلیایی ارزش پرداخت 40 میلیون یورو را داشت یا خیر؟

فوری؛ پیشنهاد آرسنال برای خرید الکسیس سانچز پذیرفته شد


ویدیو مرتبط :
گل ها و مهارت های الکسیس سانچز در آرسنال (2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الکسیس سانچز به آرسنال پیوست


ستاره تیم ملی شیلی با عقد قراردادی به تیم آرسنال انگلیس پیوست.

بیست چهارده: مدیر برنامه الکسیس سانچز اعلام کرد این بازیکن با عقد قراردادی با دستمزد هفتگی ۱۰۰ هزار یورو به تیم آرسنال پیوست.

قرارداد این بازیکن شیلیایی با توپچی‌ها پنج ساله است.

سانچز مهاجم تیم بارسلونا در جام جهانی برزیل با شیلی درخشید و در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان اسکولاری شد.