ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الوکره با قوچان نژاد لخویا را متوقف کرد


الوکره در حالی که رضا قوچان نژاد را 15 دقیقه در ترکیب داشت یک تساوی ارزشمند در دیدار برابر لخویا صدرنشین به دست آورد.

خبرگزاری ایسنا: هفته بیست و یکم رقابت های لیگ ستارگان قطر با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن الوکره که در ورزشگاه خانگی خود از لخویا صدرنشین پذیرایی کرد و در نهایت هم توانست یک تساوی ارزشمند را به دست آورد.

در این دیدار بازیکنان لخویا شروع خوبی داشتند و در دقیقه 4 توسط سباستیان سوریا به گل رسیدند. شاگردان لادروپ در دقیقه 33 این بار توسط محمد رزاق به گل دوم خود رسیدند. بازیکنان الوکره که در ورزشگاه خانگی خود بازی می کردند در دقیقه 38 یکی از گل های خورده را توسط احمد علی جبران کردند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

رضا قوچان نژاد ستاره ایرانی الوکره در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت اما در نیمه دوم در دقیقه 76 به بازی رفت. در حالی که بازی با همین نتیجه دو بر یک در حال پایان یافتن بود داور یک ضربه پنالتی در ثانیه های پایانی به سود الوکره گرفت و محسن متولی آن را تبدیل به گرد تا الوکره یک امتیاز ارزشمند را از صدرنشین بگیرد.

الوکره با این تساوی 17 امتیازی شد و در همان رده سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند تا همچنان یکی از تیم های باشد که به احتمال زیاد به لیگ پایین تر سقوط کند اما لخویا با وجود این تساوی در صدر جدول رده بندی باقی ماند.


ویدیو مرتبط :
الوکره ۱-۲ ام صلال (گلزنی قوچان نژاد و منتظری)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوچان‌نژاد به الوکره قطر پیوست/جمع ایرانی در قطر جمع شد



اخبار,اخبار ورزشی ,رضا قوچان‌نژاد

رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان برای عقد رسمی قرارداد راهی قطر شد.

به گزارش فارس، رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی ایران که قبل جام ملت‌ها آسیا از تیم الکویت جدا شده بود امروز صبح برای گذراندن تست پزشکی باشگاه الوکره وارد قطر می شود و پس از بررسی و توافق نهایی با عقد قراردادی یک ساله به عضویت الوکره قطر در خواهد آمد.

طبق برنامه قوچان‌نژاد بعد از گذراندن تست پزشکی و عقد قرارداد در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

قوچان‌نژاد که در کارنامه حضور در لیگ بلژیک و لیگ یک انگلیس را دارد این بار در لیگ قطر به میدان خواهد رفت.

اخبار ورزشی - فارس